Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ:  Δέχεται καταγγελίες από εκπαιδευτικούς για απειλές της Διοίκησης σχετικά με τις καταλήψεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ:  Δέχεται καταγγελίες από εκπαιδευτικούς για απειλές της Διοίκησης σχετικά με τις καταλήψεις στα σχολεία και την Τηλεκπαίδευση.

Η ΟΛΜΕ με ανακοίνωσή της αναφέρει πως δέχεται πλήθος καταγγελιών από εκπαιδευτικούς, που δέχονται προφορικές πιέσεις από ορισμένους Δ/ντες σχολείων και Διευθυντές Εκπαίδευσης λόγω των μαθητικών καταλήψεων, για τις οποίες, σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δικό τους εξοπλισμό ή χώρο για την παροχή τηλεκπαίδευσης.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να ενημερώνουν και να καταγγέλλουν στις ΕΛΜΕ τους τέτοια φαινόμενα, τις ΕΛΜΕ να προχωρήσουν άμεσα σε παρεμβάσεις στα συγκεκριμένα σχολεία αλλά και τις ΔΔΕ να σταματήσουν αυτά τα φαινόμενα.

Δείτε την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 16/01/2022

ΑΠ: 790

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τις απειλές της Διοίκησης σχετικά με τις καταλήψεις

Σε συνέχεια της υπ’ αριθμόν 751/13-01-22 ανακοίνωση μας και  με αφορμή πλήθος καταγγελιών από συναδέλφους, που δέχονται προφορικές  –πάντα– πιέσεις, εκβιασμούς ακόμα και απειλές από ορισμένους δ/ντες σχολείων και Διευθυντές Εκπαίδευσης λόγω των μαθητικών καταλήψεων, η ΟΛΜΕ τονίζει για μια ακόμα φορά ότι σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δικό τους εξοπλισμό ή χώρο για την παροχή τηλεκπαίδευσης.

Καμία πρόβλεψη δεν υπάρχει στη νομοθεσία

που να υποχρεώνει να γίνεται τηλεκπαίδευση από το σπίτι των εκπαιδευτικών ή από άλλον χώρο, πέραν του σχολείου υπηρέτησής τους. Τονίζουμε ακόμα ότι οι εκπαιδευτικοί δεν οφείλουν να υπακούν σε προφορικές «εντολές», πολύ περισσότερο όταν αυτές είναι πέρα και έξω από κάθε θεσμικό και νομικό πλαίσιο.

Οι πιέσεις που δέχονται συνάδελφοι

να δηλώσουν «κανονική άδεια» παρά τη θέλησή τους ή ακόμα και να μετακινηθούν σε άλλα σχολεία ώστε να παράσχουν τηλεκπαίδευση είναι μακριά από κάθε λογική, συνιστούν κατάφορη παραβίαση και καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Ειδικά η «εντολή» να πάνε οι εκπαιδευτικοί σε άλλα σχολεία είναι απαράδεκτη και υγειονομικά, αφού κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τα σχολεία αυτά με την προσέλευση δεκάδων επιπλέον συναδέλφων στους χώρους τους.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί

όλους τους συναδέλφους και τους Σ/Δ να παρίστανται καθημερινά στα σχολεία τους και να μην υποκύπτουν σε προφορικές πιέσεις. Καταγγέλλουμε τις αυταρχικές και αντισυναδελφικές συμπεριφορές και μεθοδεύσεις που δυναμιτίζουν ακόμα περισσότερο το τεταμένο κλίμα στα Δημόσια Σχολεία.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δηλώνει ότι

θα σταθεί αμέριστα στο πλευρό όλων συναδέλφων και των Συλλόγων Διδασκόντων που δέχονται ή θα βρεθούν αντιμέτωποι με τέτοιου είδους συμπεριφορές και μεθοδεύσεις από τη μεριά της Διοίκησης.

Καλούμε τέλος τους συναδέλφους

να ενημερώνουν και να καταγγέλλουν στις ΕΛΜΕ τους τέτοια φαινόμενα, τις ΕΛΜΕ να προχωρήσουν άμεσα σε παρεμβάσεις στα συγκεκριμένα σχολεία αλλά και στις ΔΔΕ να σταματήσουν αυτά τα απαράδεκτα φαινόμενα.

Η Δημόσια Παιδεία δεν προάγεται με τον αυταρχισμό, με εκβιασμούς και απειλές, αλλά με την προάσπιση του δημοκρατικού κλίματος συνεννόησης μέσα στα Σχολεία μας.

Oι εκπαιδευτικοί στηρίζουν τα αιτήματα των μαθητών/τριων και αγωνίζονται μαζί για την προστασία της υγείας και των μορφωτικών δικαιωμάτων τους.

Δείτε σχετικά
Δείτε επίσης
Πριν φύγετε
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση