Τρίτη, 25 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός εξατομικευμένης υποστήριξης: Απασχόληση ΠΕ87.02- Νοσηλευτικής και ΤΕ01.30-Βοηθών Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός εξατομικευμένης υποστήριξης-Τροποποίηση: Δυνατότητα απασχόλησης κλάδου ΠΕ87.02- Νοσηλευτικής και ΤΕ01.30-Βοηθών Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων.

Σε τροποποίηση και αντικατάσταση του “Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου” της Πράξης: “Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022” προέβη το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, προκειμένου να προστεθεί αναφορά στη δυνατότητα απασχόλησης αναπληρωτών

α) εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ87.02- Νοσηλευτικής σε θέσεις του κλάδου ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών σύμφωνα με το άρθρο 109 του ν. 4842/2021 2021 και

β) εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων σε θέσεις του κλάδου ΔΕ01-ΕΒΠ σύμφωνα με το άρθρο 110 του ν. 4842/2021 για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων της Πράξης.

Για την τροποποίηση του Οδηγού ελήφθησαν υπόψη, μεταξύ άλλων:

Α. Οι διατάξεις του άρθρου 165 του ν. 4763/2020 (Α’ 254), για τη δυνατότητα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Σχολικούς Νοσηλευτές, όπως τροποποιήθηκε και διαμορφώθηκε με το άρθρο 109 του Ν.4842/2021 – ΦΕΚ: 190/Α/13.10.2021.

Β. Οι διατάξεις του άρθρου 102 του ν. 4790/2021 (Α’ 48), για τη δυνατότητα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων- Παιδοκόμων για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, όπως τροποποιήθηκε και διαμορφώθηκε με το άρθρο 110 του Ν.4842/2021 – ΦΕΚ: 190/Α/13.10.2021.

Η Πράξη αφορά

στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των
Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

Δείτε τον τροποποιημένο Οδηγό εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2021-22

Δείτε επίσης

Παραμονή νεοδιορισθέντων στη θέση τοποθέτησης: Η απάντηση του ΥΠΑΙΘ στο αίτημα μείωσης του χρόνου από 2 σε 1 έτος
Ψήφισμα για άνοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής εγκαίρως το τρέχον σχολικό έτος
Αδειες ανατροφής νεοδιόριστων: Το ΣτΕ ακύρωσε την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας
Βουλή: Ρυθμίσεις για Επιλογή Υπευθύνων ΣΕΠ-Τοπική πρόσκληση ΕΕΠ-ΕΒΠ-Λειτουργία ΚΕΠΕΑ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply