Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ο δημόσιος λόγος στην εποχή της πανδημίας: Δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο δημόσιος λόγος στην εποχή της πανδημίας: Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου. Εγγραφές μέχρι τις 25 Ιανουαρίου 2021.

Ο δημόσιος λόγος στην εποχή της πανδημίας

Το Εργαστήριο Μελέτης Κοινωνικών Θεμάτων, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης (ΜΕ.Κ.ΘΕ.Μ.Ε.) του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών (Π.Τ.Ν.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε συνεργασία με το Γαλλικό Τμήμα του Ομίλου Ευρωπαϊκού Τύπου (Club de la Presse Européenne, Paris) οργανώνουν Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Πρόγραμμα, στο πλαίσιο της ανάδειξης επίκαιρων θεμάτων που αφορούν στη γλώσσα και στην επικοινωνία στην τρέχουσα κρίση της πανδημίας. Το πρόγραμμα έχει τον γενικό τίτλο:

Ο δημόσιος λόγος στην εποχή της πανδημίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Στους συμμετέχοντες θα διανεμηθεί ηλεκτρονικά εκπαιδευτικό υλικό, οργανωμένο κατά τέτοιο τρόπο που να ενθαρρύνει τη μελέτη και τη βαθιά κατανόηση, αλλά και να πυροδοτεί νέα ερευνητικά εγχειρήματα.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, διδάκτορες, εκπαιδευτικούς, ενώ δέχεται και ένα ποσοστό επαγγελματιών που έχουν αντίστοιχα ενδιαφέροντα, στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης.

Προσφέρει πιστοποιητικά αναγνώρισης συμμετοχής και εκπαιδευτικό υλικό στους συμμετέχοντες.

Το πρόγραμμα θα προσφερθεί δωρεάν.  

Πιστοποιητικό αναγνώρισης συμμετοχής

Το πρόγραμμα θα προσφέρει πιστοποιητικό αναγνώρισης συμμετοχής. Για την επιτυχή ολοκλήρωσή του απαιτείται η εκπόνηση εργασίας έως 2000 λέξεων από την πλευρά των συμμετεχόντων. Επίσης, απαιτείται η αδιάλειπτη συμμετοχή των φοιτητών.

Πρόγραμμα

Το πρόγραμμα θα είναι διάρκειας 20 ωρών. Θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021 και θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο. Συγκεκριμένα:

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021: Γλώσσα, κρίση και δημόσιος λόγος στο γλωσσικό τοπίο της πανδημίας: Χρονοτόποι, ενδεικτικότητα και κοινωνική νόηση.

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021: Τα γλωσσικά τεκμήρια της πανδημίας.

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021: Γλωσσική ανάλυση των διαφημιστικών σποτ για την πρόληψη και την καταπολέμηση της πανδημίας κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021: Ζητήματα (μετα)ερμηνείας: Λόγος, διάλογος και λογοδοσία σε εποχή διαρκούς κρίσης και (αυτο)λογοκρισίας.

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021: Η γλωσσική κατασκευή της συναίνεσης στα περιοριστικά μέτρα της υγειονομικής κρίσης.

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021: Μιλώντας και γράφοντας για lockdown και κορονοϊό.

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021:

  • Γλωσσική ανάλυση των μηνυμάτων «Μένουμε σπίτι» Ελλήνων αθλητών και αθλητριών με σκοπό την πρόληψη και την καταπολέμηση της πανδημίας του κορονοϊού κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
  • Η επίδραση του lock down στο συναίσθημα, στη γλώσσα και στην  επικοινωνία  των παιδιών και των εφήβων.

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021: Οι εννοιολογικές μεταφορές στην εποχή του Covid 19.

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021: Το δελτίο ενημέρωσης για την πανδημία ως συμβάν γραμματισμού: Ιεραρχήσεις και μετασχηματισμοί στο συνεχές προφορικός-γραπτός λόγος.

Εγγραφές και περαιτέρω πληροφορίες

Υποβολή βιογραφικών και πληροφορίες εγγραφής, μέχρι τις 25/1/21: κ. Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη, Επιστημονική Υπεύθυνη προγράμματος, Αναπλ. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Διευθύντρια Εργαστηρίου Μελέτης Κοινωνικών Θεμάτων, ΜΜΕ και Εκπαίδευσης, nitsi@uoi.gr.

Βρείτε εδώ την ιστοσελίδα του Εργαστηρίου για περισσότερες πληροφορίες.

Δείτε επίσης
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος προς εύρεση εργασίας: Webinar από το Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ 
Διαδικτυακή ημερίδα για τις κοινωνικοοικονομικές προεκτάσεις της πανδημίας: Από το Τμήμα Ιατρικής ΑΠΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση