Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

myschool: Εγχειρίδιο Χρήσης εφαρμογής λειτουργικότητας αποτύπωσης προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

myschool: Εγχειρίδιο Χρήσης εφαρμογής λειτουργικότητας αποτύπωσης προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης-Κοινοποιήθηκε στα σχολεία της χώρας.

myschool

Κοινοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες της χώρας Εγχειρίδιο Χρήσης της Πύλης myschool αναφορικά με την εφαρμογή Λειτουργικότητα αποτύπωσης προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Το Εγχειρίδιο Χρήσης περιλαμβάνει:
  • Το ημερήσιο Πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • Την υλοποίηση προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Η λειτουργικότητα αφορά

στην αποτύπωση του ημερήσιου προγράμματος διδασκαλίας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ανά εκπαιδευτικό.

Η σχετική φόρμα είναι προσβάσιμη μέσω της διαδρομής του μενού COVID-19→Ημερήσιο πρόγραμμα στην εξΑΕ

Το πρόγραμμα

έρχεται προ-συμπληρωμένο με τις ώρες που έχουν δηλωθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της μονάδας (ειδάλλως έχει μηδενικά) και στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να διαφοροποιήσει μεμονωμένα ημερήσια πεδία, αποθηκεύοντας την τελική εκδοχή με χρήση του εικονιδίου .

Αν το σύνολο των ωρών ανάθεσης

για ένα εκπαιδευτικό είναι μεγαλύτερο από τις ώρες υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου πουέχει να προσφέρει ως υπηρέτηση στο συγκεκριμένο φορέα (συμπεριλαμβάνονται και οι τυχούσες υπερωρίες) εμφανίζεται κόκκινο υπόβαθρο στο κελί για να προειδοποιήσει για διόρθωση ενώ δεν επιτρέπεται η αποθήκευση.

Επίσης, υπενθυμίζεται

η υποχρέωση ημερήσιας καταχώρισης από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του αριθμού των νέων κρουσμάτων εκπαιδευτικών και λοιπού προσωπικού στη σχετική λειτουργικότητα δήλωσης κρουσμάτων κορονoϊού στο πληροφοριακό σύστημα myschool.

Δείτε το Εγχειρίδιο Χρήσης της Πύλης myschool 

Δείτε επίσης

Απουσιολόγια-Παρουσιολόγια αναπληρωτών με την εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Oδηγός Eκπαιδευτικού Webex Meetings: Για σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση-5η Εκδοση
Ωρολόγιο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης Δημοτικών-Ν/γείων: Συμπληρωματική πρόταση-Κατανομή ανά διδακτικό αντικείμενο

Πριν φύγετε

Ιδρυση Δομών Απομακρυσμένης Βοήθειας (Helpdesk) στα 6 ΠΕΚΕΣ Αττικής για την υποστήριξη ΕξΑΕ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας: Σχεδιασμός-Υλοποίηση-ΚΕΣΥ ο υποστηρικτικός θεσμός
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση