Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νομοθετικές πρωτοβουλίες Υπ. Παιδείας: Eνίσχυση Επαγγελματικής Εκπ/σης-Αναβάθμιση ΔΠΘ-Λειτουργία Ακαδ. Αθηνών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νομοθετικές πρωτοβουλίες Υπουργείου Παιδείας: Eνίσχυση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-Αναβάθμιση ΔΠΘ-Νέο πλαίσιο λειτουργίας της Ακαδημίας Αθηνών – Δηλώσεις Υπουργού ΠΑΙΘΑ Κυριάκου Πιερρακάκη.

Νομοθετικές πρωτοβουλίες Υπ. Παιδείας: Eνίσχυση Επαγγελματικής Εκπ/σης-Αναβάθμιση ΔΠΘ-Νέο πλαίσιο λειτουργίας της Ακαδημίας Αθηνών

Νομοθετικές πρωτοβουλίες Υπουργείου Παιδείας

Τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που δρομολογεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού παρουσίασε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο το οποίο συνεδρίασε εχθές Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023 στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό την προεδρία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Συγκεκριμένα από πλευράς Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είχαμε την παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κο Κυριάκο Πιερρακάκη και την Υφυπουργό ΠΑΙΘΑ κα Ζέττα Μακρή των νομοθετικών πρωτοβουλιών: α) Οργανωσιακές αλλαγές στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και τον χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης – Νέο πλαίσιο λειτουργίας της Ακαδημίας Αθηνών και β) Μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες για την επαγγελματική εκπαίδευση.

Ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε σχετικά:

“Παρουσιάσαμε στο Υπουργικό Συμβούλιο τις επικείμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες του Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την ενίσχυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, την ενδυνάμωση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου λειτουργίας της Ακαδημίας Αθηνών. Αθροίζοντας τις δυνάμεις των ΕΠΑΛ, των ΙΕΚ και των Εργαστηριακών Κέντρων για την επίτευξη κλίμακας σε τοπικό επίπεδο και προβαίνοντας στον εμπλουτισμό τους με σύγχρονα προγράμματα σπουδών και οδηγών κατάρτισης, επικαιροποιούμε το πλαίσιο λειτουργίας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ώστε αυτό να ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο, στις σύγχρονες προκλήσεις. Αναβαθμίζουμε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ιδρύοντας νέα τμήματα σε ειδικότητες υψηλής ζήτησης και εντάσσοντας σε αυτό υφιστάμενα τμήματα που ήδη λειτουργούν στην περιφέρεια.

Στο ίδιο πλαίσιο, υλοποιούμε μικρής κλίμακας αλλαγές στον ακαδημαϊκό χάρτη. Και τέλος, εκσυγχρονίζουμε το πλαίσιο λειτουργίας της Ακαδημίας Αθηνών με στόχο τη διαφάνεια, την ταχύτερη εκλογή νέων μελών, τη δικαιότερη ανάδειξη των συλλογικών της οργάνων και την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της”.

Δείτε επίσης

Προσφυγή από τον Υπουργό Παιδείας για την απεργία-αποχή από τους Μέντορες και Ενδοσχολικούς Συντονιστές 

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα με στέρηση αποδοχών ενός μήνα η μη ανταπόκριση 

 Πρόεδρος ΑΣΕΠ-διοριστέοι 2008: “Δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι ο επιτυχών είναι και διοριστέος”

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply