Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νομοθεσία και κενά ΚΕΔΑΣΥ: Πως “κόβει” κενά στους κλάδους που έχουν δικαίωμα πρόσληψης σε ΚΕΔΑΣΥ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νομοθεσία και κενά ΚΕΔΑΣΥ: Πως “κόβει” κενά σε όλους τους κλάδους που έχουν δικαίωμα πρόσληψης σε ΚΕΔΑΣΥ και συντελεί στην υποστελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ.

Νομοθεσία και κενά ΚΕΔΑΣΥ

Επιστολή αναφορικά με τη νομοθεσία και πως αυτή καθορίζει τις θέσεις για κάθε κλάδο στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), απέστειλαν εκπαιδευτικοί την οποία παραθέτουμε ακολούθως.

Ακολουθεί η επιστολή

Πώς η νομοθεσία «κόβει» κενά σε όλους τους κλάδους που έχουν δικαίωμα πρόσληψης σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και συντελεί στην υποστελέχωση των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. οι θέσεις για κάθε κλάδο είναι προκαθορισμένες από τη νομοθεσία (Ν.4823/2021, άρθρο 15, παρ.1) για κάθε κλάδο και δεν αλλάζουν σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε ΚΕΔΑΣΥ σε προσωπικό.

Παράδειγμα

Έστω ότι οι προϊστάμενοι των 75 ΚΕΔΑΣΥ της χώρας δήλωσαν όλη τη χρονιά κάποιοι 2 κενά αναπληρωτών ΠΕ02 και κάποιοι 3 κενά αναπληρωτών ΠΕ02 για το ΚΕΔΑΣΥ της ευθύνης τους. Οπότε ας θεωρήσουμε ότι συνολικά όλη τη χρονιά δηλώθηκαν 250 κενά αναπληρωτών ΠΕ02 για ΚΕΔΑΣΥ. Όμως, η παρ. 1 του άρθρου 15 του Ν.4823/2021 ορίζει ότι στα ΚΕΔΑΣΥ υπάρχουν 103 θέσεις ΠΕ02 (αυτές οι θέσεις καλύπτονται είτε από μόνιμους είτε από αναπληρωτές). Άρα ενώ υπάρχουν ανάγκες για 250 αναπληρωτές ΠΕ02 στα ΚΕΔΑΣΥ το υπουργείο μπορεί να προσλάβει μόνο μέχρι 103 – αριθμός μονίμων ΠΕ02 στα ΚΕΔΑΣΥ !!!

Ανάγκη αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο για διορισμούς και μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις – Επιστολή με επισημάνσεις εκπαιδευτικών. 

Επίσης την ανάγκη αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο που περιβάλλει τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), επισημαίνουν σε άλλη επιστολή τους εκπαιδευτικοί.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Ψήφισμα συμπαράστασης στο ΚΕΔΑΣΥ Σάμου για την ΕΔΕ εις βάρος της Διεπιστημονικής Ομάδας 

Πότε θα έχουμε τη Β Φάση προσλήψεων-Τι θα περιλαμβάνει: Ενημέρωση από Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Μισθοδοσία νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές

Δείτε ακόμη

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ΔΟΕ στα δικαστήρια της Ευελπίδων τη Δευτέρα 26.09 για την εκδίκαση προσφυγής του ΥΠΑΙΘ 

Απεργία-αποχή για μέντορα και ενδοσχολικό συντονιστή: Αναβολή της δίκης για τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply