Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγίες λειτουργίας ΚΔΑΠμεΑ-ΚΔΗΦ: Διενέργεια test covid ανά εβδομάδα στους εργαζόμενους και στους ωφελούμενους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγίες λειτουργίας ΚΔΑΠμεΑ-ΚΔΗΦ: Διενέργεια test covid ανά εβδομάδα στους εργαζόμενους και στους ωφελούμενους | Εγγραφο της Υφυπουργού Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κας Δόμνας – Μαρίας Μιχαηλίδου.

Οδηγίες λειτουργίας ΚΔΑΠμεΑ-ΚΔΗΦ

Συμπληρωματικές οδηγίες επί της Εγκυκλίου με θέμα:

“Αναστολή Λειτουργίας των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ), Πρόσθετες Οδηγίες για τη λειτουργία προνοιακών ανοικτής δομών φροντίδας: Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-μεΑ) και Κέντρων  Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ)”

απέστειλε στις Περιφέρειες και στα Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών της χώρας η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα –Μαρία Μιχαηλίδου.

Σύμφωνα μ αυτές

α.  Αναστέλλεται η  λειτουργία  των  Κέντρων  Δημιουργικής  Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π) για   το   διάστημα   ισχύος   της   με   Α.Π.   Δ1α/Γ.Π.οικ.71342/6-11-2020   Κοινής  Υπουργικής Απόφασης και συγκεκριμένα: από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020 έως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020.

β.  Τα  Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών  και Ατόμων με Αναπηρία  (ΚΔΑΠ μεΑ) εξακολουθούν να λειτουργούν με την προϋπόθεση διενέργειας τεστ (rapid ή PCR) ανά εβδομάδα στους εργαζόμενους.

Επίσης, συνιστάται ο διαχωρισμός παιδιών – ενηλίκων, όπου υφίστανται παράλληλα και οι δυο ηλικιακές ομάδες.

Ο διαχωρισμός μπορεί να είναι χρονικός (ανά βάρδια) ή χωροταξικός, και τηρώντας τις οδηγίες που έχουν δοθεί με την σχετική Εγκύκλιο.

γ. Τα Κέντρα Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) συνεχίζουν να λειτουργούν  τηρώντας τις οδηγίες που έχουν δοθεί με την σχετική Εγκύκλιο, με την προϋπόθεση διενέργειας τεστ (rapid ή PCR) μια φορά την εβδομάδα στους εργαζόμενους και στους ωφελούμενους, στο πλαίσιο της πρόληψης της διασποράς του κορωνοϊού.

Αναφορικά με τα τεστ στους ωφελούμενους,

αυτά διενεργούνται στο βαθμό που αυτό καθίσταται εφικτό λόγω της αναπηρίας τους και μόνο εάν δεν τους προκαλείται αναστάτωση (ιδίως σε περιπτώσεις ωφελούμενων με νοητική αναπηρία ή/ και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

Η Εγκύκλιος σε μορφή pdf με τις Οδηγίες λειτουργίας ΚΔΑΠμεΑ-ΚΔΗΦ

Δείτε επίσης

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ προς ΕΟΔΥ: Διενέργεια τεστ κορονοϊού σε προσωπικό και μαθητές/τριες ΣΜΕΑΕ
ΕΝΕΛΕΑ για ειδικά σχολεία: Aνάγκη λήψης άμεσων μέτρων-Επρεπε ήδη να έχουν ληφθεί
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Ειδικά σχολεία: Ψήφισμα για την μη αναστολή λειτουργίας τους
ΔΟΕ-Κλείσιμο σχολείων: Ομολογία αποτυχίας των μέτρων-Ορθά παραμένουν ανοικτά τα ειδικά
Ειδικά σχολεία: Να ληφθούν εξειδικευμένα μέτρα για τον κορονοϊό-Επιστολή εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση