Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νεοδιόριστοι: Κατάργηση διετίας υπηρέτησης οργανικής θέσης ζητά η ΠΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νεοδιόριστοι: Κατάργηση διετίας υπηρέτησης οργανικής θέσης ζητά η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)-Προκαλεί ανισότητες σε βάρος των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Κατάργηση διετίας υπηρέτησης οργανικής

Δεν εξυπηρετεί καμία παιδαγωγική, διοικητική η άλλη λειτουργία η υποχρεωτική παραμονή για δύο χρόνια  στον τόπο  διορισμού προκειμένου οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, να θεμελιώσουν δικαίωμα μετάθεσης, θεωρεί η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) και ζητά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καταργήσει την υποχρεωτική διετή παραμονή τους στην περιοχή διορισμού τους από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στους τόπους συμφερόντων τους.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΠΕΚ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Π.Ε.Κ.

Κατάργηση διετίας για υπηρέτηση της οργανικής θέσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Είναι ακατανόητη η εμμονή του υπουργείου Παιδείας στη  διατήρηση  της υποχρεωτικής  παραμονής για δύο χρόνια  στον τόπο  διορισμού προκειμένου οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, να θεμελιώσουν δικαίωμα μετάθεσης.

Το συγκεκριμένο μέτρο δεν εξυπηρετεί καμία παιδαγωγική, διοικητική η άλλη λειτουργία.

Αντίθετα προκαλεί ανισότητες σε βάρος των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών  επειδή:

  • δημιουργεί στην ουσία δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών, αφού για τους νεοδιόριστους προβλέπει υποχρεωτική διετή παραμονή στην οργανική τους θέση ενώ για όλους τους υπόλοιπους ένα έτος.
  • πολλές οργανικές θέσεις που θα ενδιέφεραν τους ήδη διορισμένους πέρσι εκπαιδευτικούς θα καλυφθούν από τους φετινούς νεοδιοριζόμενους, γεγονός που δημιουργεί αδικίες και παραβίαση της αρχής ίσης μεταχείρισης

Εγείρει όμως και ένα ζήτημα απαράδεκτης αντιμετώπισης από την Πολιτεία ανθρώπων που για πολλά χρόνια έχουν διατρέξει την Ελλάδα καλύπτοντας στην ουσία ως αναπληρωτές οργανικά κενά και υπηρετώντας έτσι, όχι για δύο αλλά για περισσότερα χρόνια την οργανική τους θέση σε δυσπρόσιτες περιοχές.

Το  Υπουργείο επιμένει στη διατήρηση αυτής της χωρίς νόημα ρύθμισης που στην ουσία μετατρέπεται σε τιμωρία, τη στιγμή μάλιστα που όλες οι ομοσπονδίες (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ) τάσσονται υπέρ της κατάργησής της.

Σαφώς και επιθυμούμε τα σχολεία μας στις παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές να είναι πλήρως στελεχωμένα. Για αυτό το λόγο ζητάμε μόνιμους διορισμούς έτσι ώστε να καλυφθούν όλα τα πραγματικά κενά σε όλα τα σχολεία της επικράτειας. Τα σχολεία αυτά θα πρέπει να στελεχωθούν με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο θα θέλει να παραμείνει σε αυτές τις περιοχές οικειοθελώς μέσω γενναίων  οικονομικών κινήτρων και όχι μόνο. Τέτοια κίνητρα μπορεί να είναι επιδότηση αγοράς κατοικίας, αυξημένα επιδόματα παραμεθόριων περιοχών, εξασφάλιση ποιοτικών δωρεάν υπηρεσιών υγείας.

Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών είναι συνθήκες μάθησης για τους μαθητές μας! Και αυτές οι συνθήκες επιδεινώνονται όταν ο εκπαιδευτικός βρίσκεται τιμωρητικά και άδικα μακριά από την οικογένειά του και τον τόπο μόνιμης κατοικίας του

Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έστω αυτή την ύστατη ώρα να ακούσει την κραυγή αγωνίας των συναδέλφων καταργώντας την τιμωρητική διάταξη για υποχρεωτική διετή παραμονή τους στην περιοχή διορισμού τους από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στους τόπους συμφερόντων τους.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Π.Ε.Κ.

Δείτε επίσης

Αίτημα έκπτωσης εισιτηρίων νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την ΠΕΑΔ 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Κρίσεις διευθυντών σχολείων-νέα σειρά επιλογών στελεχών: Aρθρο 190 στο ψηφισθέν ν/σ 

Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών ΕΑΕ: Zητήματα αναθέσεων και διορισμών εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠE03 ΕΑΕ 

Δείτε ακόμη

Προσωρινοί Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Ενδεικτικά βήματα όταν κάτι δεν πάει καλά | Οδηγός 

Προθεσμία αιτήσεων διορισμών έως σήμερα Παρασκευή 29.07-Πότε θα ανακοινωθούν τα ονόματα 

Νεοδιόριστοι: Δικαιολογητικά-διαδικασία Ορκωμοσίας, ανάληψης υπηρεσίας, τοποθέτησης-επιλογή ασφαλιστικού φορέα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση