Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ο “χάρτης” του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση: 4 κρίσιμοι λόγοι για πλήρη κάλυψη των κενών με διορισμούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο “χάρτης” του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση: 4 κρίσιμοι λόγοι για πλήρη κάλυψη των οργανικών κενών στους μόνιμους διορισμούς-Για την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στη χώρα μας – Του Βασίλη Βούγια.

Του Βασίλη Βούγια, μέλους ΕΕΠ-ΕΒΠ

Παραθέτω ακολούθως τον “χάρτη” των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση και 4 ουσιαστικούς και κρίσιμους λόγους, για τους οποίους είναι απαραίτητη η πλήρης κάλυψη των οργανικών κενών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στους επικείμενους μόνιμους διορισμούς.

Καλείται δε η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να συμβάλει, με την πραγματοποίηση των διορισμών αυτών, στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της εγκαθίδρυσης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και στη δημιουργία του συμπεριληπτικού σχολείου.

Οι 4 λόγοι
1ος λόγος

Δεν μπορεί να υφίσταται σε βάθος χρόνου η εντυπωσιακή στρέβλωση-αναλογία 1.707 μόνιμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ έναντι 5.773 αναπληρωτών, πάνω από 77% δηλαδή του συνόλου του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση να είναι αναπληρωτές!!!!

2ος λόγος

Αν θέλουμε να ομιλούμε για συμπεριληπτικό σχολείο, και σύμφωνα με τις κατά καιρούς τοποθετήσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αποτελεί στρατηγικό στόχο, οι κλάδοι του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Εδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) κρίνονται άκρως απαραίτητοι για την επίτευξη του σκοπού αυτού.

3ος λόγος

Αν θέλουμε να ομιλούμε για ουσιαστική παροχή υπηρεσιών στους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων της χώρας και απόδοση, ας μου επιτραπεί ο οικονομικός όρος, υπεραξιών, αυτή μπορεί να επιτευχθεί ουσιαστικά με μόνιμο προσωπικό και όχι με συνεχή εναλλαγή αναπληρωτών, πχ διαφορετικός Ψυχολόγος, η Κοινωνικός Λειτουργός ή ΕΒΠ ή άλλη ειδικότητα του ΕΕΠ, στα σχολεία κάθε χρόνο.

4ος λόγος

Ηρθε η ώρα να διορθωθεί η κατάφωρη αδικία, την οποία υφίσταται η άκρως κρίσιμη για την εκπαίδευση δομή των ΚΕΔΑΣΥ, καθότι δεν υπολογίστηκαν στους διορισμούς της Προκήρυξης 2ΕΑ/2019 οι μεγάλες ανάγκες τους σε μόνιμο προσωπικό -402 τα οργανικά κενά- και δυστυχώς δεν θα υπολογιστούν ούτε και στην Προκήρυξη 2ΕΑ/2022, φέτος, αλλά και η μεγάλη αδικία των μόλις 1.041 μόνιμων διορισμών ΕΕΠ-ΕΒΠ το 2019.

Ο “χάρτης” του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση

Παρατίθεται ακολούθως η καταγραφή του χάρτη του ΕΕΠ-ΕΒΠ, προς επίρρωση των λεγομένων, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Α. Σύνολο οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ – 1.926
  • Οργανικά κενά μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ -512

Αναλυτικά: ΕΒΠ-18, ΠΕ21-23, ΠΕ22-30, ΠΕ23-140, ΠΕ25-87, ΠΕ28-15, ΠΕ29-63, ΠΕ30-129, ΠΕ31-7

  • Οργανικά κενά μελών ΕΕΠ (ΠΕ23 και ΠΕ30) στις ΕΔΥ -1.012

Αναλυτικά:  ΠΕ23-489, ΠΕ30-523

  • Οργανικά κενά μελών ΕΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ – 402

Αναλυτικά:  ΠΕ21-44, ΠΕ23-133, ΠΕ28-25, ΠΕ29-48, ΠΕ30-147, ΠΕ31-5

Β. Σύνολο μόνιμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – 1.707

Αναλυτικά:  ΕΒΠ-503, ΠΕ21-199, ΠΕ22-0, ΠΕ23-322, ΠΕ24-2, ΠΕ25-141, ΠΕ28-106, ΠΕ29-131, ΠΕ30-298, ΠΕ31-5

Γ. Σύνολο αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – 5.773

Αναλυτικά: ΕΒΠ-1.743, ΠΕ21-251, ΠΕ22-8, ΠΕ23-1.360, ΠΕ25-1.296, ΠΕ28-139, ΠΕ29-134, ΠΕ30-842

Δ. Γενικό σύνολο μόνιμων και αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – 7.480 

Αναλυτικά:  ΕΒΠ-2.246, ΠΕ21-450, ΠΕ22-8, ΠΕ23-1.682, ΠΕ24-2, ΠΕ25-1.437, ΠΕ28-245, ΠΕ29-265, ΠΕ30-1.140, ΠΕ31-5

Ε. Διορισθέντα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ –  ΦΕΚ Γ 241 – 09.03.2020 – 1.041

Αναλυτικά: ΕΒΠ-388, ΠΕ21-116,  ΠΕ23-137 ΠΕ25-114, ΠΕ28-70, ΠΕ29-81, ΠΕ30-135

Βασίλης Βούγιας – Μέλος ΕΕΠ-ΕΒΠ

ΚΛΑΔΟΙ ΕΕΠ – ΟΝΟΜΑΣΙΑ
  • ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ
  • ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
  • ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
  • ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
  • ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
  • ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ-ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
  • ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
  • ΠΕ31 Εξειδικευμένου: α) ΣΕΠΤ στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών, β) ΚΠΔ στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών, γ) ΝΟ στη Νοηματική Γλώσσα των Κωφών.
Δείτε σχετικά

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 όπως δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

ΦΕΚ Γ 241 – 09.03.2020 διορισμών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Ονόματα 

Δείτε επίσης

Υφυπουργός Παιδείας: Νέο σύστημα διορισμών-νέοι διορισμοί-Πίνακες ΑΣΕΠ-Σχολική βία 

16η τροποποίηση απόφασης συνάφειας Μεταπτυχιακών με την ΕΑΕ και τη Σχολική Ψυχολογία

ΦΕΚ: Που παραμένουν υποχρεωτικές οι μάσκες-Τι μέτρα ισχύουν για σχολεία-ΑΕΙ-Δημόσιο-Ιδιωτικό τομέα 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. Μαριάννα Δημητριάδη σε

    Είναι βέβαιο ότι θα γίνουν διορισμοί; Έχετε ενημέρωση για το πότε θα ανακοινωθούν; Όλα τα χρονοδιαγραμματα, οι “εκ των έσω πληροφορίες” και οι εκτιμήσεις των ιστοσελίδων, των πρώην αιρετών και άλλων “ειδικών” για ανακοινώσεις μέσα στον Μάιο έπεσαν στο γκρεμό… Και γενικότερα πολλή ησυχία και γενικότητες ακόμα και σε σημερινη συνέντευξη της Μακρή που πάλι δεν είπε τίποτα. Και μόλις ολοκληρώθηκε η πρώτη εβδομάδα Ιουνίου…
    Έχετε λοιπόν ενημέρωση για ανακοίνωση διορισμών και πότε θα γίνει αυτή;

    • Βασίλης Βούγιας σε

      Λογικά εντός μηνός Ιουνίου θα ανακοινωθούν από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ οι διορισμοί.

Γράψτε μία απάντηση