Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέοι μόνιμοι διορισμοί: Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέοι μόνιμοι διορισμοί: Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό-Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα, πρόεδρου ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας.

Από τον Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα, πρόεδρο ΣΕΕΠΕΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!

Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση.

Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία ,  ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ και Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ είναι  απόλυτα αναγκαίο.

Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο , σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό, φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και  επαγγελματικούς συμβούλους  για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.

Το ΕΕΠ και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.

Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη  λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512.

Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ.  με μόνιμο προσωπικό ,όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012 .

Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η  Ε.Δ.Υ.:  

Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.

Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402 .

Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926 .

Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεών ΕΕΠ –ΕΒΠ  και σύσταση νέων οργανικών θέσεων  από την επόμενη σχολική χρονιά .

Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση, όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα !   

Δείτε σχετικά

Ο “χάρτης” του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση: 4 κρίσιμοι λόγοι για πλήρη κάλυψη των κενών με διορισμούς 

Ενημέρωση για μόνιμους διορισμούς-Εγκύκλιο και καθηκοντολόγιο Παράλληλης-μονιμοποιήσεις-μέλη ΕΔΥ 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 όπως δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Δείτε επίσης

Αποζημίωση μη ληφθείσας άδειας αναπληρωτών: Από τι εξαρτάται το τελικό ποσό

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση