Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νεοδιόριστοι και αναπληρωτές: Να συμπεριληφθούν στις επιμορφωτικές δράσεις του Σεπτεμβρίου | Εγγραφο Κόπτση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νεοδιόριστοι και αναπληρωτές: Να συμπεριληφθούν στις επιμορφωτικές δράσεις του Σεπτεμβρίου ζητά από τους Δ/ντές Εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Νεοδιόριστοι και αναπληρωτές

Με το υπ. αριθμ. 100394/Ε3/11-8-2022 έγγραφο, το οποίο απέστειλε ο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κος Αλέξανδρος Κόπτσης στους Διευθυντές Δ/νσεων Α/θμιας και Β/θμιας, και στους Οργανωτικούς Συντονιστές και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου των ΠΕΚΕΣ, ζητείται η συμπερίληψη των νεοδιόριστων μόνιμων εκπαιδευτικών, καθώς και των αναπληρωτών του σχολικού έτους 2022-2023, στις επιμορφωτικές δράσεων, που πραγματοποιούνται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.

Μάλιστα ο κος Κόπτσης παραθέτει και άξονες θεματικών ενοτήτων, οι οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην επιμόρφωση.

Ακολουθεί το περιεχόμενο του εγγράφου

Θέμα: Ενημερωτικές επιμορφωτικές συναντήσεις

Στο πλαίσιο των καθηκόντων σας και του προγραμματισμού του επιμορφωτικού έργου στην περιοχή ευθύνης σας, παρακαλείσθε να συμπεριλάβετε στην οργάνωση των επιμορφωτικών σας δράσεων, που πραγματοποιούνται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, τους νεοδιορισθέντες μόνιμους εκπαιδευτικούς, καθώς και τους αναπληρωτές του σχολικού έτους 2022-2023.

Σε αυτές τις ενημερωτικές συναντήσεις να αξιοποιήσετε και τις θεματικές ενότητες από τους παρακάτω άξονες:

• Καθήκοντα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης

• Διοίκηση σχολικής μονάδας

• Σχολικό κλίμα και μαθησιακή συμπεριφορά

➢ Σύνταξη και εφαρμογή του σχολικού κανονισμού,

➢ Παιδαγωγική αντιμετώπιση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών

➢ Πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού

➢ Συνεργασία σχολείου και οικογένειας

➢ Συνεργασία εκπαιδευτικών

• Διδακτικές προσεγγίσεις και σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας

➢ Βασικές αρχές (γενικής ή/και ειδικής διδακτικής) αναφορικά με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών

➢ Παιδαγωγική υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών με ιδιαιτερότητες μάθησης (συμπεριληπτική εκπαίδευση και διαφοροποιημένη διδασκαλία)

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Δείτε επίσης

ΦΕΚ-ΔΥΕΠ: Ιδρύθηκαν για το 2022-23 με Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

ΦΕΚ: Σχολικές μονάδες νέου ολοήμερου σχολείου 

Διορισμοί 2022 και προσλήψεις αναπληρωτών 2022-23: Τι περιμένουμε | Ημερομηνίες 

Πρόσληψη αναπληρωτών σε ΣΜΕΑΕ-ΤΕ: Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες, σχ. έτος 2022-23 | Οδηγός υλοποίησης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply