Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγίες ολοκλήρωσης ίδρυσης-λειτουργίας Τ.Υ / ΖΕΠ-Προτεραιότητα όπου τοποθετούνται Κοιν. Λειτουργοί

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγίες ολοκλήρωσης ίδρυσης-λειτουργίας Τ.Υ-ΖΕΠ-Ενταξη Ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία – Ιδρύονται κατά προτεραιότητα στις σχολικές μονάδες που θα τοποθετηθούν Κοινωνικοί Λειτουργοί-ΠΕ 30.

Οδηγίες ολοκλήρωσης ίδρυσης-λειτουργίας Τ.Υ

Με την υπ. αρίθμ. πρωτ.: Φ1/114874/Δ1/03.09.2020 της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη παρέχονται προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης της χώρας Οδηγίες για τη διαδικασία ολοκλήρωσης της ίδρυσης και λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. μέσω της Πράξης: “Ένταξη Ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2020-2021”.

Με το έγγραφο καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης της χώρας να προβούν άμεσα στην έκδοση των Αποφάσεων  Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στους συγκεντρωτικούς πίνακες της κάθε Περιφέρειας.

Επισημαίνεται δε πως οι Τ.Υ θα ιδρυθούν κατά προτεραιότητα
  1. Στις σχολικές μονάδες που θα τοποθετηθεί και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό κλάδου ΠΕ 30-Κοινωνικών Λειτουργών.
  2. Στις σχολικές μονάδες που έχουν εγγραφεί και φοιτούν παιδιά πολιτών τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.
Η Εγκύκλιος με τις Οδηγίες

ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τη διαδικασία ολοκλήρωσης της ίδρυσης και λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. μέσω της Πράξης: “Ένταξη Ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2020-2021» με Κωδικό ΟΠΣ 5069864 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020”

Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα στην έκδοση των Αποφάσεων  Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στους συγκεντρωτικούς πίνακες της Περιφέρειάς σας και αναφέρονται στην με αριθ. πρωτ.Φ1/106356/Δ1/17-08-2020 (Β’ 3463)Υπουργική Απόφαση με θέμα:

«Ένταξη Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ».

Οι Τάξεις Υποδοχής Ι και ΙΙ (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. θα ιδρυθούν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στην με αριθ. πρωτ.Φ1/65376/Δ1/29-05-2020 εγκύκλιο με θέμα:

«Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (ΤΥ) ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2020-2021σε δημοτικά σχολεία της χώρας –Α’ Φάση»

Οι Τάξεις Υποδοχής να ιδρυθούν κατά προτεραιότητα:

α) στις σχολικές μονάδες που αναφέρονται στην με αριθ. πρωτ. 107392/Δ1/19-08-2020(Β ́ 3614) Υπουργική Απόφαση με θέμα «Καθορισμός Σχολικών μονάδων τοποθέτησης Κοινωνικών Λειτουργών κλάδου ΠΕ30» και

β) στις σχολικές μονάδες στις οποίες έχουν εγγραφεί και φοιτούν παιδιά πολιτών τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

Επισημαίνεται ότι στις σχολικές μονάδες της περίπτωσης α) θα τοποθετηθεί και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό κλάδου ΠΕ 30-Κοινωνικών Λειτουργών.

Σας επισυνάπτουμε πρότυπο σχεδίου απόφασης (συνημμένο 1), το οποίο θα χρησιμοποιήσετε στις Αποφάσεις Ίδρυσης και θα αναρτήσετε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Δείτε αναλυτικά την Εγκύκλιο στη Διαύγεια

Δείτε σχετικά

Οδηγίες λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ σε Δημόσια Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια – ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ – ΜΑΡΟΥΣΙ, 03-09-2020
Σχολικές Μονάδες με Τάξεις Υποδοχής (ΖΕΠ): ΦΕΚ με σχολεία που εντάσσονται στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας
Καθορισμός σχολείων ΕΚΟ για πρόσληψη 47 Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30) | ΦΕΚ
Οδηγίες και κατευθύνσεις ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής (ΤΥ) ΖΕΠ | Α Φάση
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply