Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέο πλαίσιο προσχολικής αγωγής παιδιών 0-4 ετών: Σε Δημόσια Διαβούλευση έως το τέλος Ιουλίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέο πλαίσιο προσχολικής αγωγής παιδιών 0-4 ετών: Σε Δημόσια Διαβούλευση έως το τέλος Ιουλίου – Στόχος του νέου πλαισίου είναι η εισαγωγή καινοτόμων παιδοκεντρικών μοντέλων.

Νέο πλαίσιο προσχολικής αγωγής παιδιών 0-4 ετών

Στην πλατφόρμα paidi.gov.gr, ξεκίνησε δημόσια ανοικτή διαβούλευση, για το νέο πλαίσιο προσχολικής αγωγής παιδιών 0-4 ετών.

Καλούνται πολίτες, φορείς, ερευνητικά ή εκπαιδευτικά ιδρύματα, ΜΚΟ και οποιονδήποτε άλλο οργανισμό ή νομικό πρόσωπο, να συμμετέχουν στη διαβούλευση του νέου πλαισίου και να καταθέσουν σχόλια.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείο Εργασίας
Είναι η πρώτη φορά,

που πρόκειται να συζητηθεί σε δημόσια βάση, ένα πλαίσιο προσχολικής αγωγής που έχει ως στόχο να εστιάσει στην κοινωνική, ψυχολογική, νοητική και συναισθηματική καλλιέργεια των παιδιών ηλικίας 0-4, αλλά και στον εντοπισμό μαθησιακών δυσκολιών ή άλλων διαταραχών.

Στόχος του νέου πλαισίου,

είναι η εισαγωγή καινοτόμων παιδοκεντρικών μοντέλων τα οποία ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της νέας εποχής.

Κεντρικοί άξονες είναι,

η ανάπτυξη, καθοδήγηση και βελτίωση των ικανοτήτων, καθώς και η επιτάχυνση της ενσωμάτωσης των παιδιών στην κοινωνία.

Αποτελεί μία καίρια παρέμβαση,

ρυθμιστικού χαρακτήρα, για το ημερήσιο πρόγραμμα προσχολικής αγωγής των δημοτικών, δημόσιων και ιδιωτικών σταθμών. Είναι επίσης, η πρώτη φορά, που μπαίνουν στο επίκεντρο οι ανάγκες των παιδιών και όχι αποκλειστικά το κτιριολογικό και η στελέχωση των δομών.

Η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για τα θέματα κοινωνικής πολιτικής, Δόμνα Μιχαηλίδου εκτιμά πως:

Αυτό που επιδιώκουμε, είναι για πρώτη φορά, το πρόγραμμα των δημοτικών, δημόσιων και ιδιωτικών κέντρων προσχολικής αγωγής για παιδιά ηλικίας 0-4 ετών, να έχει ένα ενιαίο και ρυθμισμένο πλαίσιο ανάπτυξης δεξιοτήτων.

Στόχος μας είναι η ισότητα στην ευκαιρία για κάθε παιδί στη χώρα μας.

Σε μία ανοικτή και δίκαιη κοινωνία, η προσχολική αγωγή, θα προσφέρει σε όλα τα παιδιά, την ευκαιρία να ξεκινούν τη ζωή τους από την ίδια βάση χωρίς κανένα να μένει πίσω.

Δημιουργούμε για πρώτη φορά τις συνθήκες, ώστε κάθε παιδί, να έχει τη δυνατότητα και το κατάλληλο περιβάλλον να αναπτύσσει στο μέγιστο τις ικανότητες και τις δεξιότητές του.

Καλώ κάθε πολίτη και ενδιαφερόμενο φορέα να καταθέσει τις απόψεις του και να συμβάλει στην μεγάλη αυτή αλλαγή”.

Δείτε επίσης

Διάθεση 4 self test από 01.07.2021 για όλο το μήνα: Ποιοι οι δικαιούχοι
Νέα μέτρα covid-ΦΕΚ: ΔημόσιεςΥπηρεσίες-Μετακινήσεις με πλοία, αεροπλάνα-Τι θα ισχύει στην εστίαση & ψυχαγωγία από 15.07
Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού: Οι βασικοί στόχοι στην Παιδεία-Ποια τα έργα και ο χρονικός ορίζοντας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση