Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγίες για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης από το 2020-2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγίες για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2020-2021. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης  καλούνται  να εισηγηθούν, μέσω του συνημμένου πίνακα, τους δήμους αρμοδιότητάς τους που δεν έχουν ενταχθεί

Οδηγίες για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2020-2021

Σύμφωνα με την περίπτ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 33 του ν.4521/2018 (Α’38 ) προβλέπεται η εφαρμογή της  υποχρεωτικής φοίτησης στα νηπιαγωγεία και των νηπίων που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία τεσσάρων (4) ετών,  σταδιακά, από το σχολικό έτος 2018-2019, κατά δήμους, οι οποίοι ορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών.

Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης  καλούνται  να εισηγηθούν, μέσω του συνημμένου πίνακα, τους δήμους αρμοδιότητάς τους που δεν έχουν ενταχθεί στις με αρ. πρωτ. 66981/Δ1/27-04-2018 (Β΄1586) και  Φ.15/27268/Δ1/21-02-2019 (Β΄623- διόρθωση σφάλματος Β΄745)

ΚΥΑ, στα όρια των οποίων μπορεί να εφαρμοστεί  η δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση στο νηπιαγωγείο από το σχολικό έτος 2020-2021, αφού λάβουν υπόψη τους τις προτάσεις της τριμερούς Επιτροπής, όπως ορίζεται στην περίπτ. γ΄ της  παρ. 3  του άρθρου 33 του ν. 4521/2018 (Α’38).

Στη συνέχεια θα υποβάλουν τις εισηγήσεις τους  ηλεκτρονικά στη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης ΠΕ του ΥΠΠΕΘ – Τμήμα Β΄ Μαθητικής Μέριμνας και Σχολικής Ζωής (spudonpe@minedu.gov.gr) το αργότερο μέχρι 10-06-2019.

Επισημαίνεται  ότι για τα συλλογικά όργανα ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 13 έως 15 του Κώδικα Διοικητικής  Διαδικασίας ( ν. 2690/1999, Α’45), όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

O πίνακας σε μορφή xls 

Δείτε επίσης:

Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Εργου Νηπιαγωγείων και Δημοτικών

Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία: Το ΦΕΚ με την εισαγωγή των μαθητών/τριών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση