Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νίκη Κεραμέως-87ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης: “Πρώτη ημέρα στα σχολεία με τήρηση μέτρων και αισιοδοξία”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νίκη Κεραμέως-87ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης: “Πρώτη ημέρα στα σχολεία με τήρηση μέτρων και αισιοδοξία”-Ενημέρωση για την πρώτη ημέρα έναρξης του διδακτικού έτους 2021-2022.

Νίκη Κεραμέως-87ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Στο 87ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης παρευρέθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, την πρώτη ημέρα έναρξης του διδακτικού έτους 2021-2022.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

Μαθητές και εκπαιδευτικοί προσήλθαν τηρώντας όλα τα μέτρα πρόληψης και προστασίας, όπως η επίδειξη βεβαιώσεων αρνητικού αποτελέσματος ελέγχου στις περιπτώσεις που δεν είχαν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου και η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

Ο Αγιασμός πραγματοποιήθηκε

επίσης σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας, με εκπροσώπους μαθητών και εκπαιδευτικών στους προαύλιους  χώρους, ενώ ακολούθησε στις τάξεις επεξήγηση και συζήτηση για πιστή εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης βάσει των σχετικών οδηγιών της Επιτροπής Ειδικών και του ΕΟΔΥ.

Η Υπουργός συνεχάρη

τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα στελέχη εκπαίδευσης για τη σχολαστική τήρηση των μέτρων πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό και τους προέτρεψε να εμβολιαστούν, αν δεν το έχουν ήδη κάνει.

“Το πιο αποτελεσματικό μέτρο πρόληψης είναι το εμβόλιο”, είπε η Νίκη Κεραμέως,

το οποίο, μαζί με το συστηματικό εργαστηριακό και αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, αλλά και την τήρηση όλων των μέτρων που εξακολουθούν να ισχύουν κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Ειδικών, όπως η χρήση μάσκας, τα διαφορετικά διαλείμματα, οι τακτικοί καθαρισμοί, συμβάλλουν καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών μας δομών”.

Οι αλλαγές που επέρχονται από φέτος

δημιουργούν μία νέα πραγματικότητα στο σχολείο.Νηπιαγωγείο από τα 4 χρόνια για όλους, αγγλικά από το νηπιαγωγείο, εργαστήρια δεξιοτήτων σε όλα τα νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια της χώρας με θεματικές όπως οδική ασφάλεια, σεβασμός στο περιβάλλον, εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός.

Σχεδόν διπλάσια

πρότυπα και πειραματικά σχολεία, τα πρώτα έξι Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια στην ιστορία της χώρας, πιλοτική εφαρμογή 123 νέων Προγραμμάτων Σπουδών στη Γενική Εκπαίδευση, 11.700νέοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας, οριζόντιες επιμορφώσεις για τους εκπαιδευτικούς μας, αξιολόγηση και μεγαλύτερη αυτονομία των εκπαιδευτικών μας και των σχολείων μας.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

ευχαριστεί θερμά όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας από άκρη σε άκρη σε όλη τη χώρα για την πολύτιμη συνεργασία τους στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων, και εύχεται καλή χρονιά, με υγεία και πρόοδο.

Δείτε επίσης

Κυριάκος Μητσοτάκης για το αν θα κλείσουν τα σχολεία λόγω της πανδημίας, για την ΕΒΕ, για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία
Εξαγγελίες Πρωθυπουργού για νέους και φοιτητές στην 85η Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης
Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης: Εχουμε κλίνες αν χρειασθούν για παιδιά μετά το άνοιγμα των σχολείων
Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ από 13.09-Τι ισχύει για τους μαθητές
ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ
ΦΕΚ: Τηλεκπαίδευση 2021-22: Σε ποιους μαθητές θα παρέχεται
Σχολεία-μέτρα προστασίας-Πρωτόκολλο: 14 ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας
ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων

Πριν φύγετε

Ομάδες αυξημένου κινδύνου-νέο ΦΕΚ: Τι ισχύει για τους υπαλλήλους του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυτές
ΦΕΚ: Μέτρα κορονοϊού έως 20 Σεπτεμβρίου 2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση