Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ο συνδικαλισμός ως ο “νέος μεγάλος εχθρός”: Ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο συνδικαλισμός ως ο “νέος μεγάλος εχθρός”: Ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ) – “Η Εγκύκλιος του Υπουργείου που  πρόσφατα εστάλη στα σχολεία αποτελεί έκφραση ενός άκαμπτου και αυστηρού διοικητισμού”.

Ο συνδικαλισμός ως ο “νέος μεγάλος εχθρός”

Για άκαμπτο και αυστηρό διοικητισμό από πλευράς ΥΠΑΙΘΑ, σχετικά με την Εγκύκλιο με περιεχόμενο την υπενθύμιση των ποινών σχετικά με τη μη εφαρμογή των διαδικασιών αξιολόγησης, με συνοδεία επίδειξης σειράς δικαστικών αποφάσεων, μιλάει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ), η οποία καλεί το ΥΠΑΙΘΑ να ενεργοποιήσει μια πραγματική συζήτηση για τα ουσιαστικά ζητήματα του σχολείου και καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά στις Γενικές Συνελεύσεις για να υπερασπιστούν την ενότητα του κλάδου.

Ακολουθεί η σχετική Ανακοίνωση της ΠΕΚ

 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Ο συνδικαλισμός ως ο¨ νέος μεγάλος εχθρός¨.

Η εγκύκλιος του Υπουργείου που  πρόσφατα εστάλη στα σχολεία αποτελεί έκφραση ενός άκαμπτου και αυστηρού διοικητισμού.  Η υπενθύμιση των ποινών σχετικά με τη μη εφαρμογή των διαδικασιών αξιολόγησης συνοδεύεται από επίδειξη σειράς δικαστικών αποφάσεων. Είχαμε υποστηρίξει ότι ο δρόμος για μια καλύτερη παιδεία δεν μπορεί να περνά μέσα από τις αίθουσες των δικαστηρίων. Η κυριαρχία μιας νομοτεχνικής θεώρησης, μιας τιμωρητικής και  γραφειοκρατικής προσέγγισης δεν εμπνέει και δεν δίνει όραμα για ένα καλύτερο σχολείο. Η παιδεία απαιτεί διάλογο, συναίνεση, πραγματική σύνθεση και κυρίως όραμα.

Αντίθετα, αυτό που βιώνουμε είναι η αναβίωση ενός κλίματος που μας γυρίζει  πολλά χρόνια πίσω, σε μια ιδιότυπη σύζευξη αυταρχισμού και δημοκρατίας  όπου η συνδικαλιστική δράση μπαίνει στο στόχαστρο με τρόπο που δημιουργεί σοβαρό προβληματισμό και ανησυχία. Φαίνεται πως με αφορμή την υπόθεση της αξιολόγησης εξελίσσεται μια προσπάθεια συντριβής των αντιδράσεων σε μια λογική επιδεικτικού παραδειγματισμού. Στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών και των ομοσπονδιών τους η  ηγετική ομάδα της κυβέρνησης αντικρίζει – ως μια άλλη Μάργκαρετ Θάτσερ – τους ανθρακωρύχους του 1984.

Για μια ακόμη φορά ζητάμε να ενεργοποιηθεί μια πραγματική συζήτηση για τα ουσιαστικά ζητήματα του σχολείου ώστε να διαμορφωθούν πολιτικές μακράς πνοής και ευρύτερης συναίνεσης που θα χτίσουν το σχολείο του αύριο. Ένα σχολείο που θα επενδύσει στο όραμα και όχι στην επιβολή.

Καλούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στις Γενικές Συνελεύσεις, να υπερασπιστούν την ενότητα του κλάδου και κυρίως την ανάγκη να μη δώσουμε απλά τις μάχες αλλά να τις κερδίσουμε.

 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Δείτε σχετικά

Εγγραφο για την αξιολόγηση από το Υπ. Παιδείας με τις αποφάσεις του Πρωτοδικείου και με παράθεση κυρώσεων 

Συνεχίζει τις 3ωρες στάσεις εργασίας η ΔΟΕ για την ατομική παρατήρηση διδασκαλίας-Νέες δράσεις κατά της αξιολόγησης 

Δείτε επίσης

Διορισμοί και μονιμοποιήσεις: Στοιχεία διορισμένων εκπ/κών και ΕΕΠ-ΕΒΠ-4 χρόνια χωρίς διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση