Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγίες λειτουργίας νηπιαγωγείων, παιδικών & βρεφονηπιακών σταθμών–Ειδικές ομάδες παιδιών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγίες λειτουργίας νηπιαγωγείων, παιδικών & βρεφονηπιακών σταθμών – Ειδικές ομάδες παιδιών: Της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού COVID-19.

Οδηγίες λειτουργίας νηπιαγωγείων, παιδικών & βρεφονηπιακών σταθμών

Οδηγίες λειτουργίας νηπιαγωγείων, παιδικών & βρεφονηπιακών σταθμών – Ειδικές ομάδες παιδιών, συνέταξε η Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού COVID-19.

Οπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, σκοπός των οδηγιών είναι:
  • η ενημέρωση των εκπαιδευτικών και του άλλου προσωπικού των Νηπιαγωγείων, Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών της χώρας (και μέσω αυτών και των μαθητών και των οικογενειών τους) σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολείων από τον Σεπτέμβριο του 2020,
  • τη λοίμωξη COVID-19,
  • τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού,
  • τις απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση εμφάνισης περιστατικού ύποπτου για λοίμωξη COVID-19 και
  • γενικά την ασφαλή επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων, Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών.

Η συνέχιση της λειτουργίας των σχολείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας –που αναμένεται ότι θα συνεχιστεί κατά τους επόμενους μήνες– είναι εξαιρετικά σημαντική.

Η παρουσία των παιδιών στο σχολείο,

ιδιαίτερα αυτών που είναι μικρής ηλικίας, είναι απαραίτητη και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με την αποκλειστική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία. Η παρουσία στο σχολείο είναι σημαντική για την εκπαιδευτική διαδικασία, την απόκτηση νέων γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Επιπλέον,

οι δημιουργικές σχέσεις με τους συμμαθητές και τους διδάσκοντες, η συμμετοχή στο παιχνίδι και τις αθλητικές δραστηριότητες έχουν μεγάλη σημασία για την κοινωνική και συναισθηματική ολοκλήρωση των παιδιών και των εφήβων, τη σωματική και ψυχική τους υγεία.

Η πλήρης λειτουργία του σχολείου είναι σημαντική και για τους εργαζόμενους γονείς που έτσι έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία.

Η έναρξη της σχολικής χρονιάς γίνεται με πλήρη λειτουργία των σχολείων.

Ωστόσο,

άλλες μορφές λειτουργίας (π.χ. εξ αποστάσεως διαδικτυακή διδασκαλία σε συνδυασμό με εναλλάξ παρουσία στο σχολείο μέρους των μαθητών) μπορεί να απαιτηθούν εάν τα επιδημιολογικά δεδομένα μεταβληθούν –είτε στο σύνολο της χώρας είτε σε επιμέρους πιο επιβαρυμένες περιοχές– και θα πρέπει να υπάρχει ετοιμότητα για αυτό.

Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων

έχει θεμελιώδη σημασία, ώστε να προληφθεί κατά το δυνατόν η διασπορά του ιού στον χώρο των σχολείων. Εξαιρετικά σημαντικό είναι επίσης, στη περίπτωση που υπάρξουν κρούσματα σε μια σχολική μονάδα, να περιχαρακωθεί η διασπορά, ώστε να μειώσει τον αριθμό δευτερογενών κρουσμάτων ιδιαίτερα σε άτομα που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.

Η ασφαλής λειτουργία των νηπιαγωγείων, βρεφικών και βρεφονηπιακών σταθμών βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή πολλαπλών μέτρων προφύλαξης που λειτουργούν ως σύνολο:…………

Δείτε αναλυτικά τις Οδηγίες λειτουργίας νηπιαγωγείων, παιδικών & βρεφονηπιακών σταθμών– Ειδικές ομάδες παιδιών

 Δείτε σχετικά

 Νέες Ανακοινώσεις για σχολεία: Στις 14.09 ανοίγουν-Να επιστρέψουν άμεσα οι εκδρομείς-Τα μέτρα των Υπ. Παιδείας και Εσωτερικών
Ερωτήσεις λειτουργίας σχολείων: Αγιασμός-προδιαγραφές μασκών-γυαλιά ή μάσκα-Ολοήμερα-αριθμός μαθητών-εναρξη 21.09
Τσιόδρας-λειτουργία σχολείων: Διάλειμμα μάσκας για μαθητές-Τι απάντησε για τη χρήση μάσκας-αποστάσεις-ιδανική διαμόρφωση τάξης
Τρόπος λειτουργίας φορέων εκπαίδευσης-Φροντιστηρίων-Κέντρων Ξένων Γλωσσών-πάσης φύσεως δομών, δημοσίων και ιδιωτικών | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση