Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγίες ΕΚΠΑ για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών στην επιστροφή στο σχολείο εν μέσω covid

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγίες ΕΚΠΑ για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID- 19 – Επισυνάπτονται σε έγγραφο του ΥΠΑΙΘ προς τις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οδηγίες ΕΚΠΑ για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών

Από την επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ υπό τη διεύθυνση της Καθηγήτριας Σχολικής Ψυχολογίας κας Χρυσής Χατζηχρήστου, εκπονήθηκαν αναλυτικές οδηγίες σχετικά με την υποστήριξη της ψυχοκοινωνικής προσαρμογής των μαθητών/μαθητριών, στις παρούσες συνθήκες κατά την επιστροφή στη διά ζώσης διδασκαλία.

Οι Οδηγίες επισυνάπτονται ως Παράρτημα Ι με θέμα:

“Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID- 19”, σε έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, το οποίο παρέχει οδηγίες-εισηγήσεις του ΙΕΠ στις ΠΔΕ, ΔΔΕ, σχολικές μονάδες Β/θμιας, αναφορικά με τον προγραμματισμό της εκπαιδευτικής λειτουργίας και τη διαχείριση της ύλης διαρκούσης της πανδημίας (Covid-19).

Στο εν λόγω κείμενο της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, δίδονται εξειδικευμένες οδηγίες:
  • Για την υποστήριξη της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης και προσαρμογής των μαθητών/μαθητριών κατά την επιστροφή στο σχολείο,
  • μέσω της ανάλυσης των παραμέτρων που σχετίζονται με την ψυχοκοινωνική προσαρμογή και ψυχική υγεία των μαθητών/-τριών σε περίοδο πανδημίας και
  • της παροχής προτάσεων για δράσεις και παρεμβάσεις από την πλευρά των εκπαιδευτικών,
με στόχο

την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης και την ουσιαστική βοήθεια και ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών.

Δείτε τις Οδηγίες του ΕΚΠΑ: Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID- 19

Δείτε σχετικά

Εγγραφο: Οδηγίες διαχείρισης ύλης-Εκπαιδευτικής λειτουργίας-Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μαθητών

Δείτε επίσης

Οδηγίες προς Διευθυντές σχολείων για τα self test | Εγγραφο
Ενημέρωση για υποχρεωτικό self test σε μαθητές, εκπ/κούς, ΕΕΠ-ΕΒΠ, λοιπό προσωπικό | Εγκύκλιος
Δηλώσεις δικαιολόγησης απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό νόσημα έως 19.04.2021
Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Την Τετάρτη 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείνουν ραντεβού

Πριν φύγετε

Εγκύκλιος αποσπάσεων εκπαιδευτικών 2021: Αιτήσεις από 20 έως 27 Απριλίου 2021
Καλώς ήρθαμε στο σχολείο!: Eντυπο ψυχοκοινωνικής στήριξης-προσαρμογής μαθητών κατά την πανδημία κορονοϊού
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση