Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νίκος Φίλης-Βουλή: Μετεξεταστέα η τηλεκπαίδευση-αδιάφορο το Υπουργείο για τα προβλήματα μαθητών-εκπ/κών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Νίκος Φίλης-Βουλή: Μετεξεταστέα η τηλεκπαίδευση-αδιάφορο το Υπουργείο για τα προβλήματα μαθητών και εκπαιδευτικών – Η συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης.
Μετεξεταστέα η τηλεκπαίδευση
Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή με θέμα: “Σχεδόν ένα χρόνο από τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το υπουργείο Παιδείας αποτυγχάνει να εξασφαλίσει την πρόσβαση όλων των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και δεν έχει εκπονήσει μελέτη για τα μαθησιακά αποτελέσματα”.
Eδώ το σχετικό video
 “Διαστρέφετε την πραγματικότητα
με ανυπόστατα νούμερα που πετάτε στον αέρα για την τηλεκπαίδευση, όταν βοά η εκπαιδευτική κοινότητα για τα προβλήματα”, είπε απευθυνόμενος στην Yπουργό Παιδείας ο Νίκος Φίλης, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης που είχε καταθέσει ο ίδιος και 54 ακόμα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
 Την ίδια στιγμή, σοβαρή εξέλιξη αποτελεί η δημοσιοποίηση στην ιστοσελίδα του υπουργείου της σύμβασης με τη Cisco, την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ και ολόκληρη η αντιπολίτευση ζητούσαν εδώ και ένα χρόνο. Είναι σαφές ότι η δημοσιοποίηση έγινε ενόψει της συζήτησης της επίκαιρης ερώτησης του Νίκου Φίλη. Σχετικά με το περιεχόμενό της θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση, αφού μελετηθεί. 
 Κατά τα λοιπά, ο Νίκος Φίλης στη διάρκεια της συζήτησης:

 

  • Επικαλέστηκε πανελλαδική έρευνα που έγινε με ευθύνη καθηγητών του ΑΠΘ και δημοσιεύτηκε στον Τύπο, σύμφωνα με την οποία «η τηλεκπαίδευση έμεινε μετεξεταστέα» αφού το 42% των μαθητών δεν είχαν υπολογιστή κι ο ένας στους τρεις τους παρακολουθούσε τα μαθήματα μέσω του κινητού τηλεφώνου. Ως αποτέλεσμα, οι 8 στους 10 δήλωσαν «λίγο» ή «καθόλου» ευχαριστημένοι. Την ίδια ώρα, οι καθηγητές στην πλειοψηφία τους υποχρεώθηκαν να «αυτο-επιμορφωθούν», ενώ απέκτησαν με ατομική δαπάνη τα αναγκαία μέσα για να κάνουν τη δουλειά τους.
  • Ανέδειξε την αδιαφορία του υπουργείου για το έγγραφο του Συνηγόρου του Παιδιού από τον περασμένο Ιούλιο, για τη διόγκωση των ανισοτήτων στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και άλλα προβλήματα στην υγεία και στον ψυχισμό των παιδιών.
  • Επισήμανε ότι ολοκληρώνεται η δεύτερη χρονιά τηλεκπαίδευσης χωρίς καμία ουσιαστική υποστήριξη των οικονομικά αδύναμων μαθητών. Ο πρωθυπουργός είχε δεσμευτεί στις 15 Δεκεμβρίου στη Βουλή ότι «θα επιταχυνθεί η προμήθεια των λάπτοπ ώστε να διανεμηθούν μέσα στον Ιανουάριο». Δυο μήνες μετά, η διανομή βρίσκεται ακόμα στα «θα», αφού στην καλύτερη περίπτωση οι μαθητές θα πάρουν στα χέρια τους ένα τάμπλετ στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
  • Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων (ΑΠΔΠΧ) δικαίωσε πλήρως την καταγγελία που είχε καταθέσει ο Ν. Φίλης για διαρροή δεδομένων εκπαιδευτικών, με ευθύνη του υπουργείου. Παρόλα αυτά, η υπουργός μιλούσε τότε για «φιάσκο Φίλη» και «άνευ προηγουμένου κοροϊδία της Εθνικής Αντιπροσωπείας».
  • Τα ειδικά σχολεία λειτουργούν από την αρχή της σχολικής χρονιάς χωρίς κανένα πρόσθετο μέτρο προστασίας των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ενώ οι εμβολιασμοί -παρά τις ψευδείς και παραπλανητικές εξαγγελίες του υπουργείου- ξεκινούν στα μέσα Απριλίου και θα ολοκληρωθούν, το πιθανότερο, με το τέλος της χρονιάς.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση