Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέο πλαίσιο διδασκαλίας αγγλικών από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο ανακοίνωσε η Υπ. Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέο πλαίσιο διδασκαλίας αγγλικών από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο – Θα υλοποιηθεί σε συνεργασία Υπουργείου Παιδείας με το ΑΠΘ.

Νέο πλαίσιο διδασκαλίας αγγλικών

“Ετοιμάζουμε νέο σύγχρονο και ενιαίο πλαίσιο διδασκαλίας των αγγλικών από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο – Ενισχύεται ουσιαστικά η εκμάθηση στην Α΄και Β΄τάξη – Το ανανεωμένο Πρόγραμμα Σπουδών για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το ΑΠΘ”, δήλωσε η Υπουργός ΠΑΙΘΑ κα Σοφία Ζαχαράκη.

Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ

Νέο ολιστικό πλαίσιο ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση, προωθεί η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη, υιοθετώντας σχετική πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Ειδικότερα, ο σχεδιασμός ενός νέου, ολοκληρωμένου πλαισίου για την ενίσχυση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, προβλέπει τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου και συνεχίζεται έως το Γυμνάσιο, ώστε να συνδυαστεί με το νέο πρόγραμμα σπουδών που έχει καταρτιστεί για το Λύκειο.

Με το νέο πλαίσιο, ενισχύεται η εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού με σαφή προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, δηλαδή όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν, να κατανοούν και να εφαρμόζουν οι μαθητές/τριες μετά την ολοκλήρωση κάθε μαθησιακής διαδικασίας, τα οποία είναι εναρμονισμένα με τα σύγχρονα πρότυπα της Ευρωπαϊκής και εθνικής εκπαίδευσης. Η εκπόνηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων για την Αγγλική Γλώσσα στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού θα πραγματοποιηθεί με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Στο ίδιο πλαίσιο, η ανανέωση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) για τις υπόλοιπες τάξεις του Δημοτικού και το Γυμνάσιο συνδέεται άμεσα με τις σύγχρονες ανάγκες της γλωσσικής εκπαίδευσης, καθώς και με το νέο πρόγραμμα σπουδών που έχει καταρτιστεί για το Λύκειο. Το ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών, το οποίο θα υλοποιηθεί με τη συνεργασία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), θα προσφέρει ένα σύγχρονο και ενιαίο πλαίσιο διδασκαλίας, με έμφαση στην επικοινωνία, τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη και η συνεργασία.

Με την πρωτοβουλία αυτή, ενισχύεται περαιτέρω η ξενόγλωσση εκπαίδευση, με στόχο οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας.

Δείτε επίσης

Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εξοπλισμό και βοηθητικό υλικό 900.000 € προμηθεύεται το Υπ. Παιδείας 

Αναβάθμιση ΚΕΔΑΣΥ: Νέα ψηφιακά εργαλεία-Εξοπλισμός-Υποστήριξη εντός σχολείου

Συνάντηση για το ΚΕΔΑΣΥ Δυτικής Αττικής και τις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτ. Αττικής 

 ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΚΕΔΑΣΥ: Δεν δεχόμαστε αλλαγές χωρίς ουσιαστικό διάλογο

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply