“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέα σχολική χρονιά: Χαιρετισμός από την Ενωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Λαμίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέα σχολική χρονιά: Χαιρετισμός από την Ενωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Α’-Β’/Βάθμιας Εκπαίδευσης στο Λαμίας – Κάλεσμα σε ετοιμότητα.

Νέα σχολική χρονιά

Eνωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Α’-Β’/Βάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο Λαμίας

Λαμία, 9 Σεπ. 2019

Αγαπητοί Γονείς ,

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινά!

Το κουδούνι θα χτυπήσει ξανά και τα σχολεία θα γεμίσουν  με παιδικά χαμόγελα!

Μέσα από τα λαμπερά μάτια των παιδιών θα πάρουμε τη δύναμη, το όραμα, την έμπνευση για μια ακόμα δημιουργική χρονιά.

Θα προσπαθήσουμε να καταστήσουμε την χρονιά τούτη ως μια βιωματική, διερευνητική, επικοινωνιακή και πιο ουσιαστική, πιο ενδιαφέρουσα.

Με ενημερωτικές – επιστημονικές δράσεις, που αφορούν όλους τους γονείς σε συνεργασία με την Τοπική Πανεπιστημιακή Κοινότητα αλλά και Συνέργειες με Τοπικούς φορεί αλλά και όμορους Νομούς.

Εμπιστευόμαστε στα χέρια των εκπαιδευτικών, τα παιδιά μας, ό, τι πιο πολύτιμο, ό,τι πιο αγνό και ωραίο, για να τους μεταλαμπα-δεύσουν γνώσεις, ιδανικά και αξίες ζωής. Εμείς, όλοι οι Γονείς,Ενεργοί Πολίτες στο Δήμο μας, θα είμαστε δίπλα τους και θα συνεχίσουμε με ζήλο και ευσυνειδησία να τους συνδράμομε στο δύσκολο  έργο τους.

Να σταθούμε Αρωγοί στη Νέα Δημοτική Αρχή και την αναδιοργά-νωση των Υπηρεσιών – Επιτροπών Της. Με στοχευμένες και αξιοκρατικές προτάσεις, ίσων ευκαιριών για όλα τα σχολεία, για όλα τα παιδιά.

Στο σχολείο πρέπει να υπάρχει συνεργατική κουλτούρα, η οποία να υποβοηθά στην ανάπτυξη της συμπερίληψης και, ουσιαστικά, εξελικτικά θα μετατραπεί σε κουλτούρα συμπερίληψης τόσο της ίδιας της εκπαιδευτικής κοινότητας όσο και όλης της Τοπικής Κοινωνίας.

Η συμπεριληπτική εκπαίδευση ή συχνά ως ολική εκπαίδευση,αποτελεί το κλειδί για τη βελτίωση των σχολείων, που πρέπει να καλλιεργείται από την ηγεσία τόσο της Δημοτικής Αρχής, όσο και της ηγεσίας των σχολείων, για να υπάρχουν αυξημένες ευκαιρίες μάθησης για όλους τους μαθητές.

Όταν ένας Δήμος ξεπερνά στερεότυπες συμπεριφορές και δίνει ίσες ευκαιρίες στο περιβάλλον  μάθησης, τότε σίγουρα βρίσκεται σε μια ασταμάτητη πορεία βελτίωσης.

Όταν προσφέρονται ίσες ευκαιρίες μάθησης σε ανάπηρα παιδιά ή σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, φτωχά παιδιά, παιδιά με πειθαρχικό αποκλεισμό, απομονωμένα άτομα ή ομάδες, τότε τα συνολικά αποτελέσματα των μαθητών και της τοπικής κοινωνίας θα αυξηθούν.

Η Παιδαγωγική ξεκίνησε την πορεία της ως επιστήμη με την επαγγελία ενός κόσμου δικαιοσύνης και ευημερίας που θα γίνει εφικτός μέσα από τη συμμετοχή όλων ανεξαιρέτως των ανθρώπων στην εκπαίδευση.

Ας συνεργαστούμε, λοιπόν, όλοι μαζί, Δήμος , Γονείς και Εκπαιδευτικοί, για να δημιουργήσουμε αυριανούς πολίτες με ολοκληρωμένη προσωπικότητα και κοινωνική ευαισθησία, για να βάλουμε έτσι τα θεμέλια για ένα καλύτερο αύριο.

Η κοινή μας αγάπη για τους μαθητές των Σχολείων της Πόλης μας, θα είναι ο φωτεινός φάρος όλων των προσπαθειών μας!

Απαιτείται να δυναμώσουμε τους Συλλόγους Γονέων ώστε να γίνουν το ζωντανό κύτταρο του σχολείου και της γειτονιάς.

Ως Ένωση Συλλόγων Γονέων στο Δήμο Λαμίας, καλούμε κάθε Σύλλογο Γονέων, να βρίσκονται σε ετοιμότητα για να μην μείνει αναπάντητο κανένα πρόβλημα στα σχολεία του Δήμου μας.!

Άμεσα να προχωρήσουν τα πρωτοβάθμια όργανα ( Σύλλογοι) σε συνεδριάσεις των Δ.Σ και σε σύγκληση Γενικών Συνελεύσεων, ώστε να συζητήσουν τα προβλήματα τους και να οργανώσουν τις αιτήσεις τους, να εκλέξουν τους Αντιπροσώπους τους στην Ένωση και με επάρκεια να υπηρετήσουν στις Σχολικές Επιτροπές και στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

ΜΕ ΕΓΚΑΡΔΙΕΣ ΕΥΧΕΣ

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Δείτε επίσης

Ψυχοκοινωνική υπηρεσία στην Εκπαίδευση: Ανάγκη θεσμοθέτησης | Επιστολή

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2019-20 | Εγγραφο

Προγραμματισμός Εργου ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας

Σχολικός Οδηγός για γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της χώρας

Νομοθεσία για προσβασιμότητα ΑμεΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση