Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός υλοποίησης Προγράμματος ΕΣΠΑ υποστήριξης σχολείων από Κοιν. Λειτουργούς και Ψυχολόγους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός υλοποίησης Προγράμματος ΕΣΠΑ υποστήριξης σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς.

Οδηγός υλοποίησης Προγράμματος ΕΣΠΑ

Δημοσιεύθηκε ο Οδηγός Υλοποίησης και Εφαρμογής της Πράξης “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”.

Σχετικά με εν λόγω Πρόγραμμα και σύμφωνα με προγενέστερη ενημέρωση των αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια
Αναμένεται να καθορισθεί η κατανομή των θέσεων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης με ΦΕΚ και στη συνέχεια να εκδοθεί η σχετική Πρόσκληση.
Οι Πίνακες ΑΣΕΠ των Ψυχολόγων (ΠΕ23) και Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30) θα εξαντληθούν από τις επικείμενες 2.800 προσλήψεις.
Η κατανομή των προσλήψεων σε Ψυχολόγους (ΠΕ23) και Κοινωνικούς Λειτουργούς (ΠΕ30) θα εξαρτηθεί από τον αριθμό υποψηφίων των σχετικών Πινάκων.
Το ΥΠΑΙΘ θα προχωρήσει στην έκδοση της Ειδικής Πρόσκλησης πρόσληψης αναπληρωτών που προβλέπεται στο άρθρο 46 του νόμου 4692/2020, (μετά την πρόσληψη Κ.Λ και Ψυχολόγων για το Πρόγραμμα “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”), ώστε να δοθεί η δυνατότητα και σε όσους ευρίσκονται στους Αξιολογικούς Πίνακες ΑΣΕΠ και δεν δήλωσαν περιοχές στην Πρόσκληση του Αυγούστου, να το πράξουν τώρα.
Ο Οδηγός Υλοποίησης

Απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς», με κωδικό ΟΠΣ 5070727, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.

Δείτε τον Οδηγό Υλοποίησης Προγράμματος ΕΣΠΑ Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών
Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί στα σχολεία: Σκοπός-πλαίσιο δράσης-στόχοι-ρόλοι-μεθοδολογία-εργασιακά | Οδηγός
Χρονοδιάγραμμα πρόσληψης Ψυχολόγων και Κ.Λ σε Γενικά σχολεία: Εγγραφο για δημιουργία ομάδων σχολείων

Δείτε επίσης

Τροποποίηση περιοχών ΟΠΣΥΔ-πληρωμή αναπληρωτών: Ενημέρωση αιρετών ΚΥΣΕΕΠ
Ενημερωτικό: Συνεδρίαση ΚΥΣΕΕΠ-Προσλήψεις Γ Φάσης-Ειδική Πρόσκληση αναπληρωτών-Ανακλήσεις διορισμού
Ηλεκτρονική ψηφοφορία εκλογής αιρετών Υπηρ. Συμβουλίων 2020: Αναμένεται ΦΕΚ με τη διαδικασία
Απόφαση τηλεκπαίδευσης σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση