Οδηγός εξατομικευμένης υποστήριξης-Τροποποίηση: Δυνατότητα απασχόλησης κλάδου ΠΕ87.02- Νοσηλευτικής και ΤΕ01.30-Βοηθών Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων.
Σε τροποποίηση και αντικατάσταση του “Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου” της Πράξης: “Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022” προέβη το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, προκειμένου να προστεθεί αναφορά στη δυνατότητα απασχόλησης αναπληρωτών
α) εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ87.02- Νοσηλευτικής σε θέσεις του κλάδου ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών σύμφωνα με το άρθρο 109 του ν. 4842/2021 2021 και
β) εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων σε θέσεις του κλάδου ΔΕ01-ΕΒΠ σύμφωνα με το άρθρο 110 του ν. 4842/2021 για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων της Πράξης.
Για την τροποποίηση του Οδηγού ελήφθησαν υπόψη, μεταξύ άλλων:
Α. Οι διατάξεις του άρθρου 165 του ν. 4763/2020 (Α’ 254), για τη δυνατότητα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Σχολικούς Νοσηλευτές, όπως τροποποιήθηκε και διαμορφώθηκε με το άρθρο 109 του Ν.4842/2021 – ΦΕΚ: 190/Α/13.10.2021.
Β. Οι διατάξεις του άρθρου 102 του ν. 4790/2021 (Α’ 48), για τη δυνατότητα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων- Παιδοκόμων για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, όπως τροποποιήθηκε και διαμορφώθηκε με το άρθρο 110 του Ν.4842/2021 – ΦΕΚ: 190/Α/13.10.2021.
Η Πράξη αφορά
στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των
Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Δείτε τον τροποποιημένο Οδηγό εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2021-22
Δείτε επίσης
Παραμονή νεοδιορισθέντων στη θέση τοποθέτησης: Η απάντηση του ΥΠΑΙΘ στο αίτημα μείωσης του χρόνου από 2 σε 1 έτος
Ψήφισμα για άνοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής εγκαίρως το τρέχον σχολικό έτος
Αδειες ανατροφής νεοδιόριστων: Το ΣτΕ ακύρωσε την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας
Βουλή: Ρυθμίσεις για Επιλογή Υπευθύνων ΣΕΠ-Τοπική πρόσκληση ΕΕΠ-ΕΒΠ-Λειτουργία ΚΕΠΕΑ
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/odigos-e3atomikevmenis-ipostiriksis-apasxolisi-pe8702-nosileftikis-te0130-voithwn-vrefokomwn-paidokomwn/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.