Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέοι μόνιμοι διορισμοί: Απαραίτητοι στην εκπαίδευση-Ερώτηση στη Βουλή 46 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέοι μόνιμοι διορισμοί: Απαραίτητοι στην εκπαίδευση-Ερώτηση στη Βουλή 46 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι ζητούν τον προγραμματισμό του ΥΠΑΙΘ επί του θέματος.

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσαν 46 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία με πρωτοβουλία του Βουλευτή Ηρακλείου κου Σωκράτη Βαρδάκη με θέμα: “Απαραίτητοι οι νέοι μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση“.

Οι Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επισημαίνουν:

– Μετά από 12 χρόνια απουσίας διορισμών στην εκπαίδευση, πραγματοποιήθηκαν μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, οι οποίοι είχαν ήδη δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ωστόσο οι ανάγκες για μόνιμο προσωπικό παραμένουν ακόμα μεγάλες

– για την τρέχουσα σχολική χρονιά χρειάστηκαν περίπου 44.000 αναπληρωτές για τη στελέχωση των σχολείων, ενώ υπάρχουν ακόμη αρκετά κενά σε όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών

– Το επόμενο σχολικό έτος οι ανάγκες στην εκπαίδευση αναμένεται να αυξηθούν κι άλλο –προβλέπεται ότι θα χρειαστούν πάνω από 50.000 αναπληρωτές

– Τα δεδομένα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα πολλές σχολικές μονάδες, ιδιαίτερα στην ύπαιθρο, να λειτουργούν αποκλειστικά με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς,

Ερωτάται η αρμόδια κα Υπουργός

Ποιος είναι ο προγραμματισμός του Υπουργείου για την έγκαιρη κάλυψη των διαφαινόμενων αυξημένων κενών του επόμενου σχολικού έτους 2022 – 2023;

Προτίθεστε να προχωρήσετε άμεσα τις διαδικασίες με σκοπό τον προγραμματισμό για την έκδοση προκήρυξης νέων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στην Γενική και Ειδική αγωγή;

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: “Απαραίτητοι οι νέοι μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση”

Μετά από 12 χρόνια απουσίας διορισμών στην εκπαίδευση, πραγματοποιήθηκαν μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, οι οποίοι είχαν ήδη δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Ωστόσο, οι ανάγκες για μόνιμο προσωπικό παραμένουν ακόμα μεγάλες, καθώς τα κενά που έχουν δημιουργηθεί από τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών την τελευταία δεκαετία, δεν κατάφεραν να καλυφθούν από τους τελευταίους διορισμούς.

Χαρακτηριστικό αποτελεί ότι για την τρέχουσα σχολική χρονιά χρειάστηκαν περίπου 44.000 αναπληρωτές για τη στελέχωση των σχολείων, ενώ υπάρχουν ακόμη αρκετά κενά σε όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών.

Το επόμενο σχολικό έτος 2022 – 2023, οι ανάγκες στην εκπαίδευση αναμένεται να αυξηθούν κι άλλο –προβλέπεται ότι θα χρειαστούν πάνω από 50.000 αναπληρωτές, αφού στα υπάρχοντα κενά θα προστεθούν και οι φετινές, πολυάριθμες συνταξιοδοτήσεις.

Τα δεδομένα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα πολλές σχολικές μονάδες, ιδιαίτερα στην ύπαιθρο, να λειτουργούν αποκλειστικά με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, με τις καθυστερήσεις στην τοποθέτησή τους και την μετακίνησή τους κάθε χρόνο να δημιουργεί σοβαρά εμπόδια τόσο στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, όσο και στην ανάπτυξη σταθερής παιδαγωγικής σχέσης ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Επιπλέον, συνεχίζεται η ιδιότυπη ομηρία χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι οποίοι για περισσότερα από δέκα χρόνια αναγκάζονται να μετακινούνται κάθε χρόνο σε διαφορετικό νομό, γεγονός που έχει τεράστιο αρνητικό αντίκτυπο στην προσωπική, αλλά και οικογενειακή τους ζωή. Επειδή, οι ανάγκες για μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό παραμένουν ακόμα μεγάλες.

Επειδή,

για την τρέχουσα σχολική χρονιά χρειάστηκαν περίπου 44.000 αναπληρωτές για τη στελέχωση των σχολείων, ενώ υπάρχουν ακόμη αρκετά κενά σε όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών.

Επειδή,

το επόμενο σχολικό έτος προβλέπεται ότι θα χρειαστούν πάνω από 50.000 αναπληρωτές, αφού στα υπάρχοντα κενά θα προστεθούν και οι φετινές, πολυάριθμες συνταξιοδοτήσεις.

Επειδή,

η στελέχωση πολλών σχολείων κατά βάση ή και αποκλειστικά με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς δημιουργεί εμπόδια τόσο στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, όσο και στην ανάπτυξη σταθερής παιδαγωγικής σχέσης ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Επειδή,

πρέπει να λάβει τέλος η ιδιότυπη ομηρία χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι οποίοι για περισσότερα από δέκα χρόνια αναγκάζονται να μετακινούνται κάθε χρόνο σε διαφορετικό νομό, γεγονός που έχει τεράστιο αρνητικό αντίκτυπο στην προσωπική, αλλά και οικογενειακή τους ζωή.

Επειδή,

δεν υφίσταται πλέον ο περιορισμός των προσλήψεων στο δημόσιο 1 πρόσληψη για κάθε 5 αποχωρήσεις, αλλά ισχύει η αναλογία 1 προς 1.

Ερωτάται η αρμόδια κα Υπουργός

1. Ποιος είναι ο προγραμματισμός του Υπουργείου για την έγκαιρη κάλυψη των διαφαινόμενων αυξημένων κενών του επόμενου σχολικού έτους 2022 – 2023;

2. Προτίθεστε να προχωρήσετε άμεσα τις διαδικασίες με σκοπό τον προγραμματισμό για την έκδοση προκήρυξης νέων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στην Γενική και Ειδική αγωγή;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δείτε επίσης

ΑΣΕΠ: Νέες Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής έως 20 Απριλίου-Επιδίωξη να είναι σαφείς-πλήρεις-κατανοητές 

Κόπτσης για διορισμούς-Πίνακες ειδικής-υπηρέτηση οργανικής νεοδιόριστων-ωράριο Νηπιαγωγών 

Νέα προκήρυξη Ειδικής Αγωγής: Αναμονή 3 μήνες μετά το αίτημα ΥΠΑΙΘ προς ΑΣΕΠ-Σύγκριση με την 3ΕΑ/2019 

Σχετικά με την επικαιροποίηση φακέλων αναπληρωτών για την κατάρτιση πινάκων ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή – Ενημέρωση 

Αριθμός μόνιμων διορισμών: Θα καθορισθεί τον Μάιο-Η Προκήρυξη Ειδικής Αγωγής θα εκδοθεί μετά τις 20 Απριλίου 

Πριν φύγετε

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Σχολεία-μέτρα κορονοϊού: Η νέα απόφαση με τις αλλαγές για την αποφυγή διάδοσης του covid-19 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση