Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός προσλήψεων Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και επέκτασης λειτουργίας του

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός προσλήψεων Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και επέκτασης λειτουργίας του – Διάρκεια υλοποίησης της Πράξης από 01/08/2022 – 30/6/2025 (Σχολικά έτη 2022-2023, 2023-2024).

Οδηγός προσλήψεων Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Δημοσιεύθηκε η Απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με κωδικό ΟΠΣ 6001764 στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», ΕΣΠΑ 2021-2027.

Σκοπός

Η Πράξη αποσκοπεί στην υποστήριξη της λειτουργίας του θεσμού των Νηπιαγωγείων με δίχρονη προσχολική εκπαίδευση καθώς και στην επέκταση της λειτουργίας του νέου αναβαθμισμένου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Η επέκταση της λειτουργίας του σχολείου χωρίς πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση για την οικογένεια έχει σημαντική προστιθέμενη αξία για την κοινωνία καθώς

α) εξασφαλίζει την πρόσβαση όλων των μαθητών/τριών σε ένα δωρεάν και ποιοτικό σχολικό πρόγραμμα δημιουργώντας ίσες ευκαιρίες μάθησης, αντισταθμίζοντας τις ανισότητες που προκύπτουν λόγω του διαφορετικού κοινωνικοοικονομικού υπόβαθρου και

β) συνεισφέρει τόσο στη διευκόλυνση της συμμετοχής των γονέων-κηδεμόνων στην αγορά εργασίας όσο και στη στήριξη του οικογενειακού εισοδήματος.

Η Πράξη έχει ξεκινήσει σε πιλοτική βάση, με σκοπό να καλυφθεί περίπου το 50% των σχολείων, κυρίως Αθήνας και Θεσσαλονίκης, με συγχρηματοδότηση σε αρχική φάση δύο σχολικών ετών (2022-2023 και 2023-2024), ενώ κατόπιν αξιολόγησης και διαθεσιμότητας των στοιχείων του πρώτου έτους υλοποίησης από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Επιτροπή σχέδιο βιωσιμότητας της δράσης.

H σημασία της αναβάθμισης της αγωγής και εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία με δίχρονη προσχολική αγωγή αποτελεί βασικό πυλώνα και προτεραιότητα του Συμβουλίου της Ευρώπης, σχετικά με την αποδοτικότητα και την ισότητα στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Τα αποτελέσματα της Πράξης αφορούν:

• στη στήριξη της προετοιμασίας των νηπίων για τη μετάβασή τους στη Δημοτική Εκπαίδευση,

• στην ενίσχυση των βασικών δεξιοτήτων των νηπίων για την προσωπική ολοκλήρωση, ανάπτυξη και κοινωνική τους ένταξη όπου με τις ανωτέρω δεξιότητες, επιδιώκεται να ενισχυθεί η κριτική τους σκέψη, η δημιουργικότητα, η ανάληψη πρωτοβουλιών, η επίλυση προβλημάτων και η εποικοδομητική διαχείριση των συναισθημάτων τους,

• στην ανάπτυξη αντιληπτικών ικανοτήτων και κοινωνικών- συναισθηματικών δεξιοτήτων,

• στην πιλοτική εφαρμογή του νέου αναβαθμισμένου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

• στη μαθησιακή, παιδαγωγική και εν γένει εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών

• στην κάλυψη των αναγκών υποστήριξης των οικογενειών με έμφαση στην υποστήριξη των εργαζόμενων γονέων.

Πρόσληψη αναπληρωτών Νηπιαγωγών

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για να στελεχωθούν τα τμήματα των Νηπιαγωγείων για τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση στο σύνολο των εκπαιδευτικών μονάδων (Νηπιαγωγείων) της χώρας καθώς και στη λειτουργία του νέου αναβαθμισμένου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (πλήρους ωραρίου). Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται, με Σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους ωραρίου. Τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών είναι αντίστοιχα με εκείνα των αναπληρωτών πλήρους ωραρίου των αντίστοιχων ειδικοτήτων που μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Διάρκεια υλοποίησης της Πράξης.

Από 01/08/2022 – 30/6/2025 (Σχολικά έτη 2022-2023, 2023-2024).

Δείτε τον Οδηγό ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Προγράμματα ΕΣΠΑ-προσλήψεις αναπληρωτών: Ποιοι προσλαμβάνονται και που-Τι πρέπει να κάνουν οι Διευθυντές

Οδηγός προσλήψεων Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου και επέκτασης λειτουργίας του 

Οδηγός προσλήψεων-Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Eισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα 

Οδηγός προσλήψεων σε Μουσικά σχολεία 

Οδηγός προσλήψεων Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23 στα Γενικά σχολεία 

Πριν φύγετε

Μισθοδοσία μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Νεοδιόριστοι 2023-24: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν όσοι διορίζονται-Της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση