Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νεοδιόριστοι-Βουλή: Αίτημα μείωσης χρόνου παραμονής στη θέση τοποθέτησης από δύο σχολικά έτη σε ένα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νεοδιόριστοι-Βουλή: Αίτημα μείωσης χρόνου υποχρεωτικής παραμονής στη θέση τοποθέτησης από δύο σχολικά έτη σε ένα-Αναφορά της κας Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κας Σ. Ασημακοπούλου.

Νεοδιόριστοι-Βουλή

Με επιστολή τους νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί καταθέτουν αίτημά τους για την μείωση του χρόνου υποχρεωτικής παραμονής στη θέση τοποθέτησης από δύο (2) σχολικά έτη σε ένα (1), όπως ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.

Την εν λόγω επιστολή

κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

______________

Δείτε την Αναφορά και την επιστολή

Παρακαλούμε για την τοποθέτησή σας επί της επισυναπτόμενης επιστολής νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, όπως μας κοινοποιήθηκε από την Ειδική Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής, οι οποίοι εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους, για το σημείο της Υπουργικής Απόφασης, με αριθμό 93395/E1/28-07-2021 (ΦΕΚ 41/τ. ΑΣΕΠ/29-07-2021, ΑΔΑ: 6ΖΖ946ΜΤΛΗ-ΟΗΞ), στην οποία αναφέρεται ότι:

“Οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) και υποχρεούνται να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τούς ρο χρονικά διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (A’ 177)”.

Επισημαίνουν ότι,

δεδομένου του μεγάλου μέρους των σχολικών μονάδων ολόκληρης της Ελληνικής Επικράτειας που έχουν διαθέσιμα οργανικά κενά, αιτούνται την μείωση του χρόνου υποχρεωτικής παραμονής στη θέση τοποθέτησής τους, από δύο (2) σχολικά έτη σε ένα (1), όπως ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.

Με δεδομένα όλα το παραπάνω,

και αφού λάβετε υπόψη σας την επισυναπτόμενη στην παρούσα, ως άνω, επιστολή, σας παρακαλώ να την εξετάσετε και να αποφανθείτε σχετικά.

Δείτε σε μορφή pdf την Επιστολή και την Αναφορά της Βουλευτού κας Σ. Ασημακοπούλου

Δείτε επίσης

Σχολεία Αγίας Βαρβάρας Αττικής: Αναφορά στη Βουλή για συγχωνεύσεις τμημάτων
Συγχωνεύσεις τμημάτων-1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου: Ερώτηση στη Βουλή
Βοηθήματα σε ΑμεΑ-συνταξιούχους-υγειονομικούς ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Υπηρεσία πιστοποίησης Γλωσσομάθειας ΥΠΑΙΘ: Αθέμιτος ανταγωνισμός από την μη σύστασή της-Ερώτηση στη Βουλή
Προσλήψεις 2022: 40.000 στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα | Πίνακας
Δώρο Χριστουγέννων 2021 από ΟΑΕΔ για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πως υπολογίζεται-Πότε πιστώνεται
Αξιολόγηση-εκπαιδευτικοί: Ηττα σε ιστορική προοπτική | Αρθρο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση