Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός: Ενταξη Προσφυγοπαίδων στο Εκπαιδευτικό Σύστημα-Πρόβλεψη για πρόσληψη αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός: Ενταξη Προσφυγοπαίδων στο Εκπαιδευτικό Σύστημα-Ηλικίας έως 15 ετών για το σχολικό έτος 2021-2022-Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Ενταξη Προσφυγοπαίδων στο Εκπαιδευτικό Σύστημα
Απόφαση Έγκρισης

του “Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου της Δράσης «Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα” με Κωδικό ΟΠΣ 5002810, για το σχολικό έτος 2021-2022, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και ‘Ένταξης 2014-2020

Αντικείμενο της Δράσης

αποτελεί η υποστήριξη της ένταξης των παιδιών πολιτών τρίτων χωρών στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Στο πλαίσιο αυτό υποστηρίζονται οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.),

όπως αυτές ορίζονται στην υπ’ αρ. 139654/ΓΔ4/30-08-2017 (2985/τ.Β’/30-08-2017) ΚΥΑ της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών, Π.Ε. και Δ.Ε. του ΥΠ.Π.Ε.Θ. «Οργάνωση, λειτουργία, συντονισμός και πρόγραμμα εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ), κριτήρια και διαδικασία στελέχωσης των εν λόγω δομών».

Οι Σχολικές Μονάδες εντός των οποίων λειτουργούν Δ.Υ.Ε.Π. ορίζονται ή/και καταργούνται με Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις.

Κύριες ενέργειες της Δράσης είναι:
  • Η υποστήριξη στελέχωσης των Δ.Υ.Ε.Π. με Εκπαιδευτικό Προσωπικό (αναπληρωτές εκπαιδευτικοί), με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)
  • Η υποστήριξη της υλοποίησης και του συντονισμού της Δράσης
  • Η προβολή και δημοσιότητα Δράσης
  • Προμήθεια Αναλώσιμων σχολικών ειδών για την υποστήριξη λειτουργίας των Δ.Υ.Ε.Π.
  • Η προμήθεια και εγκατάσταση προκατασκευασμένων μονάδων προσχολικής ηλικίας εντός δομών φιλοξενίας.
Στο πλαίσιο υλοποίησης της Δράσης προσλαμβάνονται αναπληρωτές

εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πλήρους και μειωμένου ωραρίου), καθώς και αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ

προσλαμβάνονται με Σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους ωραρίου (24 ώρες) ή μειωμένου ωραρίου (9 μέχρι και 15 ώρες την εβδομάδα).

Τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι αντίστοιχα με εκείνα των αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου των αντίστοιχων ειδικοτήτων που μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Δείτε αναλυτικά σε μορφή pdf Οδηγός Υλοποίησης “Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα”

Δείτε επίσης

Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία: Ο Οδηγός υλοποίησης για τις προσλήψεις αναπληρωτών 2021-22
Οδηγός ΕΣΠΑ υποστηρικτικών δομών: Ολες οι λεπτομέρειες για τους αναπληρωτές σε ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ
Οδηγοί υλοποίησης ΕΣΠΑ: Προσλήψεις σε Ειδικά σχολεία-Παράλληλη Στήριξη-ΕΚΟ/Τάξεις Υποδοχής

Πριν φύγετε

ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων
Ομάδες αυξημένου κινδύνου-νέο ΦΕΚ: Τι ισχύει για τους υπαλλήλους του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυτές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση