Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Aπαιτείται η έκδοση νέας Υ.Α-Δεν συνεδριάζουν Σύλλογοι Διδασκόντων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Aπαιτείται η έκδοση νέας Υπουργικής Απόφασης-δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων για το ζήτημα της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων μέχρι την έκδοση της νέας Υ.Α.

ΟΛΜΕ-αξιολόγηση σχολικών μονάδων
Με επιστολή της προς τις ΕΛΜΕ η ΟΛΜΕ ενημερώνει πως για την έναρξη των διαδικασιών της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, απαιτείται η έκδοση νέας Υπουργικής Απόφασης και εξ αυτού του λόγουδεν μπορούν να πραγματοποιηθούν συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων.

Η επιστολή της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 04/09/2021

A.Π: 248ΕΞ

ΠΡΟΣ: Τις ΕΛΜΕ Σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

“Για τις διαδικασίες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων”

Σας ενημερώνουμε ότι για την έναρξη των διαδικασιών της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, απαιτείται η έκδοση νέας Υπουργικής Απόφασης, καθώς η Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 “Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο” (ΦΕΚ Β 140/20-1-2021) δεν αφορά στο τρέχον σχολικό έτος.

Ως εκ τούτου,

δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων/ουσών για το ζήτημα της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων μέχρι την έκδοση της νέας Υ.Α.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ χαιρετίζει και πάλι τον αποφασιστικό αγώνα που έδωσε ο κλάδος την προηγούμενη σχολική χρονιά και δεσμεύεται ότι αμέσως μετά την έκδοση της νέας Υπουργικής Απόφασης θα προχωρήσει στις αρμόζουσες κινήσεις.

Δείτε επίσης

ΔΟΕ-αξιολόγηση: Αναβολή συνεδριάσεων συλλόγων διδασκόντων για το θέμα της εσωτερικής αξιολόγησης
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων | ΦΕΚ

Δείτε ακόμη

Υπουργείο Παιδείας-ασφαλές άνοιγμα σχολείων: Πως θα προσέρχονται εκπ/κοί-μαθητές-Διαχείριση κρούσματος
Παιδιά και έφηβοι-εμβόλιο κορoνοϊού: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών
 ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Πριν φύγετε

Παράλληλη Στήριξη-Αναφορά στη Βουλή: Aμεση κάλυψη όλων των μαθητών από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
59η Εγκύκλιος-Δημόσιο: Διενέργεια 2 self test έως 13.09-Ομάδες αυξημένου κινδύνου-Υποχρεωτικός εμβολιασμός
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση