Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός ΕΔΥ: Συντονισμός-Οργανωτικά-Προτεραιότητες-Διεπιστημονική Συνεργασία-Σχέδια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός ΕΔΥ: Συντονισμός-Οργανωτικά-Προτεραιότητες-Διεπιστημονική Συνεργασία-Σχέδια Πρακτικού-Πρωτοκόλλου-ΕΠΕ-Από το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Γ Αθήνας.

Αναφορικά με τον συντονισμό των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) από τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Γ Αθήνας-2kesy-g.att.sch.gr δια του Προϊσταμένου του κου Ιωάννη Μπουσδούνη, κοινοποίησε στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς του όπου λειτουργούν ΕΔΥ, υλικό, το οποίο μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στη βέλτιστη προώθηση της συνεργασίας των αρμοδίων, με σκοπό την ανταπόκριση στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.

Οδηγός ΕΔΥ
Δείτε αναλυτικά το υλικό

1. Το άρθρο 17 του νόμου 4823 για ΣΔΕΥ-ΕΔΥ

2. Κανονισμός λειτουργίας ΕΔΥ-ΣΔΕΥ: Καθήκοντα και αρμοδιότητες μελών

3. Ενημέρωση για την Οργάνωση και Λειτουργία ΣΔΕΥ-ΕΔΥ-Οργανωτικά/Διαδικαστικά από το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Γ Αθήνας

4. Ενημέρωση για θέματα Κοινωνικού Λειτουργού και Ψυχολόγου ΕΔΥ

5. Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τις ΕΔΥ

6. Σχέδιο Πρακτικού-Προτεραιότητες ΕΔΥ

7. Σχέδιο Πρωτοκόλλου Συνεργασίας

8. Σχέδιο Προγράμματος Διεπιστημονικής Υποστήριξης

9. Σχέδιο Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (ΕΠΕ)

(Τα σχέδια 6, 7, 8, 9 μπορούν να τροποποιηθούν, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε σχολείου).

__________________

Τι είναι η ΕΔΥ και τι το ΣΔΕΥ συνοπτικά
Η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)

λειτουργεί στη σχολική μονάδα γενικής ή επαγγελματικής εκπαίδευσης, έχει ως σκοπό την ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.

Τα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ)

έχουν ως σκοπό την ενδυνάμωση και την προώθηση της συνεργασίας, καθώς και τον συντονισμό του έργου των σχολικών μονάδων και Ε.Κ., για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προαγωγή συνολικά της γνωστικής και ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης.

Κάθε ΣΔΕΥ

μπορεί να εξυπηρετεί έως πέντε (5) σχολικές μονάδες, ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας, ανάλογα με τις ανάγκες των σχολικών μονάδων της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης, σε κάθε μια από τις οποίες συστήνεται μια Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.).

Δείτε επίσης

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων γενικών σχολείων
Καθηκοντολόγιο Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών γενικών σχολείων-Πρόγραμμα covid | ΦΕΚ
Αποφάσεις πρόσληψης ειδικής πρόσκλησης ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-ΤΥ-Παράλληλη Στήριξη
Προγραμματισμός προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ | Ενημέρωση

Πριν φύγετε

Σενάρια για κλείσιμο σχολείων 15 Νοεμβρίου για να ανακοπεί το κύμα κορονοϊού
Υπάρχει σκέψη να κλείσουν τα σχολεία; Γιατί η Βουλή έκλεισε με 1 κρούσμα; Τι απάντησε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση