“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός Ενισχυτικής Διδασκαλίας: Στήριξη και παρακολούθηση υποστηρικτικού Προγράμματος διδασκαλίας σε μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Οδηγός Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Δημοσιεύθηκε η Απόφαση Εγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020».

Σύμφωνα με τον Οδηγό

Αντικείμενο της Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Αντικείμενο της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020» είναι η στήριξη και παρακολούθηση της λειτουργίας αυτοτελούς υποστηρικτικού Προγράμματος διδασκαλίας σε μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου, οι οποίοι έχουν αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής στη διαδικασία της μάθησης ή επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα μαθήματα:

  • Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
  • Μαθηματικά,
  • Φυσική,
  • Χημεία και
  • Αγγλικά.

Σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι:

  • Η επανένταξη των μαθητών/τριών στη μαθησιακή διαδικασία και η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την Υποχρεωτική Εκπαίδευση,
  • Η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και
  • Η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στην δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η Πράξη αφορά στην οργάνωση και λειτουργία Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία (τα οποία συγκροτούνται από ομάδες όμορων σχολικών μονάδων) όπου υλοποιείται το Πρόγραμμα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στον Ν. 4368/2016 και σε Υπουργική Απόφαση του ΥΠΑΙΘ καθορίζονται:

  • Η οργάνωση και η λειτουργία της ΕΔ,
  • η διαδικασία ορισμού των Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης και των Υπευθύνων των Σχολικών Κέντρων,
  • τα διδασκόμενα μαθήματα,
  • οι αρμοδιότητες και
  • το πλαίσιο απασχόλησης των συμμετεχόντων καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια σχετικά με τη λειτουργία του Προγράμματος

Την ευθύνη έκδοσης και εφαρμογής της εν λόγω απόφασης καθώς και των σχετικών εγκυκλίων (Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων, εγκύκλιος έναρξης κλπ.) έχει η Γενική Διεύθυνση Σπουδών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης/Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ-Τμήμα Α ́ που αποτελεί τον Φορέα Πρότασης και Λειτουργίας της Πράξης.

Δείτε αναλυτικά τον Οδηγό

Δείτε

Οδηγός ΕΣΠΑ Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου

Οδηγός ΚΕΣΥ – ΕΔΕΑΥ: Υλοποίηση Προγράμματος ΕΣΠΑ

___________________________

Δείτε επίσης

Πίνακας προσλήψεων Πρωτοβάθμιας | Ενημερωτικό

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

___________________________

Πριν φύγετε

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση