Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 434 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας βάσει Ειδικής Προκήρυξης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 434 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών.

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 434 εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια οι Αποφάσεις πρόσληψης των 434 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας (176) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (258), στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει].

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Πέμπτη 6 έως και την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

Αναλυτικά οι Αποφάσεις πρόσληψης

Πρόσληψη εκπαιδευτικού, κλάδου ΠΕ04.02, στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει] για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 15 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη εκπαιδευτικού, κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων, ως προσωρινής αναπληρώτριας, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, στη Γενική Εκπαίδευση, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 101 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Γενικής Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ60.ΕΑΕ, ΠΕ71/70.ΕΑΕ και ΠΕ70, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 3 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτριών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες των ΔΥΕΠ, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ 6001589, του Τομεακού Προγράμματος: «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», του ΕΣΠΑ 2021-2027, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 21 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτριών μειωμένου ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 2 αναπληρωτριών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Προσλήψεις 3 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Τάξεις Υποδοχής – Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΤΥ-ΖΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 8 εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 ως προσωρινών αναπληρωτών για την Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» με κωδικό ΟΠΣ 6001947, του ΕΠ «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 6 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ 6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 5 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και Γενικής Εκπαίδευσης, κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτριών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ 6001626), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 75 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στην εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 8 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει] για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 39 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Ειδική Προκήρυξη-προσλήψεις: 434 εκπαιδευτικοί Α/θμιας (176) και Β/θμιας εκπαίδευσης (258) | Ονόματα 

Δείτε επίσης

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Διορισμοί το 2025: Θα εξεταστούν την άνοιξη – Ανάλυση διορισμών των ετών 2020-2024 

Κυρώσεις εκπαιδευτικών για μη αποδοχή πρόσληψης ή παραίτησης-Επιστολή Συνηγόρου του Πολίτη σε Υπ. Παιδείας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply