Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να λειτουργήσουν όλα τα Ολοήμερα σχολεία από την πρώτη ημέρα των μαθημάτων ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ η Ενωση Διευθυντών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να λειτουργήσουν όλα τα Ολοήμερα σχολεία από την πρώτη ημέρα των μαθημάτων ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Να λειτουργήσουν όλα τα Ολοήμερα από την πρώτη ημέρα

Ακολουθεί επιστολή του ΔΣ της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘA, για  άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών, ώστε να διασφαλιστεί η λειτουργία όλων των Ολοήμερων σχολείων από την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, στις 12-09-2024, και να μην ανατραπεί ο προγραμματισμός χιλιάδων οικογενειών μαθητών/τριών. 

Ακολουθεί η επιστολή

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Π.Ε.

Κομοτηνής 14 -115 26 Αθήνα – www.panenosi.gr – panenosi@gmail.com

Αθήνα, 20-08-2024

Αρ. Πρωτ.: 18

Προς:  1. Τoν Υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη

2. Την Υφυπουργό Παιδείας κ. Ζωή Μακρή

Θέμα: «Από την πρώτη ημέρα των μαθημάτων να λειτουργήσουν όλα τα Ολοήμερα σχολεία »

Αξιότιμε κύριε  Υπουργέ,

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη:

α. τo γεγονός της υπολειτουργίας αλλά και της αναστολής λειτουργίας ενός μεγάλου αριθμού Ολοήμερων σχολείων, που παρατηρείται κατά την έναρξη κάθε νέας σχολικής χρονιάς, λόγω της μη έγκαιρης στελέχωσή τους με το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό, με αποτέλεσμα την ανατροπή του προγραμματισμού χιλιάδων οικογενειών μαθητών/τριών, και

β. την ανάγκη έμπρακτης υποστήριξης από την Πολιτεία ενός τόσου σημαντικού θεσμού, όπως του Ολοήμερου σχολείου, τόσο από κοινωνική, όσο και παιδαγωγική άποψη,

απευθύνει έκκληση προς την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., για λήψη των παρακάτω μέτρων:

  1. Πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την Α’ φάση, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία όλων των Ολοήμερων σχολείων, Κλασικών μέχρι τις 4:00 μ.μ. και με Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα έως τις 5:30 μ.μ.,  καθώς και της Πρωινής Ζώνης(7:00-8:00 π.μ.),  από την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024.
  2. Επαναφορά της καταργημένης θέσης δασκάλου ως «Υπεύθυνου Ολοήμερου», και τοποθέτηση δεύτερου δασκάλου  σε όλα τα Ολοήμερα σχολεία που λειτουργούν με τέσσερα(4) και άνω τμήματα μαθητών/τριών, και τρίτου δασκάλου σε όλα τα Ολοήμερα σχολεία που λειτουργούν με έξι(6) και άνω τμήματα μαθητών/τριών.
  3. Σε κάθε περίπτωση,  ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δοθεί στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος στα σχολεία  Ειδικής Αγωγής, με την τροποποίηση των επιμέρους συμβάσεων με τους ιδιώτες μεταφορείς, ώστε να εξασφαλιστεί η δωρεάν μεταφορά των μαθητών/τριών και μετά τη λήξη του Ολοήμερου Προγράμματος, αλλά και με την τοποθέτηση επιπλέον Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.)  και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) για την κάλυψη των αναγκών του Ολοήμερου Προγράμματος.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                         H Γεν. Γραμματέας

Τηλέμαχος Κουντούρης    Παρασκευή Κουτσαντώνη

Δείτε επίσης

Αριθμό 20 μαθητών ανά τμήμα στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά σχολεία ζητά η Ενωση Διευθυντών 

Μέτρα για την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ζητά η Ενωση Διευθυντών από το Υπουργείο Παιδείας

Αιτήσεις για ΣΑΕΚ Υπουργείου Παιδείας 2024-25: Aπό Δευτέρα 19 Αυγούστου, μέχρι και την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply