Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέα επιστολή απορριφθέντων ΕΒΠ λόγω “‘έλλειψης τίτλου σπουδών”, στο ΑΣΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέα επιστολή απορριφθέντων ΕΒΠ λόγω “‘έλλειψης τίτλου σπουδών” στο ΑΣΕΠ – Αναμένουν τα αποτελέσματα των ενστάσεων ενώ σε μια ημέρα κλείνει το σύστημα δηλώσεων προτίμησης περιοχών. 

Νέα επιστολή απορριφθέντων ΕΒΠ

Νέα ανοικτή επιστολή προς το ΑΣΕΠ κοινοποίησαν απορριφθέντες– μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) – από τον αξιολογικό  πίνακα της Προκήρυξης 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ, λόγω “‘έλλειψης τίτλου σπουδών”.

Σε μία και μόνο ακόμη ημέρα κλείνει το σύστημα δηλώσεων προτίμησης περιοχών σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή για το σχολικό έτος 2022-2023, σύμφωνα με την προκήρυξη του ΥΠΑΙΘ από προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες, τονίζουν οι απορριφθέντες, αναμένοντας οι ίδιοι τα αποτελέσματα των ενστάσεων για τον κωδικό 201-202, ο οποίος οδήγησε στον άδικο χαρακτηρισμό “έλλειψης τίτλου σπουδών” και στον επίσης άδικο αποκλεισμό τους, όπως χαρακτηριστικά τονίζουν.

Ακολουθεί η επιστολή

Δευτέρα, 22 Αυγουστου 2022

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΕΒΠ, απορριπτέων από τον αξιολογικό  πίνακα του διαγωνισμού 1ΕΑ/2022 του Α.Σ.Ε.Π. λόγω “‘έλλειψης τίτλου σπουδών”.

ΠΡΟΣ

Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)

Αξιότιμοι Κύριοι/Κυρίες,

Σε μία και μόνο ακόμη ημέρα κλείνει το σύστημα δηλώσεων προτίμησης περιοχών σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή για το σχολικό έτος 2022-2023 σύμφωνα με την προκήρυξη του Υ.ΠΑΙ.Θ. από προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες και ενώ οι δικές μας αγωνίες συνεχίζονται σχετικά με τα αποτελέσματα των ενστασεών μας για τον κωδικό 201-202 που μας οδήγησε στον άδικο χαρακτηρισμό “έλλειψης τίτλου σπουδών” και στον επίσης άδικο αποκλεισμό μας.

θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε στο σημείο αυτό για πολλοστή φορά πως κατά τη διαδικασία συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής μας αίτησης,το σύστημα,μη ανταποκρινόμενο ορθά,δε μας χορηγούσε δικαίωμα επιλογής κωδικού,παρέχοντάς μας μία και μόνο επιλογή, αυτή του προεπιλεγμένου κωδικού από το ίδιο το σύστημα.Η συγκεκριμένη επιλογή κωδικού ήταν μονόδρομος χωρίς προβληματισμούς και αμφιβολίες μιας και δεν είχαμε δυνατότητα άλλης επιλογής. Στη συνέχεια σε επανειλημμένα τηλεφωνήματα που κάναμε λαμβάναμε  τα καθησυχαστικά λόγια αρμόδιων υπαλλήλων του ΑΣΕΠ, σχετικά με τους κωδικούς.

Σας υπενθυμίζουμε ακόμη πως ο κωδικός μέχρι τώρα ήταν κοινός για αποφοίτους ΙΕΚ και ΕΠΑΛ ενώ η μοριοδότηση εξακολουθούσε πάντα να είναι διαφορετική.Επίσης,στην συγκεκριμένη  αίτηση 1ΕΑ/2022  δεν υπήρχε κανένα διευκρινιστικό πλαίσιο σχετικά με το πτυχίο(απόφοιτος ΕΠΑΛ ή απόφοιτος ΙΕΚ) όπως υπήρχε στις αιτήσεις των προηγούμενων ετών ενώ υπήρχε ξεκάθαρο αναλυτικό πλαίσιο για τον βαθμό πτυχίου μας.Βρισκόμαστε στην πολύ δύσκολη θέση ν’ απολογούμαστε και να δίνουμε εξηγήσεις για πράγματα εκ των οποίων ουδεμία ευθύνη φέρουμε,ουδεμία υπαιτιότητα έχουμε.

Αιτούμαστε την άμεση δικαίωσή μας απο τον Α.Σ.Ε.Π. που διακρίνεται για την αμεροληψία του και την ενταξή μας στους οριστικούς πίνακες σύμφωνα με τη δίκαιη και αντικειμενική μοριοδότησή μας.Στο εξής, επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματός μας.

Με εκτίμηση, οι απορριπτέοι αναπληρωτές ΕΒΠ της προκήρυξης 1ΕΑ/2022 λόγω “έλλειψης τίτλου σπουδών”.

Δείτε σχετικά

Απορριφθέντες ΕΒΠ-ΑΣΕΠ: Ζητούν άμεση ένταξη στον Οριστικό Πίνακα 

Απορριφθέντες ΕΒΠ: Να εξετάσει το ΑΣΕΠ τις ενστάσεις κατά προτεραιότητα 

Απορριπτέοι Προκήρυξης 1ΕΑ/2022: Απαιτούμε την άμεση έκδοση Οριστικών Πινάκων και τη συμπερίληψή σ αυτούς 

Επιστολή απορριφθέντων ΕΒΠ 1ΕΑ/2022 προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ για συνέχιση προσπαθειών επίλυσης του ζητήματος 

Συνάντηση ΑΣΕΠ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Τι ειπώθηκε για τα λάθη στους Προσωρινούς Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ 

ΣΕΕΠΕΑ Αττικής-ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε με τη διοίκηση κατά την Παράσταση Διαμαρτυρίας 

Νέα ορθή επανάληψη Προσωρινού Πίνακα ΕΒΠ από το ΑΣΕΠ

Ποσοστά απορριπτέων 2ΕΑ/2022 και 1ΕΑ/2022 στους Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ 

Απορριφθέντες Λογοθεραπευτές ΠΕ21 ζητούν ένταξη στους οριστικούς πίνακες ΑΣΕΠ εφόσον πληρούν όλες τις προϋποθέσεις

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply