Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία βασίζονται σε ένα δαιδαλώδες θεσμικό πλαίσιο-Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΔΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία βασίζονται σε ένα δαιδαλώδες θεσμικό πλαίσιο-Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΔΕ την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024.

Οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία

Συνεδρίασε το ΚΥΣΔΕ με θέμα τη διαβίβαση διορθωτικής πράξης της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας επί των μεταθέσεων σε Μουσικά Σχολεία 2024, την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024, σύμφωνα με ενημέρωση του Αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου, ο οποίος αναφέρει σε ενημερωτικό του σημείωμα ότι η απόφαση του ΚΥΣΔΕ ήταν η αναβολή του θέματος κι αυτό να συζητηθεί με τις ενστάσεις, με εισήγηση της υπηρεσίας.

Ο Αιρετός επισημαίνει ότι οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία βασίζονται σε ένα δαιδαλώδες θεσμικό πλαίσιο, με 14 Προεδρικά Διατάγματα, Νόμους και Εγκυκλίους, το οποίο πρέπει να καταργηθεί και να υπάρξει ένα ξεκάθαρο σύστημα με συγκεκριμένα κριτήρια, μοριοδότηση και πίνακες κατάταξης. Επίσης θεωρεί σημαντικό ότι, “μετά και τις συναντήσεις με τον ΓΓ και την Υφυπουργό, το Υπουργείο – Επιτροπή σε συνεννόηση με τον Γενικό Γραμματέα – είναι θετικό/πρόκειται να επικαιροποιήσει την εγκύκλιο και τα κριτήρια, όπου θα περιλαμβάνει κατά πάσα πιθανότητα και τα κοινωνικά”.

Σχετικά με την έκτακτη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 5 Απριλίου

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Την Παρασκευή 5 Απριλίου πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ με θέμα τη διαβίβαση διορθωτικής πράξης της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας επί των μεταθέσεων σε Μουσικά Σχολεία 2024, προκειμένου για την άμεση ενημέρωση των λειτουργικών κενών, βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις.

Μετά την πολύωρη μονοθεματική συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ, στην οποία παρευρέθηκε και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, κατόπιν αιτήματός μου, η απόφαση του ΚΥΣΔΕ ήταν η αναβολή του θέματος κι αυτό να συζητηθεί με τις ενστάσεις, με εισήγηση της υπηρεσίας.

Επίσης, για όλη αυτή την κατάσταση και αναστάτωση που έχει προκύψει, η απόφαση του Συμβουλίου ήταν να ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία. Προσωπικά, έθεσα με συγκεκριμένα παραδείγματα, ότι έχουν αδικηθεί συνάδελφοι/ισσες σε πολλές περιπτώσεις και τόνισα ότι το ισχύον πλαίσιο με βάση το οποίο γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις στα Μουσικά Σχολεία, αλλά και στα Καλλιτεχνικά, επιβάλλεται να αλλάξει. Τα όσα έθεσα υπόψη των μελών του Συμβουλίου και του μέλους της Επιτροπής ήταν με βάση τις γνωστοποιημένες θέσεις μου, οι οποίες αποτέλεσαν βάση συζήτησης και κατατέθηκαν στην Υφυπουργό κα Μακρή και στον Γενικό Γραμματέα κ. Κατσαρό σε συνάντηση στο Υπουργείο στις 2 Απριλίου.

Ως γνωστόν, οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία βασίζονται σε ένα δαιδαλώδες θεσμικό πλαίσιο, με 14 Προεδρικά Διατάγματα, Νόμους και Εγκυκλίους, το οποίο πρέπει να καταργηθεί και να υπάρξει ένα ξεκάθαρο σύστημα με συγκεκριμένα κριτήρια, μοριοδότηση και πίνακες κατάταξης.

Συμφωνήθηκε από όλους. Θεωρώ πως είναι η ώρα το Υπουργείο να καλέσει σε διάλογο πρωτίστως τις συλλογικότητες των εκπαιδευτικών των Μουσικών Ειδικοτήτων και να ενσωματώσει τις προτάσεις τους σε επικείμενη νομοθετική ρύθμιση. Θεωρώ σημαντικό ότι, μετά και τις συναντήσεις με τον ΓΓ και την Υφυπουργό, το Υπουργείο – Επιτροπή σε συνεννόηση με τον Γενικό Γραμματέα – είναι θετικό/πρόκειται να επικαιροποιήσει την εγκύκλιο και τα κριτήρια, όπου θα περιλαμβάνει κατά πάσα πιθανότητα και τα κοινωνικά.

Επισήμανα ότι υπάρχουν κατατεθειμένα υπομνήματα και προτάσεις για ένα σύστημα που θα διέπεται από δικαιοσύνη και διαφάνεια. Οι οποιεσδήποτε αλλαγές θα πρέπει να βασιστούν σε αυτές τις προτάσεις, να ισχύσει ότι ισχύει και με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και επιτέλους να υπάρξει ένα, κατά το δυνατό, αξιοκρατικό και δίκαιο σύστημα για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις στα μουσικά, αλλά και καλλιτεχνικά σχολεία.

Δείτε σχετικά

Εκτακτη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ για μεταθέσεις σε Μουσικά σχολεία και διαμαρτυρία εκπαιδευτικών για “αδιαφανές καθεστώς”

Δείτε επίσης

Οδηγός Αποσπάσεων Εκπαιδευτικών 2024: Αποκωδικοποίηση σημείων των Εγκυκλίων 

Εγκύκλιοι αποσπάσεων εκπαιδευτικών 2024: Αιτήσεις από 8 έως 17 Απριλίου

Οδηγίες για αιτήσεις μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας για μετάταξη-απόσπαση εκπαιδευτικών

Υποχρεωτική εντός 2ετίας από τον διορισμό η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια; Τι απαντά το Υπ. Παιδείας και το ΙΕΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση