“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νίκος Χαρδαλιάς για επαναλειτουργία σχολείων: Η νέα καθημερινότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νίκος Χαρδαλιάς για επαναλειτουργία σχολείων: Η νέα καθημερινότητα στα σχολεία – Τι είπε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης διαπιστευμένων συντακτών υγείας.

Νίκος Χαρδαλιάς για επαναλειτουργία σχολείων

Στην επαναλειτουργία των σχολείων αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης διαπιστευμένων συντακτών υγείας ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κος Νίκος Χαρδαλιάς.

Συγκεκριμένα είπε:

“Στην συνέχεια, θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω ότι εκδόθηκε Υπουργική Απόφαση για τους όρους επαναλειτουργίας των σχολείων, ξεκινώντας από την Γ’ Λυκείου, την Δευτέρα 11 Μαΐου.

Η νέα καθημερινότητα, λοιπόν, στα σχολεία είναι η εξής:

Περιορίζεται ο συνωστισμός κατά την προσέλευση και την αποχώρηση από την σχολική μονάδα, φροντίζοντας να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών.

Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του προγράμματος.

Η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται στις αίθουσες.

Οι σχολικές αίθουσες πρέπει να διαμορφωθούν έτσι, ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών, στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή, ένας μαθητής ανά θρανίο. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός μαθητών ανά σχολική αίθουσα ορίζεται στους 15.

Τάξεις ή τμήματα τάξεων με περισσότερους των 15 μαθητών, χωρίζονται σε υποτμήματα ίσης δυναμικής και εφαρμόζουν εκ περιτροπής τη διδασκαλία.

Εφόσον σε κάποια σχολική μονάδα πλεονάζουν κατάλληλες, ιδίως για την τήρηση αποστάσεων μεταξύ των μαθητών, σχολικές αίθουσες, η διδασκαλία σε υποτμήματα που προκύπτουν μετά την ως άνω κατανομή, μπορεί να είναι και καθημερινή.

Η απόσταση μεταξύ των μαθητών πρέπει να είναι ίση με 1,5 μέτρο μήκος. Εάν κάποια σχολική αίθουσα δεν επαρκεί για την τήρηση αυτής της απόστασης, τότε το τμήμα, ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών, χωρίζεται σε υποτμήματα.

Προκειμένου να περιοριστεί ο συγχρωτισμός, είναι σημαντικό να υιοθετηθούν πρακτικές συστηματικού διαχωρισμού των μαθητών και κατά τα διαλείμματα.

Τι θα πρέπει να προσέξουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στα διαλείμματα.
  • Πρώτον, σταδιακή και με σειρά έξοδο των μαθητών στο προαύλιο.
  • Δεύτερον, διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές κάθε τμήματος στο προαύλιο.
  • Τρίτον, φυσικός αερισμός των αιθουσών στο διάλειμμα
  • Και τέλος, απαγόρευση παιχνιδιών με μπάλα όπως μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ.

Επισημαίνεται ότι εκτός από τη διαρρύθμιση των σχολικών αιθουσών, σημαντική είναι η αποσυμφόρηση και του γραφείου των εκπαιδευτικών”.

 Δείτε σχετικά

Οδηγός λειτουργίας σχολείων: Διαρρύθμιση αιθουσών-θρανίων-διαλειμμάτων-συνεδριάσεις διδασκόντων-ωρολόγιο πρόγραμμα
Τρόπος επαναλειτουργίας σχολείων: Το ΦΕΚ με χωρισμό τμημάτων-κατανομή μαθητών-Παράλληλη Στήριξη-Διδασκαλία
Aδειες εκπαιδευτικών λόγω κορονοϊού: Ειδικού σκοπού-Ευπαθών ομάδων-Αναρρωτική κατ οίκον

Πριν φύγετε

Απουσιολόγια-Παρουσιολόγια αναπληρωτών κατά την περίοδο σταδιακής επαναλειτουργίας σχολείων | Εγγραφο
Οδηγίες επαναλειτουργίας σχολείων: Για Διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εφήβους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση