Τρίτη, 22 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οικονομικά σχολικών μονάδων: 5 προτάσεις της Ενωσης Διευθυντών για τη στοιχειώδη λειτουργία τους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οικονομικά σχολικών μονάδων: Πέντε προτάσεις της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ενωσης Διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διασφάλιση της στοιχειώδους λειτουργίας τους.

Οικονομικά σχολικών μονάδων

Πέντε προτάσεις για τα οικονομικά των σχολικών μονάδων κοινοποίησε η Πανελλήνια Επιστημονική Ενωση Διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καλώντας τα Υπουργεία Παιδείας, Εσωτερικών και Οικονομικών, να προχωρήσουν στην υλοποίησή τους, ώστε να διασφαλιστεί η στοιχειώδης λειτουργία των σχολείων.

Ακολουθεί το έγγραφο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Π.Ε.

Κομοτηνής 14 -115 26 Αθήνα – www.panenosi.gr  – panenosi@gmail.com

Αθήνα, 20-10-2022

Αρ. Πρωτ.: 7

“Πέντε προτάσεις για τα οικονομικά των σχολικών μονάδων”

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή την έναρξη της διάθεσης πετρελαίου θέρμανσης και την ανάγκη προμήθειάς του από τις σχολικές μονάδες,  και με δεδομένη την ιδιαίτερα δύσκολη  κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα οικονομικά των σχολικών μονάδων, αφού η μείωση της επιχορήγησής τους από το 2010 και μετά ξεπερνά το 50%,

Καλεί

τα Υπουργεία Παιδείας, Εσωτερικών και Οικονομικών, να προχωρήσουν στην άμεση λήψη των παρακάτω μέτρων ώστε να διασφαλιστεί η στοιχειώδης λειτουργία των σχολικών μονάδων:

  1. Δωρεάν κρατική χορήγηση των παγίων δαπανών σε όλες τις σχολικές μονάδες(θέρμανση, τηλεπικοινωνίες, ύδρευση, υλικά καθαριότητας).
  2. Κατάργηση του ΦΠΑ για όλες τις δαπάνες των σχολικών μονάδων.
  3. Κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο των σχολικών μονάδων.
  4. Άμεση αύξηση της κρατικής επιχορήγησης των σχολικών μονάδων τουλάχιστον κατά 30%.
  5. Ειδική επιχορήγηση των σχολικών μονάδων με διευρυμένο ωράριο Ολοήμερου Προγράμματος.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος                                                                      Ο Γεν. Γραμματέας

Τηλέμαχος Κουντούρης                                                    Νικόλαος  Μακεδών

Δείτε επίσης

Προτάσεις αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων από την Ενωση Διευθυντών

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-Χρονοδιάγραμμα 2022-23: Οδηγός εφαρμογής από το ΙΕΠ 

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας 2022-23 | Εγγραφο 

Ενωση Διευθυντών-Αυτοαξιολόγηση: Γραφειοκρατικός βραχνάς που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων 

Δείτε επίσης

Επιμορφωτικά προγράμματα ΙΕΠ: Ποια πραγματοποιήθηκαν-ποια ολοκληρώνονται-ποια προγραμματίζονται 

Επιπτώσεις πανδημίας COVID-19 στη σχολική εκπαίδευση: Η νέα έκθεση του Δικτύου Ευρυδίκη 

ΕΜΕ: Αναγκαιότητα η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μελλοντικών και υπηρετούντων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply