Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΚΠΕ-τηλεκπαίδευση: Ιλαροτραγική επικοινωνιακή προσπάθεια-Τηλεκπαίδευση ή Τηλεκοροϊδία;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΚΠΕ-τηλεκπαίδευση: Ιλαροτραγική επικοινωνιακή προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ-Τηλεκπαίδευση ή Τηλεκοροϊδία; – Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

ΟΚΠΕ-τηλεκπαίδευση

Δελτίο Τύπου που αφορά στην τηλεκπαίδευση κοινοποίησε η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΚΠΕ), η οποία ομιλεί περί ιλαροτραγικής επικοινωνιακής προσπάθειας της Υπουργού ΠΑΙΘ “με την οποία επιχειρεί να αναδείξει τη δήθεν ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα του κρατικού μηχανισμού παροχής παιδείας στους μαθητές της χώρας σε έκτακτες και δυσμενείς καιρικές συνθήκες”.

Η ΟΚΠΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση μόνο από τους χώρους εργασίας ώστε να αναγκαστεί η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ “να δει την πραγματικότητα με ενάργεια και χωρίς στομφώδεις εξαγγελίες και να συμβάλλει στην ουσιαστική αναβάθμιση της παιδείας”.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της ΟΚΠΕ

Θεσσαλονίκη 07-02-2023

Τηλεκπαίδευση ή Τηλεκοροϊδία;

Για μια ακόμη φορά παρακολουθούμε μια ιλαροτραγική επικοινωνιακή προσπάθεια της Υπουργού κ. Κεραμέως, με την οποία επιχειρεί να αναδείξει τη δήθεν ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα του κρατικού μηχανισμού παροχής παιδείας στους μαθητές της χώρας σε έκτακτες και δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ταυτόχρονα όμως, εξυπηρετεί τον έτερο στόχο της, που δεν είναι άλλος,  αυτός της αποποίησης όλων των ευθυνών του ΥΠΑΙΘ και του καταλογισμού τους, στους συνήθεις υπόπτους, τους εκπαιδευτικούς.

Προσπαθεί υποκριτικά μεν μάταια δε, να μας μεταφέρει σε μια εικονική πραγματικότητα του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όπου τα κτίρια είναι ασφαλή και λειτουργικά, όπου οι σχολικές μονάδες είναι πλήρως εξοπλισμένες με εκπαιδευτικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, όπου δεν υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών, ενώ ταυτόχρονα οι καλοπληρωμένοι λειτουργοί του, είναι stand by 24 ώρες το 24ωρο για να εκτελέσουν αναντίρρητα τις εντολές, της τόσο εμπνευσμένης ηγεσίας τους.

Ας προσγειωθούμε όμως, στην οικτρή πραγματικότητα και ας ερωτήσουμε την κ. Κεραμέως:

  • Πώς είναι δυνατόν να προσαρμοστεί η εκπαιδευτική ύλη μέσα σε λίγες ώρες και μάλιστα σε μη εργάσιμη μέρα, για να παρασχεθεί αποτελεσματική εξ αποστάσεως στους μαθητές;
  • Πώς θα μπορεί ένα εκπαιδευτικός που είναι ταυτόχρονα και γονιός να ανταποκριθεί σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ θα πρέπει παράλληλα να διασφαλίζει την πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση και στα δικά του παιδιά;
  • Πώς μπορεί να απειλεί με κυρώσεις τους εκπαιδευτικούς που δε συμμορφώνονται με την «υποχρεωτικότητα» της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, χωρίς πρώτα να έχει η ίδια εξασφαλίσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις που η ίδια η κυβέρνησή της νομοθέτησε;

Μήπως κ. Υπουργέ  θεωρείτε, ότι η διανομή των περιβόητων Voucher των 200€ στους εκπαιδευτικούς, για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού υποκαθιστούν την ευθύνη σας, για παροχή εξοπλισμού και πληροφοριακή υποστήριξη όπως ακριβώς το ψηφίσατε ως «σταθμό Τηλεργασίας»;

Εμείς ως Ο.Κ.Π.Ε. με τη διαχρονική και ακομμάτιστη πορεία μας  στον εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό χώρο, μπορούμε περήφανα και ανεμπόδιστα να εκφράζουμε την άποψή μας, χωρίς να δίνουμε λόγο και διαπιστευτήρια πουθενά. Πιστεύουμε και το διακηρύσσουμε ότι η τηλεκπαίδευση, είναι ένα χρήσιμο τεχνολογικό εργαλείο, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά, μόνο όταν υπάρχουν μεγάλα διαστήματα που δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, φρονούμε πως θα πρέπει πρωτίστως να διασφαλιστούν όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις ( τεχνολογική υποστήριξη, γρήγορες και απρόσκοπτες γραμμές internet, εξασφάλιση προσωπικών δεδομένων κ.α) προτού κληθούμε να παρέχουμε εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Μέχρι τότε, καλούμε όλους τους συναδέλφους να παρέχουν τηλεκπαίδευση μόνο από τους χώρους που εργάζονται, ώστε να αναγκαστεί η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να κατέβει από το συννεφάκι που είναι ανεβασμένη, να δει την πραγματικότητα με ενάργεια και χωρίς στομφώδεις εξαγγελίες και να συμβάλλει στην ουσιαστική αναβάθμιση της παιδείας, έχοντας στο πλευρό της τους εκπαιδευτικούς ως συμμάχους και όχι ως εχθρούς.

Για το Δ.Σ. της Ο.Κ.Π.Ε.

Ο Πρόεδρος – Στράτος Χατζηπαναγιώτου

Η Γραμματέας – Βασιλική Γοριδάρη

Δείτε επίσης

ΔΟΕ για τηλεκπαίδευση λόγω κακοκαιρίας: Bαθιά υποκριτικό και επικοινωνιακό το ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τηλεκπαίδευση κατά τη διάρκεια κακοκαιρίας: Να διενεργείται από το χώρο των σχολείων 

Διαβούλευση νομοσχεδίου σχολικής βίας: “Ζούμε Αρμονικά ΜΑΖΙ, Σπάμε τη Σιωπή!”-Εως Δευτέρα 20.02.2023

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση