Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νόμος 5174/2025-Ωνάσεια Σχολεία: Στο ΦΕΚ Α 12/30-1-2025 η κύρωση της σύμβασης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νόμος 5174/2025-Ωνάσεια Σχολεία: Στο ΦΕΚ Α 12/30-1-2025 η κύρωση της σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ιδρύματος Ωνάση.

Νόμος 5174/2025-Ωνάσεια Σχολεία

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 12/30-1-2025 ο νόμος 5174/2025 με την “Κύρωση της από 20.1.2025 Σύμβασης Δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του Κοινωφελούς Ιδρύματος με την επωνυμία «Κοινωφελές Ίδρυμα «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ. ΩΝΑΣΗΣ» (ΑLEXANDER S. ONASSIS PUBLIC BENEFIT FOUNDATION)» και της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΡΙΟΝΑ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ» για τη λειτουργία των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων“.

Δείτε τον νόμο 5174/2025 στο ΦΕΚ Α 12/30-1-2025

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ

Άρθρο πρώτο Κύρωση της σύμβασης Σύμβαση Δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του Κοινωφελούς Ιδρύματος με την επωνυμία «Κοινωφελές Ίδρυμα «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ. ΩΝΑΣΗΣ» (ΑLEXANDER S. ONASSIS PUBLIC BENEFIT FOUNDATION)» και της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΡΙΟΝΑ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ» για τη λειτουργία των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο 1 της Σύμβασης Δωρεάς – Αντικείμενο της Σύμβασης – Λειτουργία των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο 2 της Σύμβασης Δωρεάς – Αποστολή των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο 3 της Σύμβασης Δωρεάς – Όροι δωρεάς

Άρθρο 4 της Σύμβασης Δωρεάς – Υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου

Άρθρο 5 της Σύμβασης Δωρεάς – Χρηματοδότηση

Άρθρο 6 της Σύμβασης Δωρεάς – Όργανα διοίκησης των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων και του Δικτύου

Άρθρο 7 της Σύμβασης Δωρεάς – Αντικείμενο και όροι λειτουργίας του Προγράμματος Άρθρο 8 της Σύμβασης Δωρεάς – Διάρθρωση ωρολογίου προγράμματος και πρόσθετη αμοιβή για πρόσθετη υπηρεσία

Άρθρο 9 της Σύμβασης Δωρεάς – Διοικητική στελέχωση Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο 10 της Σύμβασης Δωρεάς – Σύνδεση του Δικτύου Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων με άλλους φορείς

Άρθρο 11 της Σύμβασης Δωρεάς – Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Άρθρο 12 της Σύμβασης Δωρεάς – Έναρξη και λύση της Σύμβασης Δωρεάς

Άρθρο 13 της Σύμβασης Δωρεάς – Λοιποί όροι

Άρθρο 14 της Σύμβασης Δωρεάς – Εφαρμοστέο δίκαιο – Δικαιοδοσία

Παράρτημα Α΄ Όροι λειτουργίας των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο 1 του Παραρτήματος Α΄ – Χαρακτηρισμός, αποχαρακτηρισμός και σύνδεση νέων σχολικών μονάδων ως ΔΗΜ.Ω.Σ.

Άρθρο 2 του Παραρτήματος Α΄ – Σύνθεση και αρμοδιότητες των οργάνων διοίκησης των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων και των οργάνων του Δικτύου

Άρθρο 3 του Παραρτήματος Α΄ – Διαδικασία, προσόντα και κριτήρια επιλογής Διευθυντών και Υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων του Δικτύου Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο 4 του Παραρτήματος Α΄ – Διδακτικό προσωπικό

Άρθρο 5 του Παραρτήματος Α΄ – Επιλογή μαθητών

Άρθρο 6 του Παραρτήματος Α΄ – Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του προσωπικού

Άρθρο 7 του Παραρτήματος Α΄ – Τελικές – συμπληρωματικές διατάξεις

Παράρτημα Β΄ Πίνακας Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο δεύτερο Ειδικότερα ζητήματα επιλογής των μαθητών

Άρθρο τρίτο Εισαγωγή μαθητών στην εισαγωγική ή ενδιάμεση τάξη των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων

Άρθρο τέταρτο Μεταφορά μαθητών

Άρθρο πέμπτο Μεταβατικές διατάξεις

Άρθρο έκτο Έναρξη ισχύος

Δείτε επίσης

Ψηφίστηκαν τα Ωνάσεια Σχολεία στη Βουλή: Mέχρι 17.02.2025 θα ορισθούν ποια από τα 22 θα λειτουργήσουν το 2025/26 

Παρουσίαση των 22 Δημόσιων Ωνασείων Σχολείων: Πίνακας με τα σχολεία και video 

Ιδρυση Ωνάσειων σχολείων: Πρωτοφανής συµφωνία και επικίνδυνη για την ανεξαρτησία της δηµόσιας εκπαίδευσης – Ερώτηση στη Βουλή 

Ωνάσεια σχολεία και συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Ανακοίνωση ΣΑΚΕΑ 

Πριν φύγετε

Πρωθυπουργός για αλλαγές στα Πειθαρχικά: Διαχρονική παθογένεια η ατιμωρησία των επίορκων υπαλλήλων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply