Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγίες ΔΟΕ για αξιολόγηση από Διευθυντές-Φάση Α2 – Τα 9 βήματα για την αποτροπή της

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγίες ΔΟΕ για αξιολόγηση από Διευθυντές-Φάση Α2 – Τα 9 βήματα για την αποτροπή και της ατομικής αξιολόγησης – Ανακοίνωση ΔΟΕ.

Οδηγίες ΔΟΕ για αξιολόγηση από Διευθυντές

Επικαιροποιημένες οδηγίες-βήματα για για την αποτροπή και της ατομικής αξιολόγησης μπροστά στην έναρξη της φάσης Α2, αξιολόγηση από Διευθυντές σχολείων, κοινοποίησε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ).

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΔΟΕ

ΔΟΕ

Αρ. Πρωτ. 840

Αθήνα 30/1/2024

Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Επικαιροποιημένες οδηγίες-βήματα για την αποτροπή και της ατομικής αξιολόγησης μπροστά στην έναρξη της φάσης Α2

Το Υπουργείο Παιδείας, μπροστά στη σθεναρή αντίσταση και στον αγώνα διαρκείας που δίνει ο κλάδος με επιτυχία ενάντια στην αντιεκπαιδευτική-αντιεπιστημονική «αξιολόγηση» των νόμων 4692/20 και 4823/21, ακολουθεί μεθόδους παραπλάνησης ώστε να εκφοβίσει και εγκλωβίσει όσο το δυνατόν περισσότερους συναδέλφους στην «αξιολογική» διαδικασία. Για το λόγο αυτό θεωρούμε αναγκαίο να τονίσουμε και πάλι τα εξής:

  1. Όσες/Όσοι υπογράφουν τώρα δήλωση απεργίας αποχής, το κάνουν στο ειδικό έντυπο που καταθέτουν συλλογικά ή ατομικά (σας αποστέλλεται ξανά, συνημμένα), για να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία αποχή. Η παραπάνω δήλωση, τους/τις θωρακίζει με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη και νόμιμη ενέργεια η οποία αρκεί να καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  2. Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών επικοινωνούν με τους Συλλόγους Διδασκόντων, οι οποίοι ενημερώνουν για τη συμμετοχή τους στην απεργία – αποχή.
  3. Οι διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/οι που συμμετέχουν στην απεργία – αποχή δεν προχωρούν σε καμία ενέργεια που αφορά το στάδιο Α2.
  4. Οι διευθυντές/ντριες, προϊστάμενες/οι που καλούνται να αξιολογήσουν με βάση το στάδιο Α2, απαντούν στο ενημερωτικό έγγραφο οδηγιών που τους αποστέλλεται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ως εξής: “Σε απάντηση του ανωτέρω εγγράφου, σας ενημερώνω ότι συμμετέχω στην απεργία αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε. από τις 8-2-2023 και έχω υπογράψει σχετική δήλωση συμμετοχής η οποία έλαβε τον υπ. αρίθμ. ….. αριθμό πρωτοκόλλου της σχολικής μονάδας” και εάν τους ζητηθεί στέλνουν αντίγραφο της δήλωσης. Επίσης, οι νεοδιόριστες/οι που καλούνται να αξιολογηθούν για το στάδιο Α2, απαντούν με τη δήλωση απεργίας αποχής και τον αριθμό πρωτοκόλλου.
  5. Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Επισυνάπτουμε και σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. με ημερομηνία 12/10/2021.
  6. Με βάση τα παραπάνω η απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους διευθυντές/ντριες και προϊσταμένες/ους από όλα τα καθήκοντα που σχετίζονται με τα στάδια Α2 και Β.
  7. Η απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους νεοδιόριστους/ες από όλα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση του σταδίου Α1, Α2 και Β, όπως από τη συνάντηση με τον/την διευθυντή/ντρια, προϊστάμενο/προϊσταμένη, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.
  8. Οι στάσεις εργασίας που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για την παρατήρηση της διδασκαλίας από τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης, ισχύουν και τους/τις καλύπτουν και για την παρατήρηση της διδασκαλίας από τον/την διευθυντή/ντρια, προϊστάμενο/προϊσταμένη.
  9. Τα Δ.Σ. των Συλλόγων χρειάζεται έγκαιρα να ενημερώνουν το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για την εξέλιξη της διαδικασίας.

             Σημειώνουμε ότι η οδηγία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προς τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης να αποσπάσουν την υπογραφή των συναδέλφων που έχουν δηλώσει απεργία-αποχή στο «μονομερές πρακτικό», επιχειρεί, επί της ουσίας, να τους παγιδεύσει. Είναι σαφές και αυτονόητο, όπως άλλωστε αναφέρει ρητά και η δήλωση απεργίας-αποχής ότι ο/η εκπαιδευτικός που την υπογράφει απέχει «από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023». Επομένως, δεν υπογράφει το μονομερές πρακτικό, ούτε υπογράφει ότι «έλαβε γνώση». Σε κάθε ενόχληση από αξιολογητή, απαντά «δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή της Δ.Ο.Ε.», επισυνάπτοντας τη σχετική δήλωση ή τον αριθμό πρωτοκόλλου εισερχομένων στη σχολική μονάδα. Ούτε λέξη παραπάνω.

Καλούμε τους Συλλόγους Π.Ε. να ενημερώσουν σχετικά όλους/ες τους/τις συναδέλφους. Καλούμε όλα τα μέλη μας να επικοινωνούν για κάθε τους απορία ή για κάθε αυθαιρεσία που αντιμετωπίζουν, με τους τοπικούς συλλόγους.

Συνεχίζουμε ενωμένοι, συσπειρωμένοι με αποφασιστικότητα πίσω από τις ομόφωνες αποφάσεις για την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση! ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Ο Πρόεδρος             Ο Γενικός Γραμματέας

Κικινής Θανάσης     Μαρίνης Σπύρος

Δείτε επίσης

Ανακοίνωση ΔΟΕ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τους Διευθυντές 

Νέα απεργία-αποχή για την Αξιολόγηση από τη ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τον μήνα Φεβρουάριο με Στάσεις Εργασίας 

Νέες 3ωρες στάσεις εργασίας για την Αξιολόγηση και για τον μήνα Φεβρουάριο κήρυξε η ΟΛΜΕ 

Πριν φύγετε

Αιτήσεις για Β1 Επίπεδο ΤΠΕ: 29.01 έως 08.02 Α Φάση – 12 έως 16.02.2024 Β Φάση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση