Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ν.Ε Παιδείας Αττικής ΣΥΡΙΖΑ για αξιολόγηση: Διάλογος για την καθιέρωση ενός παιδαγωγικού, επιστημονικού και αποδεκτού μοντέλου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ν.Ε Παιδείας Αττικής ΣΥΡΙΖΑ για αξιολόγηση: Eπιβάλλεται ο διάλογος για την καθιέρωση ενός παιδαγωγικού, επιστημονικού και κοινά αποδεκτού μοντέλου, με την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ν.Ε Παιδείας Αττικής ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Παιδείας Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με την οποία καλεί την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να παγώσει άμεσα κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και να ξεκινήσει νέο γύρο επαφών και διάλογο με τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εκτιμώντας ότι επιβάλλεται ο διάλογος για την καθιέρωση ενός παιδαγωγικού, επιστημονικού και κοινά αποδεκτού μοντέλου, με την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

ΝΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

31/03/2024

Θέμα: Στηρίζουμε τον περήφανο αγώνα των εκπαιδευτικών, υπέρ του δημόσιου σχολείου και ενάντια στην επαναφορά του επιθεωρητισμού και του αυταρχισμού από το ΥΠΑΙΘΑ.

Η υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι σαφές πια ότι αποτελεί μια εκ των κεντρικότερων πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης της ΝΔ. Το δημόσιο σχολείο έχει μετατραπεί σε μια αρένα επιβίωσης του ισχυρότερου, οι εκπαιδευτικοί διαπομπεύονται καθημερινά, η ιδιωτική εκπαίδευση λειτουργεί ασύδοτα και η τεχνική εκπαίδευση απαξιώνεται, γεγονότα που επιβεβαιώνονται με κάθε σχετικό νομοθέτημα της κυβέρνησης.

Απέναντι σε όλα αυτά που δεν αγγίζει η κυβέρνηση, το μόνο για το οποίο πραγματικά ενδιαφέρεται, είναι η “πειθάρχιση”, η “χειραγώγηση” και η “αστυνόμευση” των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, εδώ και 3 χρόνια αγωνίζονται ενάντια στην τιμωρητική ατομική αξιολόγηση που επιχειρεί βίαια και αυταρχικά να τους επιβάλει η κυβέρνηση της ΝΔ. Το συγκεκριμένο σύστημα αξιολόγησης κάθε άλλο παρά υπέρ της ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαίδευσης είναι. Μοναδικός στόχος είναι μέσω αυτού να επιτευχθεί η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και η υποβάθμιση και η κατηγοριοποίηση των δημόσιων σχολείων. Δεν είναι καθόλου τυχαία η δυνητική, σύνδεση της ατομικής αξιολόγησης με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο της “σύνδεσης μισθού-παραγωγικότητας”, που σχεδιάζεται, στον δημόσιο τομέα και η οποία αποτελεί στόχο της ΝΔ, όπως δήλωσε και ο ίδιος ο κος Μητσοτάκης.

Η κυβέρνηση της ΝΔ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, απειλούν και εκφοβίζουν για μισθολογικές μειώσεις, εφαρμόζοντας πλήρως αναχρονιστικές πρακτικές του επιθεωρητισμού, φερμένες από περασμένες δεκαετίες. Πρακτικές που θέτουν για ακόμη μια φορά στο στόχαστρο εκπαιδευτικούς που στήριξαν και στηρίζουν το δημόσιο σχολείο, πρακτικές που οδηγούν στη διεύρυνση των κοινωνικών και μαθησιακών ανισοτήτων και στη διαμόρφωση ενός κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος, στοο ποίο θα σπουδάζουν μόνο οι ευκατάστατοι.

Ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, μέσω των Ομοσπονδιών τους (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) και των σωματείων τους, συνεχίζει όλα αυτά τα χρόνια να αντιστέκεται σθεναρά. Οι εκπαιδευτικοί με τη συμμετοχή τους σε απεργία-αποχή, από κάθε διαδικασία που αφορά την ατομική αξιολόγηση, με την πραγματοποίηση στάσεων εργασίας, με συλλαλητήρια, συσκέψεις με φορείς και κόμματα της βουλής, ακόμη και με επιστολές προς τους γονείς, ακυρώνουν καθημερινά στην πράξη την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης.

Όμως, μετά από 3 χρόνια αντίστασης του εκπαιδευτικού κλάδου, το τελευταίο δίμηνο η επιθετικότητα της κυβέρνησης, εντάθηκε μέσω αλλεπάλληλων αγωγών, ώστε να κριθούν παράνομες οι (επανα)προκηρύξεις της απεργίας-αποχής τόσο της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ όσο και της ΑΔΕΔΥ. Κορύφωση αυτής της επίθεσης, αποτελεί η πρόσφατη, πρωτοφανής απόφαση του τελευταίου δικαστηρίου απέναντι σε αυτές τις Ομοσπονδίες.

Ως Νομαρχιακή Επιτροπή Παιδείας Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, καταδικάζουμε τη στάση αυτή της κυβέρνησης και καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να παγώσει άμεσα κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την αξιολόγηση και να ξεκινήσει νέο γύρο επαφών και διάλογο με τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, ακούγοντας τα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας και ικανοποιώντας τα αιτήματά της, με βάση τις ψηφισμένες θέσεις τους, όπως αυτές αποτυπώνονται στις αποφάσεις των εκπαιδευτικών τους συνεδρίων. Θεωρούμε ότι επιβάλλεται ο διάλογος για την καθιέρωση ενός παιδαγωγικού, επιστημονικού και κοινά αποδεκτού μοντέλου, με την εκπαιδευτική κοινότητα, την οποία εμπιστευόμαστε πλήρως.

Τονίζουμε τέλος, την ανάγκη για ανατροπή του συγκεκριμένου νόμου και όσων άλλων νομοθετεί η κυβέρνηση της ΝΔ, ενάντια στο δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Αναδεικνύουμε έτσι έναν ακόμη λόγο, που καθιστά απαραίτητη την πολιτική αλλαγή στην χώρα μας.

Δείτε επίσης

Ανακοίνωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Συνεχίζεται η Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση και κηρύσσονται 3ωρες Στάσεις Εργασίας 

Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας από τη ΔΟΕ στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης της αξιολόγησης

Νομική ενημέρωση για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, από τη ΔΟΕ 

Συνεχίζει τις 3ωρες στάσεις εργασίας η ΔΟΕ για την ατομική παρατήρηση διδασκαλίας-Νέες δράσεις κατά της αξιολόγησης 

Εγγραφο για την αξιολόγηση από το Υπ. Παιδείας με τις αποφάσεις του Πρωτοδικείου και με παράθεση κυρώσεων 

Διορισμοί και μονιμοποιήσεις: Στοιχεία διορισμένων εκπ/κών και ΕΕΠ-ΕΒΠ-4 χρόνια χωρίς διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση