Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να ξεκλειδώσουν οι Πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής 1ΓΕ-2ΓΕ-3ΕΑ: Αναφορά στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να ξεκλειδώσουν οι Πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής-Προκηρύξεων 1ΓΕ, 2ΓΕ και 3ΕΑ του ΑΣΕΠ – Αναφορά του Μ. Χαρακόπουλου στη Βουλή.

Να ξεκλειδώσουν οι Πίνακες

Ο Βουλευτής της Ν.Δ Μάξιμος Χαρακόπουλος κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή την επιστολή εκπαιδευτικών, οι οποίοι ζητούν να ξεκλειδώσουν οι Αξιολογικοί Πίνακες κατάταξης για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Γενικής και Ειδικής Αγωγής-Προκηρύξεων 1ΓΕ, 2ΓΕ και 3ΕΑ του ΑΣΕΠ.

Οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται γιατί το κλείδωμα των Πινάκων τους έχει αποκλείσει από τη διαδικασία συμμετοχής στους Πίνακες αναπληρωτών.

Τονίζουν δε χαρακτηριστικά πως:
“Σύμφωνα με την προκήρυξη,

κατά τη διάρκεια ισχύος τους, οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης δεν τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία, επομένως δεν μπορούμε να καταθέσουμε νέα Ακαδημαϊκά Προσόντα όπως Διδακτορικό δίπλωμα, Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, Εκπαιδευτική προϋπηρεσία, Κοινωνικά κριτήρια, καθώς επίσης και προσόντα τα οποία αποδεικνύουν εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε.

Η απαγόρευση της τροφοδότησης των τελικών αξιολογικών πινάκων με νέα στοιχεία

κατά τη διάρκεια ισχύος τους, αντίκειται στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, διότι οδηγεί στον αποκλεισμό μας επί δυο χρόνια από τη δυνατότητα διεκδίκησης του διορισμού μας σε θέση αναπληρωτή εκπαιδευτικού.

Αυτό έχει ως συνέπεια

τη δημιουργία ενός “κλειστού συστήματος” επετηρίδας αναπληρωτών, δεδομένου ότι οι ήδη συμμετέχοντες στη διαδικασία που έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές θα αποκτήσουν διετή προϋπηρεσία στην εκπαίδευση και θα προηγούνται σε επόμενη διαδικασία επιλογής.

Η μη τροφοδότηση των πινάκων με νέα στοιχεία για δυο χρόνια, συνιστά ανεπίτρεπτο περιορισμό της επαγγελματικής ελευθερίας μας και του κατοχυρωμένου στο άρθρο 22 του Συντάγματος δικαιώματός μας στην εργασία.

Συνεπώς,

η βλάβη που έχουμε υποστεί είναι μεγάλη, καθώς λόγω του διετούς κλειδώματος των πινάκων, χιλιάδες εκπαιδευτικοί αποκλειόμαστε από τις δηλώσεις περιοχών και το δικαίωμα μας στην εργασία. Ζητούμε άμεσα το άνοιγμα των πινάκων.

Απαιτούμε

να δοθεί η δυνατότητα σε όλες και όλους να κάνουν αιτήσεις ώστε να συμπεριληφθούν στους πίνακες. Καμία και κανένας αποκλεισμένη/ος πια”.

Δείτε επίσης

Ανοιγμα πινάκων ΑΣΕΠ για απόφοιτους ειδικής αγωγής: Στη Βουλή επιστολή με κατάθεση Αναφοράς της Χ. Κεφαλίδου
Νέοι πίνακες προκήρυξης 3ΕΑ/2019: Το ΑΣΕΠ δημοσίευσε νέους αναμορφωμένους

Πριν φύγετε

Προγραμματισμός διάθεσης self test: Ημερομηνίες για Δημόσιο-εκπαιδευτικούς-μαθητές-κληρικούς
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply