Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να καλυφθούν τα κενά Γενικής Παιδείας και να “τρέξει” το Πρόγραμμα ΜΝΑΕ ζητά η Πρωτοβουλία Φιλολόγων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να καλυφθούν τα κενά Γενικής Παιδείας, να “τρέξουν” το Πρόγραμμα ΜΝΑΕ και οι Τάξεις Υποδοχής ζητάει η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Γενικής Παιδείας.

Να καλυφθούν τα κενά ζητούν οι Φιλόλογοι

Την κάλυψη όλων των κενών Γενικής Παιδείας και την άμεση εφαρμογή του προγράμματος ΜΝΑΕ  όπως επίσης και τη λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής, ζητά με επιστολή της η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Γενικής Παιδείας.

Ακολουθεί η επιστολή

Η κατάσταση με τα κενά των εκπαιδευτικών είναι οριακή.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, από το καλοκαίρι παρουσιάζει μια πλαστή εικόνα όσον αφορά στη στελέχωση των σχολείων. Καταρχάς, διακηρύσσει ότι οι σχολικές μονάδες της χώρας έχουν στελεχωθεί επαρκώς και λειτουργούν ομαλά, χωρίς ελλείψεις. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι διανύουμε το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου με τη Δευτεροβάθμια να είναι υποστελεχωμένη.

Υπάρχουν σχολεία που συνεχίζουν να κάνουν τρεις και τέσσερις ώρες μάθημα και οι μαθητές να στερούνται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης! Το Υπουργείο Παιδείας επέλεξε να θυσιάσει τη δημόσια εκπαίδευση για να εξοικονομήσει χρήματα από τον τακτικό προϋπολογισμό, ενώ καλεί τους εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν αργά χωρίς δική τους υπαιτιότητα να κάνουν αναμόρφωση του προγράμματος, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η ύλη. Άραγε πώς αυτό μπορεί να επιτευχθεί, όταν έχουν χαθεί ήδη δύο μήνες μαθημάτων;

Καθυστέρηση παρουσιάζεται επίσης στην υλοποίηση του προγράμματος ΜΝΑΕ ( Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ) και του προγράμματος ΖΕΠ, τα οποία χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, χωρίς να επιβαρύνεται καθόλου ο τακτικός προϋπολογισμός. Γνωρίζει το υπουργείο ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί, οι οποίοι το καλοκαίρι λαμβάνουν ταμείο ανεργίας, φέτος δεν θα το λάβουν, καθώς καθυστέρησαν να τους προσλάβουν;

Σύμφωνα με σημερινή ενημέρωση από το Τμήμα Προσλήψεων, το πρόγραμμα ΜΝΑΕ ενδέχεται να μη συμπεριληφθεί στην επόμενη φάση αναπληρωτών, καθώς το ΦΕΚ έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Επίσης, ελλοχεύει ο κίνδυνος να μη γίνουν οι προσλήψεις ούτε στο ΖΕΠ, παρόλο που οι Τάξεις Υποδοχής έχουν αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ύστερα από την έκδοση του ΦΕΚ.

Ως εκ τούτου:

-Απαιτούμε την κάλυψη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ Γενικής Παιδείας για την απρόσκοπτη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

-Αναμένουμε την ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ του προγράμματος ΜΝΑΕ  όπως επίσης και τη λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων

Γενικής Παιδείας

Δείτε επίσης

Αλλαγές στα σχολεία: Ο σχεδιασμός του Υπ. Παιδείας Κ. Πιερρακάκη 

Για το περιστατικό λιποθυμίας Νηπιαγωγού και την ασφάλεια των παιδιών | Επιστολή στον Υπ. Παιδείας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply