Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέες Οργανικές Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Αττική: Ανάλυση της κατανομής από τον Αιρετό του ΠΥΣΕΕΠ Αττικής Δ. Αρβανίτη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Νέες Οργανικές Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Αττική: Ανάλυση της κατανομής σε δομές και κλάδους από τον Αιρετό του ΠΥΣΕΕΠ Αττικής Δ. Αρβανίτη.

Νέες Οργανικές Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Αττική: Ανάλυση της κατανομής από τον Αιρετό του ΠΥΣΕΕΠ Αττικής Δ. Αρβανίτη

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

Του Αρβανίτη Δημήτρη-αιρετού ΠΥΣΕΕΠ Αττικής
Αθήνα 27/5/2019
Η κατανομή 294 συνολικά θέσεων στις διάφορες δομές και κλάδους, όσον αφορά την Αττική φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:
*στο ΦΕΚ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις ΣΜΕΑΕ όπου κατανεμήθηκαν οι παραπάνω θέσεις.
Οι παραπάνω θέσεις , μαζί με τις ήδη κενές οργανικές σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ , πρόκειται σύντομα να ανακοινωθούν για κάλυψη μέσω των μεταθέσεων και στη συνέχεια μέσω των αποσπάσεων, οι οποίες βέβαια αφορούν μόνο το μόνιμο προσωπικό.
Στη συνέχεια περιμένουμε να ανακοινωθεί πόσες από τις κενές οργανικές θέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ (παλαιές και νέες) θα πληρωθούν με μόνιμο διορισμό, βάσει των προκηρύξεων ΑΣΕΠ που τρέχουν ήδη και πόσες από τις υπόλοιπες θα πληρωθούν με αναπληρωτές.
Φυσικά οι αναπληρωτές τοποθετούνται και σε επιπλέον λειτουργικά κενά. Η διαδικασία βέβαια μπορεί να μη γίνει με την παραπάνω λογική σειρά αλλά με βάση τις χρονικές δυνατότητες και τους περιορισμούς που προκύπτουν.

Δείτε επίσης:

Συγκρότηση ΔΣ ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και έγγραφο προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ με αίτημα για αλλαγή ημερομηνίας Οριστικών Πινάκων

Με βάση τα παραπάνω έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

Αν και θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό ότι επιτέλους δημιουργούνται νέες οργανικές θέσεις στα σχολεία μας, ο αριθμός των νέων οργανικών θέσεων στην Αττική δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των σχολικών μονάδων και παραμένουν σημαντικά κενά σε όλες τις δομές.
Ο αριθμός των κενών για να καθορισθεί ακριβώς θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να θεσμοθετηθεί αντιστοιχία ειδικότητας προς μαθητές για όλους τους κλάδους και τις δομές.
Είναι φανερή η προσπάθεια να στελεχωθούν τα ΕΝΕΓΥΛ, που είναι νέες δομές χωρίς μόνιμο προσωπικό, αλλά και ξεκάθαρη η μειωμένη στελέχωση των ΕΕΕΕΚ που κατά τεκμήριο έχουν μαθητές με σοβαρές δυσκολίες κυρίως σε τομείς όπως η αυτουπηρέτηση, μετακίνηση και συμπεριφορά. Η στελέχωση σε ΕΒΠ είναι φανερά αυξημένη στα ΕΝΕΓΥΛ σε σχέση με τα ΕΕΕΕΚ. Θα διαπιστώσουμε φαντάζομαι στο μέλλον αν αυτό σημαίνει κάτι σε σχέση με τον θεσμό και την λειτουργία των ΕΕΕΕΚ.
Στελεχώνονται με ΕΕΠ-ΕΒΠ όλων των κλάδων τα ΕΔΣ.
Παρατηρούμε επιλεκτική στελέχωση ορισμένων μόνο ειδικών Νηπιαγωγείων και κυρίως με ΠΕ21, ΠΕ23 και ΔΕ01. Λείπουν δυστυχώς οι υπόλοιπες ειδικότητες (ΠΕ29, ΠΕ28) που θεωρούνται αναγκαίες για την υποστήριξη και έγκαιρη παρέμβαση στις μικρές ηλικίες.
Υ.Γ.1 Σημειώνω ότι στην κατανομή των νέων οργανικών θέσεων δεν ζητήθηκε σε καμία φάση από το υπουργείο η γνώμη των αιρετών στο ΠΥΣΕΕΠ Αττικής.
Υ.Γ. 2 Εύχομαι στους συναδέλφους καλή επιτυχία στη διαδικασία που έχει ξεκινήσει για τους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών και πιστεύω ότι θα γίνει από όλους τους υπεύθυνους κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να υπάρξει η μικρότερη δυνατή καθυστέρηση λόγω των πολιτικών εξελίξεων. Κατά τη γνώμη μου η λειτουργία του κράτους και ιδιαίτερα της εκπαίδευσης δεν μπορεί να εξαρτάται από τις πολιτικές εξελίξεις…

Δείτε επίσης:

Σύσταση Οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ανάλυση Οργανικών Θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ – Χρονοδιάγραμμα για υπηρεσιακές μεταβολές και διορισμούς

Οργανικά κενά – Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ ανά ειδικότητα και κλάδο – Πίνακες

Υπεράριθμοι ΕΕΠ και ΕΒΠ: Η διαδικασία ρύθμισης υπεράριθμων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

Ανακατανομή Οργανικών Θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ: Η Υπουργική Απόφαση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση