Δευτέρα, 21 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέα πλατφόρμα για αξιολόγηση σχολικών μονάδων-Ανακοίνωση ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέα πλατφόρμα για αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Για την αποτύπωση, την παρακολούθηση και την ανάδειξη του έργου των σχολείων – Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Νέα πλατφόρμα για αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Αναβαθμίζει το σύστημα αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας μια ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα και μια σύγχρονη διαδικτυακή πύλη, που θα διευκολύνουν την αποτύπωση, την παρακολούθηση και την ανάδειξη του έργου των σχολείων, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΕΠ η νέα αυτή Πράξη έρχεται να αναβαθμίσει το υφιστάμενο σύστημα, ενισχύοντας τα εργαλεία και τις υποδομές που το υποστηρίζουν.

Νέα πλατφόρμα για αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) 

Ενίσχυση της αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ενισχύει δυναμικά την αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων Για τέταρτη συνεχόμενη σχολική χρονιά, υλοποιείται σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της χώρας το σύστημα συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), μέσω της Πράξης «Υποστηρικτικές δράσεις για την αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων» (Κωδικός ΟΠΣ 6016313), συνεχίζει να στηρίζει ουσιαστικά τη διαδικασία αξιολόγησης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Η νέα αυτή Πράξη έρχεται να αναβαθμίσει το υφιστάμενο σύστημα, ενισχύοντας τα εργαλεία και τις υποδομές που το υποστηρίζουν.

Στόχος είναι η ανάπτυξη και η αξιοποίηση μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής πλατφόρμας και μιας σύγχρονης διαδικτυακής πύλης, που θα διευκολύνουν την αποτύπωση, την παρακολούθηση και την ανάδειξη του έργου των σχολείων, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Παράλληλα, το ΙΕΠ προχωρά σε στοχευμένες ενέργειες για τη βελτίωση του συλλογικού προγραμματισμού, αξιοποιώντας πολύτιμα δεδομένα και εμπειρίες που προέκυψαν από την εφαρμογή του συστήματος κατά την τελευταία τριετία.

Δείτε επίσης

10.000 διορισμοί το 2025 αλλά χωρίς να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις που θα γίνουν; 

Ζαχαράκη για σχολικό εκφοβισμό: Δέσμευση για αύξηση Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία 

Η Εθνική Στρατηγική Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Βίας και Παραβατικότητας Ανηλίκων παρουσιάζεται την Μ. Τετάρτη

Τεχνητή Νοημοσύνη στην αξιολόγηση: Από 55.000 οι άριστοι δημόσιοι υπάλληλοι έγιναν λιγότεροι από 4.000 

Υπολογισμός μισθοδοσίας δημοσίου υπαλλήλου ΠΕ/ΤΕ/ΔΕ/ΥΕ ανά ΜΚ-Μικτά-Καθαρά-Φόρος | Εφαρμογή 

Προκήρυξη 2Κ/2025: 162 θέσεις στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-Αιτήσεις από 15 έως 30.05.2025

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply