Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οχι στον γραπτό διαγωνισμό: Ψήφισμα προς Υπουργείο Παιδείας από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οχι στον γραπτό διαγωνισμό: Ψήφισμα προς Υπουργείο Παιδείας από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής – “Δηλώνουμε ξεκάθαρα την αντίθεσή μας, καλούμε στη συμμετοχή όλων στο ψήφισμα”.

Οχι στον γραπτό διαγωνισμό – Ψήφισμα

Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής καλεί κάθε εκπαιδευτικό λειτουργό να στηρίξει το Ψήφισμα προς το Υπουργείο Παιδείας με θέμα “Οχι στον γραπτό διαγωνισμό“, “προκειμένου να συνειδητοποιήσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού πως δεν μπορεί να παίζει με τις ζωές μας”.

Ψήφισμα AVAAZ προς ΥΠΑΙΘΑ: Όχι στο γραπτό διαγωνισμό από εδώ: 

https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/upourgeio_paideias_threskeumaton_athletismou_psephisma_avaaz_pros_upaitha_okhi_sto_grapto_diagonismo/?wPobEgb&utm_source=sharetools&utm_medium=twitter&utm_campaign=petition-1700303-psephisma_avaaz_pros_upaitha_okhi_sto_grapto_diagonismo&utm_term=wPobEgb%2Bel&fbclid=IwAR0Gh97aqnE4KPCqcwXAlyJYu6Dxgtxsdj4lOfaUXpSIvHOXJYD2Pagcf7U

__________________________________

Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, ως ο πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας που εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ) της Αττικής, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Αττικής, παρακολουθεί και διεκδικεί δυναμικά, στο πλευρό της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και κάθε αλληλέγγυου εκπαιδευτικού και γονεϊκού συλλόγου, ζητήματα που αφορούν τις εκπαιδευτικές κοινότητες.

Τα σωματεία της Εκπαιδευτικής Κοινότητας είμαστε ξεκάθαρα έτοιμοι και σε θέσεις μάχης για κάθε σκέψη γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Αναμένονται σύντομα κι άλλες αγωνιστικές αποφάσεις κινητοποίησης. Στην παρούσα φάση, ξεκινάμε με τον παρόν ψήφισμα διαμαρτυρίας και καλούμε κάθε εκπαιδευτικό λειτουργό να το στηρίξει προκειμένου να συνειδητοποιήσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού πως δεν μπορεί να παίζει με τις ζωές μας.

Ως Σύλλογος ΕΕΠ-ΕΒΠ της Αττικής, υπό τη σκέπη της Ομοσπονδίας μας ΠΟΣΕΕΠΕΑ, είμαστε ενάντια σε οποιαδήποτε διαδικασία ακυρώνει, υποβιβάζει ή υποβαθμίζει τα πτυχία και την εργασιακή εμπειρία μας στον κλάδο και ως εκ τούτου τασσόμαστε ενάντια στον γραπτό διαγωνισμό, τόσο στην εκπαίδευση όσο και σε οποιοδήποτε άλλο δημόσιο φορέα.

Είναι της μόδας ή και σημάδια των καιρών φαίνεται να αναβιώνουν πολιτικές και αποτυχημένοι πειραματισμοί του παρελθόντος. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ εδώ και καιρό έχει ανοίξει τη συζήτηση για αλλαγή του τρόπου διορισμού των μελών ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, θέτοντας ως πρωταρχικό κριτήριο την επιτυχία σε γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ και συνδυαστική αξιοποίηση του προσοντολογίου. Ο κλάδος έχει εμπειρία. Είναι οι χιλιάδες επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών του 2006 και του 2008 που έμειναν για χρόνια σε καθεστώς ομηρίας από όλες τις κυβερνήσεις.  
Μετά την παλινόρθωση του επιθεωρητισμού, που κηδεύτηκε το μακρινό 1982 και αναστήθηκε από την νυν πολιτική ηγεσία το 2023, το Σάββατο 04/03/2023 γιορτάσαμε την νεκρανάσταση της γραπτής δοκιμασίας για διορισμό στο δημόσιο. Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ επιβλήθηκε για πρώτη φορά το 1998 από το ΠΑΣΟΚ και ανασύρθηκε απ’ το χρονοντούλαπο της ιστορίας το σωτήριον έτος 2023. Από την πρώτη απόπειρα επιβολής και έκτοτε πολλοί παράγοντες συνδέθηκαν με τον λόγο απόσυρσης και απαξίωσης της διαδικασίας, κυρίως απ’ τους ίδιους τους ανθρώπους που συμμετείχαν σε αυτόν. Στα αρνητικά μπορούμε να αναφέρουμε τον αντιεπιστημονικό, διαβλητό, ψυχοφθόρο, οικονομικά επιζήμιο και χωρίς κάποιο ουσιαστικό αξιολογητικό αντίκτυπο του χαρακτήρα της διαδικασίας.

Οι κλάδοι του ΕΕΠ-ΕΒΠ εργάζονται εκτός από την εκπαίδευση σε όλο το φάσμα των δημοσίων υπηρεσιών και ως εκ τούτου υποστηρίζουμε ένα σύστημα διορισμού δίκαιο και αξιοκρατικό και σε καμία περίπτωση έναν γραπτό multiple choice διαγωνισμό που δεν μετράει τίποτα και καμία ουσιαστική αξιολογική χρησιμότητα δεν επιφέρει.

Ο γραπτός διαγωνισμός δεν μπορεί παρά να ενταχθεί σε ένα πλαίσιο συνεχούς, αέναης, ψυχοφθόρας, χρονοβόρας και οικονομικά επιζήμιας προσπάθειας απόδειξης του αυτονόητου. Οι αναπληρωτές, πέρα από τα προσόντα, τον κόπο απόκτησής τους, παλεύουν με δεύτερη και τρίτη δουλειά για να τα βγάζουν πέρα με τα υπέρογκα έξοδα, το ενοίκιο, την καθημερινή διαβίωση, το ρεύμα, τη μετακινήσεις και πολλές φορές τη διαμονή σε κάμπινκ είτε επειδή δε βρίσκουν σπίτι, είτε λόγω εξώσεων στο βωμό της τουριστικής σεζόν στα νησιά που υπηρετούν. Σε αυτό το πλαίσιο του αέναου κύκλου συλλογής προσόντων που οι απαιτήσεις του έχουν φτάσει σε επίπεδα παράνοιας, θα πρέπει να εντάξουμε και αυτή την απόπειρα.  

Είναι πολύ σημαντικό οι πολιτικοί εκπρόσωποι να σέβονται τους πολίτες, ώστε να έχουν μετά την απαίτηση οι πολίτες να σέβονται αυτούς. Και η συνεχής αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού από αυτούς που λαμβάνουν μόνο αποφάσεις ενώ συχνά οι ίδιοι, ούτε εργασιακή εμπειρία έχουν, ούτε σε γραπτούς διαγωνισμούς συμμετέχουν, ούτε προσόντα, ούτε κοινωνικά κριτήρια επισυνάπτουν, μάλλον ασέβεια προς τους κόπους τους πολιτών αποδεικνύουν.

Η Κυβέρνηση αντί να διορίσει εδώ και τώρα όλους τους αναπληρωτές, ψάχνει άθλιους τρόπους, όπως ο γραπτός διαγωνισμός για το πως θα διαιωνίζει αυτή την άθλια κατάσταση της αναπλήρωσης, των χιλιάδων κενών. Με όλες τις τελευταίες και χειρουργικής ακρίβειας επεμβάσεις, ανοίγει δρόμο για απολύσεις! Ψάχνει τρόπους για να διαιρεί τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ και αντί να είναι κάθε χρόνο όλοι στη θέση τους με μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυτοί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο.

Σε ποιο ακριβώς σημείο θα σταματήσουν αυτές οι παρανοϊκές απαιτήσεις δεν μπορεί να το ξέρει κανείς. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι εάν μπεις στην λογική του αέναου κύκλου αυτές μόνο θα συνεχιστούν. Στο δίκαιο ερώτημα της συμμετοχής των υποψηφίων χωρίς εργασιακή εμπειρία θα πρέπει να απαντήσουμε με ενσυναίσθηση και λογική. Η απάντηση που δίνουμε ως σύλλογος είναι ότι σαφώς και ένα ποσοστό των διορισμών θα πρέπει να αφορά αποκλειστικά αυτή την ομάδα, χωρίς όμως να είναι ο γραπτός διαγωνισμός ένας από τους επικρατέστερους τρόπους επιλογής.

Τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ και οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν μιλήσει με τον αγώνα τους!

Δυναμώνουμε τον αγώνα με βάση τις δικές μας ανάγκες, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.

Δηλώνουμε ξεκάθαρα την αντίθεσή μας, καλούμε στη συμμετοχή όλων στο ψήφισμα, όπως επίσης αναμένετε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου 37 (ΗΣΑΠ: Νερατζιώτισσα) ή/και στα γραφεία του ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα).

Διεκδικούμε τα αυτονόητα και βήμα για διάλογο μεταξύ της Ηγεσίας και των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών μας ΠΟΣΕΕΠΕΑ, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ.

Διεκδικούμε:

  • Άρση των αποφάσεων για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ
  • Μόνιμοι διορισμοί εδώ και τώρα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια.
  • Κάτω τα χέρια από τα πτυχία μας και την προϋπηρεσία μας.
  • Κατάργηση του ν.4598/19 και όλων νόμων που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας.
  • Το πτυχίο στο κάθε επιστημονικό αντικείμενο, που θα περιλαμβάνει και την παιδαγωγική επάρκεια, να μας εξασφαλίζει το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλεία στο αντικείμενό μας.
  • Να εξισωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων για όσο διάστημα παραμένουν στην αναπλήρωση.
  • Μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
  • Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα αντικείμενα με μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  • 20% αυξήσεις σε όλους τους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού και του κλεμμένου ΜΚ 2017-19, αφορολόγητο στα 12.000€

Δείτε επίσης

Γραπτός διαγωνισμός εκπαιδευτικών: Εντονες αντιδράσεις-Συσπείρωση Συλλόγων-Τι γράφεται στα μέσα κοιν. δικτύωσης 

Σύστημα προσλήψεων: Να το ξαναδούμε λέει ο Πρόεδρος ΑΣΕΠ-Μέχρι τα μέσα Αυγούστου οι Πίνακες Γενικής 

ΠΑΣΑΔ για νέο σύστημα πρόσληψης: “Για τους κυβερνώντες είναι ασκήσεις επί χάρτου, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή” 

ΠΑΣΑΝ για γραπτό διαγωνισμό και ενιαία κατεύθυνση και κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Προσχολική Αγωγή 

Πριν φύγετε

Διαδικασία αποσπάσεων εντός περιοχής μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Και νεοδιοριζόμενων εντός περιοχής διορισμού

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση