Δευτέρα, 19 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέες θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς: Ενίσχυση 180 εκατ-Τι είπε η Υφ. Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέες θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς: Ενίσχυση 180 εκατ. – Ένταξη στο πρόγραμμα γυναικών που εργάζονται στο δημόσιο – Αύξηση κατά 20% των δικαιούχων vouchers για πρόσβαση σε βρεφονηπιακούς σταθμούς – Τι είπε η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου στη Βουλή.

Νέες θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς

Στην προτεραιότητα που δίνει η Κυβέρνηση στην προσχολική αγωγή, που αποτελεί και ένα ισχυρό μέσο κατά του κοινωνικού αποκλεισμού, αλλά και τη σημασία της προσχολικής ηλικίας στη ζωή του κάθε ανθρώπου, καθώς καθορίζει την ποιότητα της ζωής του στην ενήλικη ζωή του, αναφέρθηκε η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά την διάρκεια ομιλίας της στην Βουλή.

Η κα Δόμνα Μιχαηλίδου αναφέρθηκε στις ενεργητικές πολιτικές του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων τα τέσσερα τελευταία χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα η Υφυπουργός κα  Δόμνα Μιχαηλίδου ανακοίνωσε:

  • Αύξηση κατά 20% των δικαιούχων vouchers για πρόσβαση σε βρεφονηπιακούς σταθμούς.
  • Αύξηση κατά 30% των εισοδηματικών κριτηρίων για ένταξη στο πρόγραμμα.
  • Αύξηση κατά 10% της αξίας του κουπονιού, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί ο κάθε σταθμός στα αυξημένα λειτουργικά έξοδα.
  • Ένταξη στο πρόγραμμα γυναικών που εργάζονται στο δημόσιο.
  • Εξασφάλιση 180 εκατ. ευρώ για την δημιουργία νέων θέσεων για βρέφη σε υφιστάμενους βρεφικούς σταθμούς ή σε νέους ιδιωτικούς σε όλη την χώρα.

Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε:

Πριν τέσσερα χρόνια δεσμευτήκαμε ότι δεν θα αφήσουμε κανένα παιδί εκτός βρεφονηπιακού σταθμού. Το τηρήσαμε! Στην πολιτική οφείλουμε να ιεραρχούμε τις ανάγκες και να βάζουμε προτεραιότητες. Και αυτό ακριβώς κάνουμε. Γιατί για εμάς η προσχολική αγωγή είναι προτεραιότητα. Γιατί δίνει στα παιδιά μας τις βάσεις και τα εφόδια για ένα καλύτερο μέλλον. Γιατί αποτελεί ένα δυνατό όπλο στην προσπάθεια αντιμετώπισης του κοινωνικού αποκλεισμού, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την δημιουργία μιας συμπεριληπτικής κοινωνίας. Γιατί αυτό οφείλουμε να αφήσουμε σαν παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές. Μία κοινωνία στην οποία όλοι θα έχουν ίσες ευκαιρίες, δημιουργώντας νέους θεσμούς και πλαίσια που μας εξελίσσουν τόσο σαν άτομα, όσο και σαν κοινωνία”.

Δείτε επίσης

Διαδραστικοί πίνακες στα σχολεία: Οι πρώτοι από τους 36.000 ξεκίνησαν να παραδίδονται 

Χορήγηση αναπηρικών αμαξιδίων: Ηλεκτροκίνητων και παιδικών, σε ανασφάλιστα ΑμεΑ κατοίκους Δήμου Αθηναίων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply