Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νομοσχέδιο για ΑΕΙ: Κατατέθηκε για συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή με 464 άρθρα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νομοσχέδιο για ΑΕΙ: Κατατέθηκε για συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή με 464 άρθρα-Περιέχονται και πολλές διατάξεις που αφορούν στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση. 

Κατατέθηκε στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων “Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις“.

Η πρώτη συνεδρίαση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής έχει προγραμματισθεί για την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022.

Το νομοσχέδιο περιέχει 464 άρθρα και σκοπό έχει, όπως αναφέρεται, τη  βελτίωση της λειτουργίας των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) μέσω μίας ολοκληρωμένης προσέγγισης για την αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού, ερευνητικού και εν γένει επιστημονικού έργου των Α.Ε.Ι., καθώς και των επιμέρους ακαδημαϊκών και ερευνητικών μονάδων και δομών τους, την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού των Α.Ε.Ι., τη διασύνδεσή τους με τις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας και την παροχή πρόσθετων εργαλείων για την υλοποίηση του στρατηγικού τους σχεδίου, της Εθνικής Στρατηγικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση του άρθρου 14 του ν. 4653/2020 (Α΄ 12) και της Εθνικής Στρατηγικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του άρθρου 4 του ν. 4310/2014 (Α΄ 258), προς υλοποίηση του ενιαίου χώρου έρευνας.

Εκτός από τις διατάξεις που αφορούν στα ΑΕΙ περιέχονται και πολλές διατάξεις που αφορούν στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση μεταξύ των οποίων και διατάξεις αναφορικά με την παράταση άσκησης καθηκόντων των Διευθυντών, προϊσταμένων και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων και των υπευθύνων τομέων των Εργαστηριακών Κέντρων και ρύθμιση συναφών θεμάτων και την παράταση της θητείας και άσκησης καθηκόντων Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Επίσης περιέχεται διάταξη με την οποία καθορίζεται το Πρόγραμμα του νέου Ολοήμερου σχολείου, όπως και διάταξη αναφορικά με τις Μονάδες Συνθηκών Διαβίωσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Ακόμη βλέπουμε διατάξεις για τη νέα διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων από Πανεπιστήμια του εξωτερικού ,   για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, για τη μεταφορά έδρας ειδικού σχολείου-ΣΜΕΑΕ σε άλλο Δήμο της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας.

Δείτε το σχέδιο νόμου εδώ 

Δείτε την ανάλυση συνεπειών του σχεδίου νόμου εδώ

Δείτε ακόμη

Παράταση άσκησης καθηκόντων Διευθυντών-Υποδ/ντών σχολείων και θητείας Περιφερειακών Διευθυντών 

Πρόγραμμα νέου Ολοήμερου σχολείου, Δημοτικού και Νηπιαγωγείου 

Μονάδες Συνθηκών Διαβίωσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ 

Διάταξη ΔΟΑΤΑΠ: Νέα διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων από Πανεπιστήμια του εξωτερικού   

Διάταξη-Μεταφορά έδρας ειδικού σχολείου-ΣΜΕΑΕ σε άλλο Δήμο της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας 

Διάταξη-Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας-Πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου 

ΙΝΕΔΙΒΙΜ-διάταξη: Αρση παραβάσεων εργασιακής και ασφαλιστικής νομοθεσίας-Επιστροφή ποσών 

Τμήματα Μουσικών Σπουδών: Αλλαγές στο πλαίσιο εισαγωγής σπουδαστών 

Δείτε επίσης

Ανοιχτή Επιστολή 1.000 Πανεπιστημιακών προς την Υπουργό Παιδείας: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο 

Επιστολή Κεραμέως προς Καθηγητές Πανεπιστημίων για το νέο σχέδιο νόμου/πλαισίου για ΑΕΙ 

Επιστολή Κεραμέως προς φοιτητές για το νέο σχέδιο νόμου-πλαισίου για τα ΑΕΙ 

Ανοιχτή επιστολή Φίλη προς φοιτητές, διδακτικό, ερευνητικό & διοικητικό προσωπικό των AEI 

Κεφαλίδου για νέο νομοσχέδιο ΑΕΙ: Το μόνο που ίσως καταφέρει το ΥΠΑΙΘ είναι να ροκανίσει τον χρόνο μέχρι τις εκλογές 

Ελληνική Εταιρεία Οικονομικής Ιστορίας: Ζητά την απόσυρση του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ και εκκίνηση διαλόγου 

Νόμος-πλαίσιο ΑΕΙ: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις για το σχέδιο νόμου που κοινοποίησε το ΥΠΑΙΘ 

Απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων ΔΙΠΑΕ για το σχέδιο νόμου για τα ΑΕΙ: Συνολική απόρριψη 

Χρηματοδότηση ΑΕΙ-κριτήρια: Oρίστηκαν εκ νέου με Υπουργική Απόφαση

Πριν φύγετε

Τελικοί Πίνακες Διευθυντών Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση