“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νόμος 4623/2019 με τα άρθρα για την Παιδεία | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νόμος 4623/2019 με τα άρθρα για την Παιδεία: «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».

Νόμος 4623/2019

ΦΕΚ A 134 – 09.08.2019

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ A 134 – 09.08.2019 ο νόμος 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».

Στα άρθρα 62 έως 71 και στο 112 περιέχονται διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Δείτε τα άρθρα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ́
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Αρθρο 62 – Εξασφάλιση πιστώσεων για απασχόληση εκπαιδευτικών

Αρθρο 63 – Ρυθμίσεις για Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

Αρθρο 64 – Α.Ε.Ι. – ακαδημαϊκές ελευθερίες– αναβάθμιση της ποιότητας του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος

Αρθρο 65 – Αρση πρόβλεψης ίδρυσης Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Πατρών

Αρθρο 66 – Ρύθμιση θεμάτων αποσπασμένου εκπαιδευτικού προσωπικού στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (Γ.Γ.Ε.Τ.)

Αρθρο 67 – Συνέχιση λειτουργίας κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.)

Αρθρο 68 – Παράταση προθεσμίας για πρόσληψη εκπαιδευτικών

Αρθρο 69 – Διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών ενηλίκων

Αρθρο 70 – Αμοιβή μη πιστοποιημένων εκπαιδευτικών ενηλίκων

Αρθρο 71 – Παράταση προθεσμίας πιστοποίησης προγραμμάτων σπουδών ΚΔΒΜ

Αρθρο 112 – Διετή Προγράμματα

Δείτε το ΦΕΚ A 134 – 09.08.2019 με τον νόμο 4623/2019

___________________________________

Δείτε επίσης

Συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στο Πρακτορείο 104.9

Τι είπε για το θέμα του ασύλου και της πολιτικής συναίνεσης

«Ήταν μια μέρα χθες με ιδιαίτερο συμβολισμό.

Γιατί κάναμε κάτι το αυτονόητο.

Ήταν αδιανόητο να επικρατεί αυτή η κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια. Και όταν τα λέω κατάσταση, εννοώ αυτό το άσυλο ανομίας.

Εμείς λοιπόν με την διάταξη που προτείναμε στην εθνική αντιπροσωπεία θέλαμε να βάλουμε τέλος σε δυο παθογένειες:

πρώτα απ’ όλα σε πράξεις έκνομες που λαμβάνουν χώρα εντός των Πανεπιστημίων, προπηλακισμοί βιαιοπραγίες, καταστροφή δημόσιας περιουσίας, παρασκευή και κυκλοφορία παράνομων υλικών, διακίνηση ναρκωτικών,

άρα πράξεις που λαμβάνουν χώρα εντός των ιδρυμάτων, αλλά και πράξεις που λαμβάνουν χώρα εκτός των ιδρυμάτων και οι δράστες καταφεύγουν εντός, μόνο και μόνο για να αποφύγουν την σύλληψη, μετατρέποντας βασικά τα Πανεπιστήμια σε απροσπέλαστους χώρους και σε καταφύγια και ορμητήρια τους.

Φυσικά και οποιοσδήποτε εισηγείται κάτι τέτοιο στη Βουλή θα ήθελε να έχει την ευρύτερη δυνατή πλειοψηφία.

Πρέπει να σας πω ότι και ο Πρωθυπουργός και εγώ και η Κυβέρνηση συνολικά καταβάλαμε μεγάλες προσπάθειες σχετικά με το Κίνημα Αλλαγής.

Δε σας κρύβω ότι όλη η Τετάρτη, η πρώτη ημέρα της Ολομέλειας, η πρώτη εκ των δύο ημερών, αφιερώθηκε επί της ουσίας και από τους δυο μας σε μια προσπάθεια να πείσουμε τους βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής για τη σημασία να βρούμε μία λύση.

Κάναμε κάποιες υποχωρήσεις.

Εγώ προσωπικά έκανα και δύο προτάσεις συγκεκριμένες στην πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής, υπήρχε όμως μία κόκκινη γραμμή.

Η κόκκινη γραμμή ήταν ότι έπρεπε να επιτύχουμε μία εξομοίωση του πανεπιστημιακού χώρου και του δημόσιου χώρου.

Όσο ανοίγαμε παραθυράκια στην διάταξη, όσο δημιουργούσαμε ένα ειδικό καθεστώς για τα πανεπιστήμια, τόσο μεγάλωνε ο κίνδυνος να ήταν άλλη μία διάταξη η οποία θα έμενε στα χαρτιά.

Για εμάς ο πρώτος στόχος ήταν αυτός: να είναι μία διάταξη η οποία θα εφαρμοστεί δεδομένης και της πολιτικής βούλησης.

Βεβαίως για να είμαστε ειλικρινείς δε φτάνει μόνο μία διάταξη. Χρειάζεται και πολιτική βούληση για την εφαρμογή της.

Αλλά για μας ήταν πάρα πολύ σημαντικό να μην υπάρχουν παραθυράκια στην διάταξη, αστερίσκοι που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε έναν μικρότερο αποτέλεσμα ως προς την εφαρμοστικότητα του νόμου. Θέλαμε μια καθαρή λύση, μια καθαρή γραμμή».

Η συνέχεια εδώ

____________________________

Δείτε ακόμη:

Κεραμέως για διορισμούς και προσλήψεις: Συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνταγματικότητα Ασύλου: Η τοποθέτηση της Υπουργού Παιδείας στη Βουλή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση