Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός επιτυχίας Πανελλαδικών εξετάσεων στις ημέρες Covid -19

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός επιτυχίας Πανελλαδικών εξετάσεων στις ημέρες Covid -19: Tης Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής Παν/μίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων “Π & Α Κυριακού”.

Οδηγός επιτυχίας Πανελλαδικών

Ενόψει των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2021 “Οδηγό Επιτυχίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στις ημέρες Covid -19” συνέγραψαν οι:

  • Άρτεμις Τσίτσικα, Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.) και η
  • Ευθαλία Τζίλα Παιδοψυχίατρος MSc – Ακαδημαϊκή Υπότροφος ΕΚΠΑ.
Ο Οδηγός αυτός εξεδόθη

υπό την αιγίδα της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής Παν/μίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων “Π & Α Κυριακού”.

____________________

“Tα μαθήματα γίνονται διαδικτυακά.

Kάτι τέτοιο μπορεί να σε αποσυντονίσει και να σε απομακρύνει από το στόχο σου.

Είναι σημαντικό να διατηρήσεις ένα ημερήσιο πρόγραμμα που θα οργανώσεις με βάση τις ανάγκες σου και θα αφορά όλες τις πτυχές της καθημερινότητας:

τον ύπνο, τα γεύματα, τη μελέτη και τον χρόνο χαλάρωσης. Η καθημερινή ρουτίνα είναι σημαντική και δημιουργεί ασφάλεια και μία κανονικότητα, ενώ καταπολεμά το άγχος και απομακρύνει τα δυσάρεστα συναισθήματα”.

Δείτε σε μορφή pdf “Οδηγός Επιτυχίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στις ημέρες Covid -19

____________________

Δείτε ακολούθως τις ενότητες του “Οδηγού Επιτυχίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στις ημέρες Covid -19”

1. Διατήρηση καθηµερινής ρουτίνας.

2. Ύπνος, Διατροφή και Άσκηση.

3. Οργάνωση της ηµερήσιας ύλης.

4. Χαλάρωσε µε τον τρόπο σου.

5. Διαχείριση άγχους

6. Θετική σκέψη.

7. Έχε πάντα εναλλακτικές λύσεις.

8. Κάνε όνειρα για το µέλλον.

9. Σκέψου την σχετικότητα των πραγµάτων.

10. Εάν δυσκολεύεσαι επικοινώνησέ το.

Δείτε σε μορφή pdf “Οδηγός Επιτυχίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στις ημέρες Covid -19

Δείτε επίσης

Κεραμέως-ΣΚΑΪ 100,3: Πανελλαδικές-Προαγωγικές-Ανοιγμα Φροντιστηρίων-Εγκυρότητα self test
Δικαιολόγηση απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό νόσημα-Μάθημα εξ αποστάσεως | ΦΕΚ
Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Την Τετάρτη 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείνουν ραντεβού
Συμβουλευτική και Προσανατολισμός στην Ψηφιακή Εποχή: Επιστημονική εκδήλωση της ΕΛΕΣΥΠ

Πριν φύγετε

Ισότιμη συμμετοχή μαθητών με οπτική αναπηρία: Συνάντηση Υφυπ. Παιδείας με την Πρόεδρο ΚΕΑΤ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση