Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μουσικό Σχολείο Πειραιά: Ερώτηση στη Βουλή για την επίλυση του κτηριακού προβλήματος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μουσικό Σχολείο Πειραιά: Ερώτηση στη Βουλή για την επίλυση του κτηριακού προβλήματος από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Την ανάγκη για επίσπευση της επίλυσης του κτηριακού προβλήματος του Μουσικού Σχολείου του Πειραιά κατέθεσε ως Ερώτηση στη Βουλή  η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Η Βουλευτής ρωτά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και τον Υπουργό Εσωτερικών κο Μάκη Βορίδη σε ποιες πρωτοβουλίες προτίθενται να προβούν ώστε να επισπευστεί η επίλυση του κτηριακού προβλήματος του Μουσικού Σχολείου του Πειραιά και επίσης αν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για την επίλυση του προβλήματος.

Ακολουθεί η Ερώτηση
ΘΕΜΑ: “Ανάγκη για επίσπευση της επίλυσης του κτηριακού προβλήματος του Μουσικού Σχολείου του Πειραιά”

Κυρία και κύριε Υπουργοί,

Το Μουσικό Σχολείο του Πειραιά ιδρύθηκε και πρωτολειτούργησε το σχολικό έτος 1995-1996. Η έδρα του βρίσκεται στην Αγ. Σοφία, του Πειραιά και δέχεται μαθητές από περιοχές της Περιφερειακής Διοίκησης Πειραιά, δηλαδή, από τους Δήμους Πειραιά, Νίκαιας-Ρέντη, Δραπετσώνας-Κερατσινίου, Περάματος και Ν. Φαλήρου, καθώς και των νησιών που ανήκουν διοικητικά στον Πειραιά.

Από το 2008 ως το 2020, παρατηρήθηκε κατακόρυφη αύξηση των φοιτούντων μαθητών/τριών (2008-09: 201 μαθητές/τριες, 2019-20: 331 μαθητές/τριες, περίπου 65% αύξηση), με αποτέλεσμα, οι υπάρχουσες κτηριακές εγκαταστάσεις να μην ανταποκρίνονται στην εύρυθμη λειτουργεία του ανωτέρω σχολείου.

Ο Δήμος Πειραιά ανταποκρινόμενος στα αιτήματα των εκάστοτε Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Πειραιά, παραχώρησε όμορο με το σχολείο οικόπεδο, με σκοπό την επέκταση των εγκαταστάσεων του εν λόγω (Απόφαση υπ’ αρ.: 858/5-12-2018).

Σύμφωνα, δε, με δήλωση του Δημάρχου Πειραιά, την χρηματοδότηση δεσμεύτηκε να αναλάβει η Περιφερειακή Ενότητα Πειραιώς, χωρίς όμως να υπάρξει συνέχεια. Στις 14-07-2020, το Συμβούλιο της Ε΄ Δημοτικής Κοινότητας Πειραιά αποφάσισε ομόφωνα και εισηγήθηκε στον Δήμο Πειραιά την επείγουσα υλοποίηση του ανωτέρω έργου για την επίλυση του κτηριακού προβλήματος του Μουσικού Σχολείου Πειραιά. Δυστυχώς, και πάλι, δεν έγινε τίποτα.

Στις 28-8-2020 ανακοινώθηκε η «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ “AT07” για την υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης προς ένταξη του προαναφερθέντος έργου στο πρόγραμμα Ανάπτυξης και Αλληλεγγύης για την Τοπική Αυτοδιοίκηση «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ».

Στις 14-5-2021, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Πειραιά ενέκρινε την υποβολή πρότασης του Δήμου Πειραιά με τίτλο «Ανέγερση νέου κτηρίου προς εξυπηρέτηση του υπάρχοντος Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Πειραιά», προϋπολογισμού 2.076.612,81 ευρώ (συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ), σύμφωνα με την πρόσκληση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και Εφαρμογής του Υπουργείου Εσωτερικών («ΕΥΔΕ ΥΠΕΣ»), στα πλαίσια του προγράμματος Ανάπτυξης και Αλληλεγγύης για την Τοπική Αυτοδιοίκηση “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ”, με τίτλο «Αξιοποίηση του κτηριακού αποθέματος των Δήμων».

Στις 24-5-2021, το Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά, θεωρώντας το θέμα της παρούσας κατεπείγον, ενέκρινε την ανάληψη του κόστους λειτουργίας και συντήρησης του έργου «Ανέγερση νέου κτηρίου προς εξυπηρέτηση του υπάρχοντος Μουσικού Γυμνασίου- Λυκείου Πειραιά», μετά την κατασκευή του. Από τότε, δεν υπήρξε καμία άλλη σχετική ενημέρωση.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου του Πειραιά με το Γραφείο Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών, κ. Στέλιου Πέτσα, όπου ζητήθηκε ενημέρωσή τους για το ανωτέρω κτηριακό θέμα, οι εκπρόσωποι του ως άνω Συλλόγου παραπέμφθηκαν, λόγω αρμοδιότητας, στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και Εφαρμογής, του Υπουργείου Εσωτερικών, αλλά δεν κατέστη εφικτή η επικοινωνία με τους αρμόδιους στην “ΕΥΔΕ: «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ»”.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

1. Σε ποιες πρωτοβουλίες προτίθεσθε να προβείτε, ώστε να επισπευστεί η επίλυση του ως άνω περιγραφόμενου χρόνιου κτηριακού προβλήματος του Μουσικού Σχολείου του Πειραιά;

2. Υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για την επίλυση του ως άνω προβλήματος;

Δείτε επίσης

Εισαγωγή στα Μουσικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Σύσταση οργανικών θέσεων Νηπιαγωγών και πραγματοποίηση διορισμών: Ερώτηση στη Βουλή 

Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα τυφλών και ατόμων με προβλήματα όρασης | Ερώτηση στη Βουλή

Μετεξέλιξη ΑΣΠΑΙΤΕ σε AEI: Στη Βουλή η πρόταση της Ενωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply