Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός προσλήψεων-Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Eισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός προσλήψεων-Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Eισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων της χώρας.

Οδηγός προσλήψεων-Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο

Δημοσιεύθηκε η Απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» με κωδικό ΟΠΣ 6001982 στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», ΕΣΠΑ 2021-2027.

Σκοπός

Η Πράξη αποσκοπεί στην υποστήριξη και ενίσχυση του θεσμού της προσχολικής εκπαίδευσης με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων της χώρας.

Η ενσωμάτωση της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο αποσκοπεί στον εμπλουτισμό του προγράμματος του Νηπιαγωγείου-μεθοδολογικά και θεματικά- σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσης, της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία (ΦΕΚ Β’ 3311/26-07-2021).

Η επαφή των μαθητών από μικρή ηλικία με την αγγλική γλώσσα, μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων βιωματικού χαρακτήρα, θα διευρύνει τους μαθησιακούς τους ορίζοντες και θα ενισχύσει την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων, συμπληρώνοντας παράλληλα τον ενιαίο και διαθεματικό χαρακτήρα των προγραμμάτων του Νηπιαγωγείου. Περαιτέρω, θα διευκολύνει τη μετάβαση των μαθητών στην επόμενη βαθμίδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπου η αγγλική γλώσσα διδάσκεται ως διακριτό μάθημα με τρόπο αυτοτελή και συστηματικό.

Τα αποτελέσματα της Πράξης αφορούν:

· στη στήριξη της προετοιμασίας των νηπίων για τη μετάβασή τους στη Δημοτική Εκπαίδευση.

· στην ενίσχυση των βασικών δεξιοτήτων των νηπίων για την προσωπική ολοκλήρωση, ανάπτυξη και κοινωνική τους ένταξη

· στην ανάπτυξη αντιληπτικών ικανοτήτων και κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων.

Διάρκεια υλοποίησης της Πράξης

Από 01/08/2023 – 30/6/2027 (Σχολικά έτη 2023-2024, 2024-2025, 2025- 2026).

Πρόσληψη αναπληρωτών Α/θμιας

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ06 – Αγγλικής σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα που καθορίζεται με την υπ. αριθμ. Φ.80378/ΓΔ4/05-07-2021 Υ.Α (ΦΕΚ Β’ 3311/26-07-2021).

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται, με Σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους/μειωμένου ωραρίου. Τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών είναι αντίστοιχα με εκείνα των αναπληρωτών πλήρους/μειωμένου ωραρίου/ωρομισθίων των αντίστοιχων ειδικοτήτων που μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Ο Οδηγός

Ο Οδηγός περιέχει μεταξύ άλλων τις υποχρεώσεις των Δ/νσεων Εκπ/σης και υποδείγματα συμβάσεων αναπληρωτών, δελτίου απογραφής, ανάληψης υπηρεσίας, απόφασης τοποθέτησης αναπληρωτή,  απουσιολόγια αναπληρωτή κ.α.

Δείτε τον Οδηγό ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Προγράμματα ΕΣΠΑ-προσλήψεις αναπληρωτών: Ποιοι προσλαμβάνονται και που-Τι πρέπει να κάνουν οι Διευθυντές

Οδηγός προσλήψεων Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου και επέκτασης λειτουργίας του 

Οδηγός προσλήψεων Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και επέκτασης λειτουργίας του 

Οδηγός προσλήψεων σε Μουσικά σχολεία 

Οδηγός προσλήψεων Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23 στα Γενικά σχολεία 

Πριν φύγετε

Μισθοδοσία μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Νεοδιόριστοι 2023-24: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν όσοι διορίζονται-Της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση